Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Вікторія

Діловод, помічник керівника, реєстратор медичний

Вік:
45 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Вікторія Олександрівна Скрипкіна

Контактна інформація
вул. Електрична, 7
м. Дніпро, Дніпропетровська обл. 49000
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада
Діловод
Освіта
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури міста Дніпро
Рік випуску – 2011
Спеціальність – «Промислове та цивільне будівництво». Бакалавр

Дніпропетровський монтажний технікум
Рік випуску – 2002
Спеціальність – «Виготовлення металевих конструкцій». Молодший спеціаліст

Досвід роботи
Березень 2004 – лютий 2008
Провідний спеціаліст відділу документального забезпечення та режиму• Державний службовець • ГУМВС України в Дніпропетровській області УДЗР

Вересень 2012 – лютий 2013
Секретар • Помічник керівника • ООО «ПВК – Карацупа»

Лютий 2013 – червень 2014
Адмінастратор • ВОК «Терми»

Липень 2014 – лютий 2016
Інспектор з інвентаризації • ООО «Омега»

Жовтень 2016 – грудень 2016
Старший інспектор відділу рішень • Управління праці та соціального захисту населення Самарської районної ради міста Дніпропетровськ • за строковим трудовим договором*

Лютий 2017 – листопад 2017
Костюмер(фактична посада – педагог-організатор • КПНЗ «Міський палац дітей та юнацтва» ДМР

Липень 2020 – серпень 2022
Начальник загального відділу управління метрополітену • Начальник відділу • Комунальне підприємство «Дніпровський метрополітен» ДМР

Листопад 2023 – по теперішній час
Реєстратор медичний
Приватна клініка «Здорове Покоління»

Основні навички
• Ведення діловодства
• Робота з первинною документацією
• Реєстрація та обробка кореспонденції
• Контроль за своєчасним виконанням документів
• Ведення та складання номенклатури справ
• Підготовка справ до здачі в архів
Особисті якості
Аналітичний склад розуму, високий рівень самоорганізації, уважність до деталей, результативність, здатність до прогнозування, наполегливість, порядність, відповідальність, легконавчання, комунікабельність, уміння працювати в колективі, працювати на результат

Лідерські здібності
Маю досвід управління колективом

Додаткова інформація
Володіння мовами:
• Українська
• Російська
• Польська
Володіння комп’ютером та офісною технікою на високому рівні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: