MPP Consulting виокремила з майже сотні віт­чизняних брендів 50 найдорожчих. Їх сукупна очікувана вартість становить 2,4 млрд дол. Як пояснюють ініціатори, вартість бренду — це винятково вартість торговельної марки (імені) без урахування виробничих потужностей, інфраструктури, патентів, винаходів та інших матеріальних або інтелектуальних цінностей компанії.

Ми вирішили зібрати вакансії від 8 найдорожчих українських брендів і запропонувати на них відгукнутися. Проте пропозицій роботи дуже багато, тож ми відібрали ті позиції, яких в компаній відкрито найбільше. Поїхали!

💌 «Нова Пошта»

Вартість бренду — 192 млн дол. Компанія розмістила на Work.ua більш як 600 вакансій. Найчастіше шукають фахівця ділянки — вантажника і пропонують:

  • оплачувані відпустки, лікарняні та відрядження;
  • медичне страхування через 3 місяці роботи;
  • навчання всіх тонкощів роботи з посилками клієнтів;
  • можливість працевлаштування на часткову зайнятість тощо.

На цій посаді потрібно перевіряти цілісність вантажу, завантажувати та вивантажувати посилки з авто, сортувати відправлення за напрямками, розміщувати вантаж згідно зі стандартами компанії, сканувати посилки. Важлива умова для кандидатів — відсутність протипоказань щодо значних фізичних навантажень.

🛒 «АТБ-маркет»

Вартість бренду — 185 млн дол. Компанія розмістила майже 400 вакансій. Найчастіше шукають молодшого приймальника товарів.

В обов’язки працівників входить: приймання товару на склад; розстановка і пересування товарів по складу, відповідно до встановлених вимог. Від кандидатів очікують повної середньої, середньої спеціальної, незакінченої вищої або вищої освіти та готовність до навчання.

З переваг роботодавець називає стабільну та своєчасну оплату, безкоштовне навчання, можливість працювати поруч із домом, кар’єру в команді лідера.

💸 ПриватБанк

Вартість бренду — 156 млн дол. Компанія розмістила майже 260 вакансій. Найчастіше шукають спеціалістів з обслуговування клієнтів.

Шукають фахівців у різних містах, які прагнуть працювати в динамічному середовищі й розділяють цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.

Що треба робити: продавати банківські послуги клієнтам, надавати консультації, телефонувати щодо актуальних пропозицій банку, оформлювати банківські послуги на підприємствах, організаціях тощо.

Окрім офіційного працевлаштування, медичного страхування, корпоративного навчання, банк пропонує конкурентну заробітну плату (залежить від міста).

🛍 Rozetka

Вартість бренду — 143 млн дол. Компанія розмістила більш ніж 150 вакансій. Найчастіше шукають продавця-універсала.

Один із найбільших онлайн-ритейлерів знаходиться в пошуку активних людей, відкритих до нових знань. Продавець-універсал буде:

  • консультувати клієнтів і видавати товари;
  • дізнаватися потреби клієнтів і пропонувати рішення; 
  • приймати й розміщувати товари на складі та викладати їх на вітрини;
  • проводити розрахунково-касові операції.

Якшо ви знаєтеся на мобільній та комп’ютерній техніці, касовій дисципліні, швидко навчаєтеся та маєте талант дарувати гарний настрій, запрошуємо відгукнутися. Немає резюме? Не проблема — можна заповнити анкету.

🏪 «Сільпо»

Вартість бренду — 45,6 млн дол. Компанія розмістила 713 вакансій. Найчастіше шукають продавця.

До основних обов’язків продавця входитиме люб’язне обслуговування гостей, передпродажна підготовка і викладка товару, контроль якості та термінів придатності.

У «Сільпо» платять стабільну зарплату та офіційно працевлаштовують, забезпечують страхування життя, дають можливість будувати індивідуальний графік роботи з урахуванням бізнес-процесів та власних побажань, навчають і розвивають.

«Не бійтесь не впоратись. Ми пропонуємо міцне плече дружної команди й цікаве онлайн-навчання від „Сільпо“ та „Дія.Освіта“», — зазначає роботодавець.

💻 Comfy

Вартість бренду — 35,8 млн. Компанія розмістила понад 210 вакансій. Найчастіше шукають продавця-консультанта.

У національного омніканального ритейлера COMFY на нашому сайті розміщено понад 60 вакансій на посаду продавець-консультант у маленьких і великих населених пунктах України. Вам сюди, якщо ви фанатієте від новинок у домашніх гаджетах і сервісах, вмієте чути потреби клієнтів і допомагати їм, вільні від стереотипів, що продажі = «втюхати» або «впарити», мрієте працювати головою і серцем.

На цій посаді працівника чекає підтримка наставника, можливість заробляти на рівні колег навіть під час стажування, інструменти планування власної кар’єри, регулярні мотиваційні активності.

📱«Фокстрот»

Вартість бренду — 30,4 млн дол. Компанія розмістила більш як 160 вакансій. Найчастіше шукають касира.

Мережі магазинів побутової техніки «Фокстрот» потрібні касири, які ввічливо зустрінуть та допоможуть клієнтам придбати товар своєї мрії. «Що ми плануємо вам доручити: Найцінніше, що маємо — це наш КЛІЄНТ!», — написано у тексті вакансії.

Роботодавцю не важливий минулий робочий досвід кандидатів, головне — бажання розвиватися. Натомість працівник отримає працевлаштування згідно з законодавством; конкурентну заробітну платню; знижки на придбання товарів у мережі; найшвидше кар’єрне зростання.

Відгукнутися можна без резюме.

💄 Eva

Вартість бренду — 15,2 млн дол. Компанія розмістила майже 400 вакансій. Найчастіше шукають приймальника товару.

Скрупульозних, уважних, відповідальних та орієнтованих на процес приймальників товару шукає лінія магазинів Eva.

Що потрібно робити:

  • розвантаження і приймання товару;
  • працювати з прибутково-видатковою документацією;
  • вести облік руху товару;
  • організовувати порядок у складському приміщенні магазину.

Щоб відгукнутися на цю вакансію треба вміти користуватися комп’ютером на початковому рівні (Word, Excel, ел. пошта).


Якщо жодна з представлених вакансій вам не припала до душі, ви можете перейти на сторінку компанії й подивитися пропозиції роботи від інших роботодавців. Якщо й там нічого не знайдеться, на Work.ua є ще понад 95 000 вакансій — серед них ви точно знайдете свою.


Читайте також