Сьогодні молоді люди, міленіали не дуже охоче беруться за роботу з середньою зарплатою. Хочуть працювати у класній команді, шукати додатковий сенс у роботі та змінювати світ.

Для великих компаній із невеликим зарплатами — це проблема, яку вони планують вирішити теж за допомогою віку. У McDonald’s є 250 000 вакантних робочих місць на наступне літо, і на ці позиції компанія планує найняти літніх людей.

Таким чином McDonald’s планує укріпити власні кадрові позиції, а також допомогти старшим людям знайти роботу. Справа в тому, що далеко не всі хочуть провести пенсію за в’язанням шкарпеток внукам і переглядом телепередач — дехто готовий продовжувати працювати, але знайти робочу у такому віці доволі складно. Компанія буде публікувати вакансії на онлайн-дошці оголошень AARP.

До речі, це не перший випадок, коли McDonald’s запускає кампанію із найму людей старшого віку. Тим не менше, ця спроба — найбільш консолідована і масштабна. Компанія співпрацюватиме з Фондом AARP для запуску пілотної програми у п’яти штатах. Вона допоможе літнім американцям з низьким рівнем прибутку знайти роботу.

«Така ініціатива важлива для зрушень на ринку праці у питаннях ейджизму. Тінейджери та студенти, як правило, складають більшість працівників фаст-фуд індустрії. Тим не менше, рекрутери закладів харчування все частіше звертаються до людей старшого віку, які хочуть працювати у компанії. Дослідження Bloomberg показують, що старші працівники зазвичай більш пунктуальні, досвідчені, дружні та краще розуміють трудову етику, аніж молоді люди», — зазначає керівник відділу кадрів McDonald’s у США Мелісса Керсі.

Спеціалісти очікують, що кількість працюючих американців у віці від 65 до 74 років виросте на 4,5% у найближчі кілька років. Ейджизм (дискримінація людини за віком), звичайно, все ще присутній у суспільстві, проте така тенденція може стати першим кроком до життя без упереджень і дасть можливість кожному працювати тоді, коли хоче і доти, доки зможе.

Джерело: Іmpactlab


Читайте також