Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 февраля 2024

Анастасія

Супервайзер кол-центру, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
24 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Супервайзер кол-центру

с 01.2023 по 10.2023 (9 месяцев)
MyCredit, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи операторів, контроль вчасного виходу на зміни;
Контроль значення KPI роботи операторів, пропрацювання з операторами проблемних ситуацій задля покращення якості консультацій та показників вцілому;
Планування робочого графіку операторів;
Навчання нових операторів з 0 усіх процесам, участь в адаптації нових операторів в колективі;
Вичитка чатів та листів операторів, надання зворотнього зв'язку по роботі операторів;
Створення тестів на знання продукта, зворотній зв'язок операторам за результатами;
Контроль коректності запитів операторів на інші відділи (сапорт, юр відділ, бухгалтерія, маркетинг, спеціалісти з проблемної заборгованості), комунікація з іншими відділами задля налагодження передач задач по клієнтам;
Постійний моніторинг робочих груп, відповіді на питання операторів по клієнтам, вирішення проблемних ситуацій з клієнтами;
Щоденна вигрузка аналітики по чатах та пошті, введення звітності;
Щоденна пропрацьовка з операторами ФСР;
Комунікація зі спеціалістами технічного відділу програми для зв'язку з клієнтами (телефонії), надання прикладів проблемних ситуацій, варіанти рішень;
Опис релізів, акцій компанії, підготовка операторів до релізу, акцій;
Збір інформації по багам, передача на тех відділ;
Введення таблиць каналів звернення клієнтів, обробка запитів клієнтів у соц мережах;
Створення скриптів для спілкування з клієнтами;
Допомога операторам з участю в Дзвінері, підготовка кожного оператора, відбір кращих чатів, пропрацьовка з кожним оператором виходу з рамок офіційності в спілкуванні з клієнтами;
За час блекауту - створення індивідуальних графіків роботи під графіки відключення світла операторів, втримання безпреривної роботи лінії, допомога операторам з пошуку місць, де буде можливість працювати (для операторів на віддаленій основі);
Постановка задач у Бітрікс за запитами клієнтів;
Підрахунок бонусної частини операторів, брала участь в зміні системи КPI для команди;
Підтримка операторів, мотивація, організація зустрічей онлайн та офлайн для більшого згуртування колективу

Образование

Інститут екології, економіки і права

Психологія, Київ
Высшее, с 2017 по 2021 (4 года)

Знания и навыки

Самомотивація Управління командою Уміння аналізувати Ведення CRM Впровадження системи KPI Управлінські навички Користувач Бітрікс24 Продаж фінансових послуг Стягнення заборгованості Організаторські здібності MS Excel

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: