Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 февраля 2024 Файл

Анастасія

Супервайзер кол-центру

Возраст:
24 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Анастасія
Алєксєєва
Супервайзер

Освіта

Бакалавр - Психологія
Контакт
Інститут Екології Економіки та Првава - Київ,
9/2017-6/2021
Україна
Дата народження:
17/03/2000

Досвід роботи
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
m
Оператор чатів-пошти
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») MyCredit - Київ, Україна 5/2021-3/2022
• Консультація клієнтів чат-підтримка, пошта;
Університетська 34 • Створення тікетів на перевірку інформації клієнта в тех відділ;
08201 Ірпінь Україна • Комунікація з іншими відділами (тех, юр) задля вирішення питання
клієнтів;
Мови • Продаж акційних пропозицій клієнтам;
• Вміння заспокоїти агресивних клієнтів;
• Швидкість набору текста;
Українська Рідна
• Високі показники KPI;
• Постановка задач у Бітрікс;
Соціальні мережі • Фіксація інформації клієнтів

Telegram 
Старший оператор чатів-пошта
MyCredit - Київ, Україна 3/2022-1/2023
• Консультація клієнтів чат-підтримка;
• Відповіді на питання по клієнтам операторів чатів та пошти;
• Написання шаблонів;
• Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з
операторами проблемних ситуацій з клієнтами задля покращення
якості консультацій та показників вцілому;
• Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку
по роботі операторів;
• Створення тестів для перевірки знань операторів по продукту,
зворотній зв'язок операторам за результатами;
• Контроль корректності запитів операторів на інші відділи (сапорт,
юр відділ, бухгалтерія, маркетинг), коммунікація з керівниками
інших відділів для налагодження процессів передач запитів по
клієнтам;
• Постійний моніторинг робочих груп, вирішення проблемних
ситуацій з клієнтами

Супервайзер чатів-пошта
MyCredit - Київ, Україна 1/2023-10/2023
• Організація роботи операторів, контроль вчасного виходу на
зміни;
• Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з
операторами проблемних ситуацій задля покращення якості
консультацій та показників вцілому;
• Планування робочого графіку операторів;
• Навчання нових операторів з 0 усіх процесах, участь в адаптації
нових операторів в колективі;
• Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку
по роботі операторів;
• Створення тестів на знання продукта, зворотній зв'язок
операторам за результатами;
• Контроль коректності запитів операторів на інші відділи (сапорт,
юр відділ, бухгалтерія, маркетинг, спеціалісти з проблемної
заборгованості), комунікація з іншими відділами задля
налагодження передач задач по клієнтам;
• Постійний моніторинг робочих груп, відповіді на питання
операторів по клієнтам, вирішення проблемних ситуацій з
клієнтами;
• Щоденна вигрузка аналітики по чатах та пошті, введення звітності;
• Щоденна пропрацьовка з операторами ФСР;
• Комунікація зі спеціалістами технічного відділу програми для
зв'язку з клієнтами, надання прикладів проблемних ситуацій,
варіанти рішень;
• Опис релізів, акцій компанії, підготовка операторів до релізу,
акцій;
• Збір інформації по багам, передача на тех відділ;
• Введення таблиць каналів звернення клієнтів, обробка запитів
клієнтів у соц мережах;
• Створення скриптів для спілкування з клієнтами;
• Допомога операторам з участю в Дзвінері, підготовка кожного
оператора, відбір кращих чатів, пропрацьовка з кожним оператором
виходу з рамок офіційності в спілкуванні з клієнтами;
• За час блекауту - створення індивідуальних графіків роботи під
графіки відключення світла операторів, втримання безпреривної
роботи лінії, допомога операторам з пошуку місць, де буде
можливість працювати (для операторів на віддаленій основі);
• Постановка задач у Бітрікс за запитами клієнтів;
• Підрахунок бонусної частини операторів, брала участь в зміні
системи КPI для команди;
• Підтримка операторів, мотивація, організація зустрічей онлайн та
офлайн для більшого згуртування колективу
Навички

Google Таблиці

Microsoft Excel

Битрикс24

Microsoft Word

Microsoft PowerPoint

Мови

Українська Рідна

Соціальні мережі

Telegram
http://https://t.me/nastyuxa1703

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: