Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Юлія

Фінансист, економіст

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кругляк Юлія Володимирівна, 48 р. (25.10.1975)

Адреса: Київ, Солом’янський район;

Освіта:
1993 – 1998 р.р. Дніпропетровський державний технічний університет залізничного транспорту
Спеціалізація «Облік та аудит», кваліфікація «економіст»;

2017 р. – диплом Dip IFR
2001 – 2021 – тренінги по фінансам, міжнародним стандартам, управлінському обліку, бізнес-плануванню, системі збалансованих показників, менеджменту, мотивації та стимулювання персоналу та інше
Спеціалізація:
Звітність управлінська консолідована (в т.ч. за міжнародними стандартами), аудит (супровід), методологія бухгалтерського обліку, автоматизація бухгалтерських процесів та управлінської звітності, фінанси (управління грошовими коштами, отримання кредитних ресурсів, супровід кредитних проектів), економіка, звітність, бізнес-планування
Мета: застосування професійного досвіду та навичок для підвищення доходу компанії та її розвитку
Бажана посада: керівник (заступник) відділу, фінансовий директор (заступник) невеликої компанії, фахівець
Бажаний рівень заробітної плати: від 50 000 грн.

Досвід роботи
Період
Найменування підприємства, посада, обов’язки
Вересень 2018-поточна дата
Трипільське Сонце, Компанія Май Україна, FMCG (виробництво та реалізація чаю, оптова торгівля кавою)
Провідний фахівець з МСФЗ:
• Аудит (супровід) за національними та міжнародними стандартами
• Методологія бухгалтерського обліку з впровадженням в бухгалтерській обліковій системі
• Управлінська звітність
• Організація роботи по реалізації окремого бізнес-проекту
• Управління грошовими коштами (обслуговування кредитів, планування руху грошових коштів), поточні питання по обслуговуванню в банках
• Інше (супровід ТЦО, переоцінка ОЗ, бюджетування)
Листопад 2009 – вересень 2018
Укрпродукт Групп, FMCG (виробництво масла, плавлених сирів, квасу та інше)
Провідний фахівець з МСФЗ (2016-2018): складання консолідованої звітності (більш ніж 10 підприємств), проходження міжнародного аудиту за МСФЗ (координація роботи усіх служб, контроль завдань та якості інформації, безпосередня участь в формуванні звіту для розміщення на Лондонській біржі), інші питання
Економіст (2015-2016)
Керівник казначейства (2009-2012) (10 активно працюючих підприємств):
- управління грошовими потоками (планування, розподіл власних та позикових коштів, контроль використання коштів);
- залучення кредитних ресурсів та супровід кредитних угод (в т.ч. кредит ЄБРР (EBRD));
- оптимізація % ставки за рахунок активного управління грошовими коштами;
- впровадження та підтримка обліку грошових коштів в 1С 8;
- постановка задач програмістам (1С 8) по впровадженню обліку грошових коштів, планів платежів по підрозділах та консолідованого, затвердженню в електронному вигляді, формуванню звітів по руху грошових коштів;
- оптимізація банківських витрат для підприємств холдингу;
- робота з різноманітними банківськими продуктами (кредити, овердрафти, банківські гарантії, факторинг, акредитив);
- работа з оціночними, страховими компаніями та брокерами
Вересень- листопад 2009
Група компаній «ВІПОС», автомобільний бізнес
Фінансовий менеджер: облік руху грошових коштів, планування діяльності
Березень – серпень 2009
Страхова компанія «ВіДі-Страхування»
Фінансовий менеджер (страхування ризиків):
Управління грошовими потоками, податкове планування, бюджетування, автоматизація управлінського обліку, складання управлінської звітності, аналіз діяльності
Січень 2006- листопад 2008
СолоМія (Група компаній «Стоік»), FMCG (виробництво та реалізація чаю, оптова торгівля продуктами харчування)
Фінансовий директор проекту
- управління грошовими потоками, податкове планування
- бюджетування (1С Підприємство)
- управлінський облік (1С Підприємство)
- аналіз підприємства за напрямками та продуктами
- бізнес-планування
- оптимізація документообігу та автоматизація процесів
- залучення та обслуговування кредитів
ЦО, економіст проекту (4 підприємства): формування бюджету та контроль його виконання на базі 1С, аналіз діяльності, консолідація звітності
Березень 2004 – грудень 2005
ТОВ «Паритет» (виробництво та реалізація металопластикових та алюмінієвих конструкцій, захисних ролет та гаражних воріт)
Фінансовий директор, заступник фінансового директора:
- управління грошовими коштами
- бюджетування (1С Підприємство), бізнес-планування
- управлінський облік (1С Підприємство), складання розподільчого балансу
- аналіз підприємства за напрямками діяльності та продуктам
- оптимізація документообороту
- залучення кредитів та їх обслуговування
Січень 2003 – березень 2004
Група «Надра», ТОВ «Консалтинг та фінанси»
Спеціаліст по бізнес-плануванню: розробка та супровід бізнес-планів під кредити ЄБРР в різних сферах (медицина, освіта, виробництво, готельний бізнес, видавнича діяльність)
Серпень 2002 – грудень 2002
ЗАТ «Атолл Холдинг», економіст мережі збуту (група «Автотрейдінг») - 10 ДП в різних регіонах України:
- фінансово-економічний аналіз, бюджетування, розробка бізнес-планів, контроль коректності ведення управлінського обліку на базі «1С Підприємство»
Червень 2001 – липень 2002
Видавництво «Бліц-Інформ»,
Фінансовий аналітик: аналіз беззбитковості багатономенклатурного виробництва (видавнича продукція; автогосподарство); накопичення та розподіл витрат за видами продукції; розрахунок та аналіз виробничої собівартості продукції виробництва; аналіз діяльності підрозділів Видавництва; формування і аналіз звіту про рентабельність філій (28 філій)

Професійні навички:
•Постановка задач, планування, реалізація, контроль;
•Реалізація задач;
•Управління фінансами;
•Зниження фінансових витрат підприємства;
•Аналіз діяльності та розробка пропозицій
•Планування, бізнес-планування діяльності
•Активний користувач 1С, в т.ч. постановка ТЗ програмістам
•Керівництво людьми, комунікації
•Знання законодавства, методів анализу, банківських продуктів

Загальний досвід роботи – 23 роки (з 1998 р.)
Додаткова інформація: д/р з MS Office (в т.ч.Excel, Word, Outlook), 1C 8, 1С 7, BPwin,Visio, програми ЕДО (MeDoc, Вчасно та інші).
Сімейний стан: вдова
Діти: син 11 років, донька 7 років
Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, цілеспрямованість, порядність, здатність працювати в команді та самостійно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: