Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 января 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10348833

Фахівець з продажу, кадровик

Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Фурик Яніна Вікторівна

Дата народження: 23.06.1989

Місто:Хмельницький

Мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

2006-2010 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет» , спеціальність
«Фінанси», диплом бакалавра (денна форма навчання)

2010-2011 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», спеціальність
«Фінанси», диплом спеціаліста (денна форма навчання).

Додаткова освіта:

2004-2006 рр. – Чемеровецький МНВК-ліцей економіки та права – Оператор ЕОМ

Досвід роботи:

⮚ 2011-2012рр – Оператор, ПП «Метал», м.Хмельницький

Функціональні обов’язки:

- Виписка первинних документів (розхідні та податкові накладні, ТТН)
- Формування та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами
- Формування дебіторської заборгованості
- Касові операції
- Введення нових контрагентів в програму
- Введення нової номенклатури в програму
- Відображення в програмі надходження товару

⮚ 2012-2013рр – фахівець із супроводження продажу, ФІЛІЯ ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА УКРАЇНА
- Виписка первинних документів (розхідні накладні, ТТН)
- Касові операції
- Заміна за відсутності бухгалтера бази (відображення в системі надходження товару,
ведення операції по руху ін.ТМЦ)
- Систематизація сертифікатів якості продукції

⮚ 2013-2018 рр. - Бухгалтер бази, ФІЛІЯ ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА
УКРАЇНА (з них 2015-2018рр. знаходилась в декретній відпустці)
- Контроль складських залишків
- Ведення операцій по руху ін.ТМЦ (прихід-списання-введення в експлуатацію,
внесення вхідних податкових накладних)
- Відображення в системі надходження металопрокату
- Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН,
подорожні листи)
- Участь у проведенні інвентаризації та відображення її в системі
- Виписка та реєстрація доручень на отримання товару
- Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з
контрагентами)
- Ведення карток обліку матеріально-відповідальних осіб

⮚ 2018-2019, Бухгалтер, ТОВ «МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС»
- Участь у проведенні інвентаризації
- Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
- Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН,
подорожні листи)
- Контроль за ведення операцій по руху ін.ТМЦ
- Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
- Переговори з контрагентами щодо поставки товару
- Формування актів та наказів для введення ОЗ, модернізації ОЗ
- Контроль і перевірка обробки вхідної документації щодо розрахунків контрагентів
- Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів

⮚ 2019-2021, Фахівець з продажу (по суміщенню кадровик) ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ»
- Прийом вхідних заявок та повне супроводження клієнтів до завершення угоди
- Здійнення холодних дзвінків та організація зустрічей з потенційними покупцями
- Договірна робота з клієнтами та документальне супроводження покупців
- Контроль за наявністю товару, який цікавить покупця (поповнення складу
необхідними продуктами)
- Врегулювання ситуцій з конфліктними покупцями
- Участь в тендерах
- Ведення кадрової справи по базі (табель, прийом на роботу, звільнення працівників,
контроль своєчасного використання відпустки)

➢ 2022 р, Оператор Call-центру інтренет-магазину (віддалено)
- опрацювання вхідних заявок в CRM-системі (“теплі” дзвінки)
- повне ведення клієнта від подачі заявки до отримання його на пошті

- аналіз опрацьованих замовлень

Професійні навички:

- володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, SAP, CRM)
- володіння офісною оргтехнікою
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська і англійська
– початковий рівень
- уміння працювати в команді;
- стресостійкість

Особисті якості:

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість,
психологічна стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати
співрозмовника.

Додаткова інформація:

- заміжня;
- є дочка;
- хобі: музика, книги, танці.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: