Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 апреля 2024 Файл

Зорян

Директор, юрист

Возраст:
38 лет
Город:
Бровары

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Долинний Зорян Володимирович
1985 р.н. , м. Бровари., вул. Фонтене́-су-Буа́ 60/1, т.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Київський університет права Національної академії наук України вища освіта (магістр) спеціальність – правознавство, кваліфікація - юрист
Досвід роботи
З 11/ 2006 до 08/2007р.р. юрист СП ТОВ «Екометал»: вирішення організаційних питань; підготовка документів для керівника; оформлення та введення документації; документальне ведення договорів та супровідної документації; представлення інтересів компанії в державних органах та взаємодія з ними шляхом переговорів та здійснення переписки; участь у підготовці статутних документів та змін до них.

З 11/2007 до 05/2011р.р. провідний спеціаліст Управління нотаріату Головного управління юстиції у м. Києві: аналітично-методичне забезпечення діяльності нотаріату; підготовка пропозицій щодо вдосконалення діяльності установ нотаріату, участь у роботі з удосконалення законодавства, у розробці проектів нормативно-правових актів; узагальнення нотаріальної практики та підготовка для нотаріусів роз'яснень щодо застосування чинного законодавства з питань вчинення нотаріальних дій; розгляд звернень громадян та органів державної влади, підприємств, установ; здійснення перевірок державних нотаріальних контор та приватних нотаріусів.
З 05/2011 року провідний спеціаліст відділу акредитації центрів сертифікації ключів Управління функціонування центрального засвідчувального органу Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України:
перевірка інформації, необхідної для акредитації/реєстрації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; здійснення видачі, переоформлення та анулювання відповідних свідоцтв; взаємодія відповідно до компетенції зі структурними підрозділами центрального апарату Мін’юсту, підприємствами, що належать до сфери його управління, робота з накопичення, обробки, аналізу статистичної інформації з основних напрямів діяльності Управління; підготовка наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, іншої письмової інформації та документів; надання консультації з питань, пов’язаних із використанням електронного цифрового підпису; забезпечення виконання доручень органів влади вищого рівня, листів, звернень та запитів громадян, народних депутатів України, юридичних осіб.
З 11/2016 головний спеціаліст відділу реєстрації, акредитації засвідчувальних центрів, центрів сертифікації ключів та переакредитації акредитованих центрів сертифікації ключів Департаменту державної реєстрації та нотаріату.
видача, переоформлення та анулювання свідоцтв про акредитацію; підготовка проектів наказів, розпоряджень, повідомлень, доручень, протоколів, іншої письмової інформації та документів віднесених до компетенції Відділу; забезпечується робота постійно діючої комісії з питань акредитації засвідчувальних центрів та центрів сертифікації ключів; береться участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України; здійснюється супровід доручень та інших документів, які готуються у Відділі; надається центрам консультації з питань, пов'язаних з використанням електронного цифрового підпису;
З 2019 року по 28.02.2020 головний спеціаліст відділу з питань реалізації державної політики у сфері електронних довірчих послуг Департаменту державної реєстрації та нотаріату Міністерства юстиції України (категорія посади – «В»).
• Здійснював підготовку та надавав в установленому порядку інформацію за запитами на публічну інформацію, адвокатськими запитами, здійснює своєчасний та належний розгляд запитів і звернень народних депутатів України, інших листів, звернень громадян, юридичних осіб з питань, що належать до компетенції центрального засвідчувального органу;
• готував матеріали для надання суб'єктам відносин у сфері електронних довірчих послуг консультацій з питань, пов'язаних з наданням електронних довірчих послуг;
• здійснював розгляд матеріалів для забезпечення надання адміністративної послуги шляхом внесення юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які мають намір надавати електронні довірчі послуги, до Довірчого списку, визначеного Законом України «Про електронні довірчі послуги», отримує та перевіряє необхідну для цього інформацію;
• готував проекти наказів, розпоряджень, рішень, повідомлень, доручень, протоколів, іншу письмову інформацію та документи віднесені до компетенції Відділу;
• розглядав матеріали та готує до погодження розроблені надавачами електронних довірчих послуг порядки синхронізації часу із Всесвітнім координованим часом (UTC);
• розглядав матеріали та готує до погодження плани припинення діяльності кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг;
• розглядав пропозиції (зауваження) суб'єктів відносин у сфері електронних довірчих послуг щодо удосконалення державного регулювання сфери електронних довірчих послуг;
• приймав та зберігав документовану інформацію, сформовані сертифікати (у тому числі посилені та кваліфіковані) відкритих ключів, реєстри чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів у разі припинення діяльності кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг;
• розглядав матеріали для проведення оцінки стану розвитку сфери електронних довірчих послуг за результатами проведення аналізу інформації про діяльність надавачів електронних довірчих послуг та засвідчувального центру;
• розглядав матеріали для забезпечення взаємного визнання українських та іноземних сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг;
• за дорученням керівництва здійснював інші заходи (відповідно до повноважень центрального засвідчувального органу) у сферах електронних довірчих послуг та електронної ідентифікації, визначені Законом України «Про електронні довірчі послуги»;
• готував матеріали для інформування контролюючого органу про обставини, які перешкоджають діяльності центрального засвідчувального органу;
• за дорученням керівництва бере участь у роботі Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України;
• здійснював супровід доручень та інших документів, які готувалися у Відділі;
• за дорученням керівництва забезпечував виконання доручень органів влади;
• здійснював інші визначені законодавством повноваження, необхідні для забезпечення функціонування центрального засвідчувального органу;
• забезпечував функціонування системи обміну інформацією між Міністерством та підприємствами, установами, організаціями з питань, віднесених до компетенції Департаменту;
• у разі відсутності начальника відділу виконував його обов’язки.

З вересня 2020 по березень 2023 року – виконавчий директор ТОВ «The WooD» (деревообробка та реалізація продуктів з деревини).

- 2023 – 2024 стажування та робота в державних органах влади (Державна виконавча служба, Міністерство внутрішніх справ)

Українська–вільно Англійська – середній рівень за допомогою словника

PC – впевнений користувач (Word, Excel, MS-Office, Internet, Ліга-Закон)

Особисті якості: відповідальний, пунктуальний, комунікабельний, цілеспрямований, ініціативний, вмію працювати з командою та в команді, логічно та раціонально мислити, розподіляти пріоритети та здійснювати контроль за виконанням завдань.

Захоплення: подорожі, музика, мистецтво.
Не палю, маю сина, одружений, маю водійські права.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: