Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Олена

Керівник напрямку навчання та розвитку персоналу, бізнес-тренер

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

КошубськаОлена В'ячеславівна
25 грудня 1978

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Професійні компетенції:

Побудова повних процесів за напрямками набір, навчання, розвиток і контроль роботи персоналу:
• розробка політики і методології в області набору, навчання, розвитку та оцінки персоналу;
• розробка та реалізація програм навчання та підвищення кваліфікації (семінари, тренінги, інтерактивні навчальні курси, коучинг, посттренінговий супровід);
• розробка та впровадження стандартів якості навчання і роботи співробітників;
• розробка та реалізація програм оцінки роботи персоналу;
• створення корпоративного Навчального Центру з нуля, включаючи підготовку внутрішніх бізнес тренерів та супервайзерів-наставників.

Досвід роботи:

Січень 2022 – Березень 2022
Мережа медичних лабораторій «Сі Ес Ді»
Кількість персоналу – 1000
Посада: Начальник відділу навчання
Обов'язки:
• Координація, контроль та розвиток співробітників відділу.
• Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання та розвитку персоналу (визначення ефективного формату, створення сценарію, ТЗ, визначення дизайну, створення методичних матеріалів, електронних курсів, проведення заходів).
• Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу департаменту продажів (hard- и soft-skills).
• Розробка і проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
• Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.

Грудень 2015 – Січень 2022
Страхова Група «ТАС»
Кількість персоналу – 3000
Посада: Заступник директора тренінгового центру / Заступник директора департаменту маркетингу та прямих продажів
Обов'язки:
• Координація, контроль та розвиток співробітників тренінгового центру та управління прямих продажів.
• Розробка та реалізація програм набору та адаптаціі нових співробітників.
• Розробка методології та методичних матеріалів з адаптації, навчання, розвитку, контролю та мотивації персоналу (процедур, інструкцій, скриптів, тестів, методичок, тощо).
• Координація взаємодії співробітників всередині департаменту і компанії в цілому (зони відповідальності, KPI, звітність, оцінка ефективності роботи та ін.).
• Повний цикл організації та проведення заходів навчання та розвитку персоналу мережі та департаменту прямих продажів (визначення потреби в навчанні, підготовка, проведення навчання (hard- і soft-skills), оцінка ефективності навчання, формування індивідуальних програм розвитку для співробітників, післятренінговий супровід і т.д.).
• Проведення аналізу щодо визначення сильних та слабких сторін роботи персоналу: можливих зон професійного та особистого розвитку співробітників, рівня професійного вигорання персоналу, тощо (ассесмент - центр, атестація, тестування, інтерв'ювання тощо).
• Проведення комплексних заходів з розвитку персоналу мережі (визначення зон росту, підготовка та проведення групових та індивідуальних зустрічей, коуч-сесій, мастер-класів, тощо).

Квітень 2011 – Травень 2015
Міжнародна мережа контактних центрів «BEEPER»
Кількість персоналу - 500
Посада: Керівник служби навчання та контролю якості
Обов'язки:
• Розробка та впровадження з нуля системи адаптації, навчання та підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок співробітників Компанії, відповідно до її цілей та стратегії.
• Розробка та реалізація програм навчання, контролю та аналізу ефективності навчання і донавчання персоналу (hard- и soft-skills).
• Участь в розробці стандартів якості обслуговування в Компанії, а також критеріїв і правил оцінки якості обслуговування.
• Створення та проведення тренінгів з розвитку навичок для різних категорій персоналу Компанії. Основні тренінги:
- Продажі,
- Модель ефективного телефонного обслуговування,
- Клієнтоорієнтований сервіс,
- Ресурси стресостійкості,
- Робота з негативно налаштованим, агресивним клієнтом,
- Управлінські навички для супервайзерів.
- Післятренінговий супровід (семінари, польові аудити, коучинг).
• Розробка, організація, впровадження та проведення оцінки персоналу Компанії (ассесмент - центр, оцінка-360, атестація, тестування, тощо)
• Розробка і проведення комплексного аналізу щодо визначення сильних і слабких сторін роботи проектів: проблемних зон, можливих областей розвитку, задоволеності працею і рівня професійного вигорання персоналу і т.д.
• Координація та проведення командоутворюючих заходів для співробітників Компанії.
• Моніторинг та організація зовнішніх курсів навчання, формування бюджету.
• Управління персоналом навчального центру, в тому числі дистанційне (відбір, навчання, розвиток, оцінка, контроль).
• Розробка і проведення тренінгових заходів для зовнішніх замовників (компаній-партнерів: авіакомпаній, інтернет-магазинів, автомобільних компаній і т.д.).
Освіта:вища
Національний університет «Україна»
Спеціальність: Соціальна работа, спеціаліст

Національний університет Києво-Могилянська академія
Спеціальність: біологія (н/вища).

Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач.
Особисті якості: лідерські, організаторські та викладацькі здібності, ініціативність, вміння створювати сприятливий психологічний клімат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: