Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 Файл

Сергій

Виконавчий, операційний, директор виробництва

Возраст:
49 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Пільненький Сергій Олександрович

Виконавчий / Операційний директор,
Директор виробництва (харчове виробництво)

Вік: 49 (30.10.1974 р.)
Місто проживання: м. Київ
Сімейне положення: одружений, маю дорослу доньку
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

• Січень 2024 – Квітень 2024
ТОВ «Компанія «ФУД ПАК» (GEMINI)
Харчове виробництво (виробництво кави, чаю, мармеладу), штат 100 робітників
Компанія сертифікована по стандарту ISO 22000 (HACCP).
Посада: Виконавчий директор
Обов’язки:
1. Оперативне управління всіма операційними процесами виробництва.
2. Розробка та виконання стратегії розвитку виробництва.
3. Впровадження та контроль дотримання стандартів компанії на виробництві.
4. Оперативне управління виробництвом у межах наданих повноважень.
5. Забезпечення виконання підприємством планів виробництва, виконання бюджету, планів реконструкції.
6. Організація робіт у межах узгоджених планів виробництва.
7. Вибудовування, оптимізація і автоматизація бізнес процесів на виробництві, контроль за виконанням бізнес процесів, завдань в рамках проектів і організаційної структури.
8. Організація, координація та контроль роботи виробничого відділу, формування бюджету.
9. Забезпечення виконання підлеглими виробничих завдань, ритмічного випуску високоякісної продукції, ефективного використання виробничого обладнання.
10. Робота з удосконалення організації виробничого процесу, його технології, механізації та автоматизації виробничих процесів і підвищення якості продукції, що випускається.
11. Організація поточного виробничого планування, обліку, підготовка та своєчасна здача звітності.
12. Забезпечення відповідності продукції кращим світовим зразкам, з метою задоволення потреб замовників і споживачів у відповідному асортименті та в необхідній кількості продукції.
13. Організація та контроль роботи всіх підрозділів виробництва.
14. Контроль закупівель сировини та матеріалів.
15. Управління товарними запасами виробництва.
16. Управління якістю виробленої продукції.
17. Пошук, підбір та адаптація виробничого персоналу: технічного, технологічного, складського, управління якістю, працівників цеху та закупівлями.
18. Управління продуктивністю виробничого персоналу: контроль за ефективним використанням робочого часу, за результативність та ефективність виконання ними функціональних обов’язків.
19. Розробка і вдосконаленні мотивації і KPI на виробництві, з метою зниження плинності виробничого персоналу. Оцінка роботи і ефективності виробничого персоналу
20. Організація роботи і ефективної взаємодії виробничих цехів та структурних підрозділів виробництва
21. Підготовка операційного та інвестиційного бюджетів ввіреного виробництва
22. Контроль за виконанням всіх внутрішньо корпоративних наказів і розпоряджень на виробництві від керівництва Компанії

• Травень 2023 – Грудень 2023
ТОВ «САНЕКО ТРЕЙД»
харчове виробництво (виробництво кави),
Компанія сертифікована по стандарту ISO 22000 (HACCP).
Посада: Виконавчий директор
Обов’язки:
1. Очолюю виробничу роботу на підприємстві.
2. Вирішую питання щодо фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності виробництва.
3. Забезпечую стабільну роботу всіх відділів (закупка, логістика, виробництво та склад).
4. Контролюю виконання всіх норм пожежної та виробничої безпеки, підтримку робочого стану всього обладнання (виконання ТО всього рухомого майна виробництва та складу),
5. Затверджую плани виробництва та контролюю їх виконання (людського, сировинного, виробничого, фінансового ресурсу).;
6. Контролюю: сертифікацію та якість продукції, проведення лабораторних аналізів для отримання сертифікації.
7. Контролюю забезпечення виробництво всім необхідним для виконання плану випуску готової продукції (контроль залишків на складі, своєчасність закупівель).
8. Займаюся пошуком постачальників обладнання /сировини/ таро фасувальних матеріалів. Переговорний процес з постачальниками. Підписання договорів.
9. Розробка та впровадження систем мотивації.
10. Складаю бюджет та контролюю його виконання.
11. Контролюю підготовку виробництва для проведення інвентаризації ТМЦ.
12. Контролюю розробку норм по продукції, що виготовлюється, норми виробітку продукції.

