Анастасія
Супервайзер кол-центру, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 24 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10420513/
Опыт работы
Супервайзер кол-центру
с 01.2023 по 10.2023
(9 месяцев)
MyCredit, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Організація роботи операторів, контроль вчасного виходу на зміни;
Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з операторами проблемних ситуацій задля покращення якості консультацій та показників вцілому;
Планування робочого графіку операторів;
Навчання нових операторів з 0 усіх процесам, участь в адаптації нових операторів в колективі;
Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку по роботі операторів;
Створення тестів на знання продукта, зворотній зв'язок операторам за результатами;
Контроль коректності запитів операторів на інші відділи (сапорт, юр відділ, бухгалтерія, маркетинг, спеціалісти з проблемної заборгованості), комунікація з іншими відділами задля налагодження передач задач по клієнтам;
Постійний моніторинг робочих груп, відповіді на питання операторів по клієнтам, вирішення проблемних ситуацій з клієнтами;
Щоденна вигрузка аналітики по чатах та пошті, введення звітності;
Щоденна пропрацьовка з операторами ФСР;
Комунікація зі спеціалістами технічного відділу програми для зв'язку з клієнтами (телефонії), надання прикладів проблемних ситуацій, варіанти рішень;
Опис релізів, акцій компанії, підготовка операторів до релізу, акцій;
Збір інформації по багам, передача на тех відділ;
Введення таблиць каналів звернення клієнтів, обробка запитів клієнтів у соц мережах;
Створення скриптів для спілкування з клієнтами;
Допомога операторам з участю в Дзвінері, підготовка кожного оператора, відбір кращих чатів, пропрацьовка з кожним оператором виходу з рамок офіційності в спілкуванні з клієнтами;
За час блекауту - створення індивідуальних графіків роботи під графіки відключення світла операторів, втримання безпреривної роботи лінії, допомога операторам з пошуку місць, де буде можливість працювати (для операторів на віддаленій основі);
Постановка задач у Бітрікс за запитами клієнтів;
Підрахунок бонусної частини операторів, брала участь в зміні системи КPI для команди;
Підтримка операторів, мотивація, організація зустрічей онлайн та офлайн для більшого згуртування колективу
Образование
Інститут екології, економіки і права
Психологія, Київ
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)
Знания и навыки
- Самомотивація
- Управління командою
- Уміння аналізувати
- Ведення CRM
- Впровадження системи KPI
- Управлінські навички
- Користувач Бітрікс24
- Продаж фінансових послуг
- Стягнення заборгованості
- Організаторські здібності
- MS Excel
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Другие резюме этого кандидата
Киев
Анастасія Алєксєєва Супервайзер Освіта Бакалавр - Психологія Контакт Інститут Екології Економіки та Првава - Київ, 9/2017-6/2021 Україна Дата народження: 17/03/2000 Досвід роботи m Оператор чатів-пошти MyCredit...
Похожие кандидаты
-
Супервайзер кол-центру
Удаленно, Днепр, Полтава -
Супервайзер кол-центру, Team Lead, менеджер
Удаленно, Житомир, Бердичев -
Супервайзер кол-центру
Удаленно, Днепр , еще 3 города -
Керівник кол-центру, супервайзер
Удаленно, Мукачево -
Супервайзер кол-центру
25000 грн, Удаленно -
Супервайзер кол-центру
23000 грн, Удаленно, Одесса