Yaroslav
Керівник кол-центру, операційний директор
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10182468
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
25.10.1985 (38 років)
м. Київ
тел.: [
e-mail: [
Освіта:
• Київський національний торговельно-економічний університет
Облік та аудит
2003-2006 (4 роки 9 місяців)
Досвід роботи:
• Керівник департаменту клієнтського сервісу «MEGOGO»
Липень 2022 – теперішній час
Було додано ще один важливий напрямок - телемаркетинг. За 5 місяців роботи штат збільшився в рази і мав свого керівника і супервізорів.
Для більш ефективної роботи всіх підрозділів було прийнято рішення зробити реструктуризацію з лінійним підпорядкуванням.
Цілі департаменту не змінилась.
• Керівник відділу (колл центр) «MEGOGO»
Січень 2018 – червень 2022 (4 роки 9 місяців)
Обовязки:
• виконання основних показників колл центру (CAR, SL, Occupancy, Utilization та інше)
• проведення співбесід для укомплектування штату співробітників;
• оптимізація процесів для підвищення якості обслуговування (автоматизовані розсилки, написання нових та зміна старих скриптів)
• реалізація проєктів для оптимізаціі використанного часу;
• проведення співбесід для укомплектування штату співробітників;
• розробка системи мотивації (місячної, квартальної, бонусної)
• планування бюджету і його дотримання;
• ведення переговорів із партнерами;
• координація взаємовідносин з аутсорсинговим колл центром;
• Керівник служби технічної підтримки «ВОЛЯ»
Жовтень 2012 – січень 2018 (5 років 3 місяці)
Обовязки:
• контроль виконання ключових гігієнічних показників колл центра (CAR, SL, C-Sat та інші);
• збільшщення ARPU;
• розробка мотиваційних программ;
• закриття відомості (заробітньої платні);
• прогноз дзвінків (вхідних, вихідних);
• підготовка презентаций по закінченню місяця/кварталу/року;
Працюючи в компанії, пройшов шлях від оператора до керівника служби у підпорядкуванні якого було 25+ працівників. Обіймав посаду супервізора.
Брав участь у побудові колл центра з нуля в Хмельницькому. Під моїм безпосереднім керівницвтом була запущена лінія продажів 0800. Є досвід роботи з вихіднимі дзвінками які націлені як на проджаі так і на опитування.
Додаткова інформація:
• Володіння українською мовою (рідна мова).
• Володіння російською мовою (високий рівень).
• Вільне володіння ПК (MS-Office, Internet, Google документы/форми, Bitrix24, M.E.Doc, Jira, Alcatel, Cisco, Vicidial , Binotel, PowerPoint та інші).
• Водійські права категорії В.
Особисті якості:
Я відповідальний та уважний до деталей. Поважаю чужу думку та йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою точку зору. Вмію працювати на результат і досягати поставленої мети. До роботи відношусь з максимальною віддачею. Пунктуальний, вмію працювати у команді, логічно мислити та аналізувати. Завжди готовий до саморозвитку.
Щоб не бути голослівним в написанні, краще все розповісти особисто, а розповісти точно є що.
Тому з вас час на співбесіду, а з мене все можливе щоб цей час не був згаяним.
Дякую за те що як мінімум розглянули мою кандидатуру.
Похожие кандидаты
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев
Директор підприємства, заступник директора, радник, керівник
Киев
CEO, GM, COO, директор, исполнительный, операционный руководитель
Киев
Помічник керівника, заступник директора, директор
Киев
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Киев, Днепр
,
еще 8 городов
Генеральний директор мережі ресторанів, кафе, операційний керуючий, CEO, COO
60000 грн, Киев