• Жовтень 2012 – Травень 2023
ТОВ «ОРІМІ УКРАЇНА», ТОВ «ТС ТРЕЙД»
харчове виробництво (виробництво чаю та кави), більше 300 робітників
Компанія сертифікована по стандарту ISO 22000 (HACCP).
Посада: заступник начальника виробництва
Обов’язки:
1. Керівництво:
• Цехом обжарювання та пакування кави;
• Цех пакування чаю - дільницею підготовки сировини та купажування, дільницею ручного очищення сировини та переробки вторинної сировини
2. Погодження короткострокові плани виробництва (сутки/тиждень).
3. Організація роботи по виконанню виробничих планів з мінімальними матеріальними затратами.
4. Оптимізація виробництва для скорочення матеріальних та трудових затрат.
5. Підготовка звіта по випуску готової продукції для керівництва компанії.
6. Підготовка бюджета виробництва на місяць/квартал.
7. Брав участь в розробці та впроваджені у виробництво нових продуктів. Проводив розрахунок собівартості випуску нової продукції на виробництві.
8. Пошук виробників нового обладнання. Погодження службові записки на закупівлю нового обладнання чи модернізацію існуючого обладнання, Запуск нового обладнання у виробництво.
9. Підбор кадрів, співбесіда при прийомі на роботу.
10. Розробка графікив роботи підрозділів, вів табель обліку робочого часу підлеглих (начальників змін, майстрів, інженер-технологів та комірників).
11. Контроль підготовки виробництва для проведення інвентаризації ТМЦ, участь у інвентаризації.
12. Розробка норм по продукції, що виготовляється. Норми використання ЗІЗ. Розрахунок норми виробітку продукції.
13. Участь у прийманні робіт пов’язаних з реконструкцією дільниці, ремонтом технологічного обладнання, механізацією і автоматизацією виробничих процесів.
14. Розробка інструкцій з охорони праці, посадових, робочих та технологічних інструкцій, документації СМБХП.
15. Участь у впровадженні, підтриманні та постійному поліпшенні СМБХП.

• Листопад 1996 – жовтень 2012 р.
ТОВ «Піллар» - www.pillar.kiev.ua
Міжнародна група компаній - Pillar Group – високотехнологічне підприємство з виробництва моно та мульті кристалів кремнію (злитків та пластин) для сонячної енергетики та електронної промисловості, м. Київ.
Компанія сертифікована по стандарту ISO 9001.
Посада: начальник ділянки вирощування моно та мульти кристалів кремнію (у підпорядкуванні до 100 робітників);
В. о. директора з виробництва (у підпорядкуванні до 300 робітників)
Обов’язки:
1. Здійснення ефективного керівництва діяльністю виробництва, ділянки;
2. Забезпечення виконання виробничої та технологічної дисципліни;
3. Забезпечення виконання планових завдань за найменших витрат матеріальних та трудових ресурсів;
4. Розробка поточних та перспективних планів розвитку виробництва та зниження собівартості продукції, впровадження у виробництво;
5. Здійснення оптимальної організації робіт з управління та технічного обслуговування обладнання дільниці, підприємства;
6. Контроль за забезпеченням виробництва необхідними витратними матеріалами;
7. Підвищення продуктивності праці на основі виявлення та використання резервів виробництва, дотримання вимог охорони праці, стандарту ISO 9001 та техніки безпеки;

Освіта
• Навчальний заклад: НТУУ «КПІ»
Період навчання: 1996 — 2002
Вище закінчене. Фахівець.
Кваліфікація: Інженер-механік.
Назва спеціальності: Обладнання хімічних виробництв та підприємств будівельних матеріалів.
• Навчальний заклад: Київський геологорозвідувальний технікум
Період навчання:1991 - 1995
Ступінь: молодший спеціаліст
Назва спеціальності: технічне обслуговування та ремонт ЕОМ.

Курси та тренінги:

• Листопад 2023 – теперішній час – Курси англійської мови.
• Жовтень 2020 р. – «Внутрішній аудитор» ISO 22000:2018, ISO 19011:2018.
• Серпень 2018 р. – «Внутрішній аудитор. Перехід на нову версію стандарту» » ISO 22000:2005, ISO 19011:2011.
• Серпень 2017 р. – «Розробка та документація» FSSC 22000:2016.
• Липень 2011 р. – «Економіка та управління виробничим підприємством» (управління ресурсами та витратами підприємства; організація та управління виробничою системою; проектування та оптимізація виробничих процесів). Участь в проекті професійні знання і досвід,
• 2006–2007; 2018–2019 – Курси англійської мови.
• Липень 2001 р. – «Управління часом та делегування»

Додаткова інформація

• Комунікабельний, неконфліктний, ініціативний, відповідальний, цілеспрямований, орієнтований на результат, організаторські здібності.
• Водійські права категория – В
• Закордонний паспорт.
• Впевнений користувач MS Windows, MS Office, Internet, 1С, BASDOC.
• Англійська – середній рівень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: