Минулого року Work.ua перейшов на електронний документообіг з усіма клієнтами. І цей проект став неймовірно успішним: ми витратили в 4 рази менше часу на відправлення документів, зекономили 500 тисяч гривень та 14 дерев за 8 місяців!

Відчувши користь та простоту цього кроку, ми написали інструкцію «Як перейти на електронний документообіг» і хочемо поділитися нею, щоб ви також могли спростити життя своїм співробітникам.

Прочитайте її самі й покажіть керівництву та бухгалтерії. Збережіть гроші компанії, години робочого часу, кілограми паперу та нервові клітини своїх співробітників. Допоможіть зробити свою компанію ефективнішою, сучаснішою та екологічнішою.

Віримо, що наша інструкція з переходу на електронний документообіг допоможе вам також зробити цей простий, абсолютно законний та соціально важливий крок.

P.S. До речі, такий перехід допоможе ще й вашому HR-бренду, бо хто не хоче працювати у сучасній просунутій компанії :)



2 комментария

Відділ бізнес-процесів і персоналу, Збережені активи, бухгалтерська компанія 13.03.2019, 13:18
ми теж перейшли вже давніше
Мукушев Болат, ТООKaznetworkGroup 14.03.2019, 08:16
Не нужно уже

Чтобы оставить комментарий, нужно войти.