Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 мая 2024 PRO

Віра

Начальник відділу персоналу, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу персоналу

с 11.2018 по наст. время (5 лет 6 месяцев)
Броварська міська рада Броварського району Київської області, Бровари (Державні організації)

• Управління роботою відділу, контроль дотримання якості та своєчасності оформлення кадрових документів.
• Організація обліку трудової діяльності особового складу з понад 350 осіб, ведення та зберігання кадрової документації відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх правил.
• Організація запровадження системи електронного кадрового документообігу (СЕД «АСКОД) з метою автоматизації кадрових процесів.
• Здійснення організаційної роботи щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства України.
• Організація та контроль ведення військового обліку.
• Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу персоналу.
• Здійснення організаційно-методичного керівництва, проведення атестацій, щорічних оцінок, формування кадрового резерву.
• Проведення постійного аудиту кадрової роботи, узагальнення практики роботи з кадрами, внесення пропозицій керівництву щодо її вдосконалення.
• Забезпечення прогнозування та планування потреби в кадрах, організація навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації персоналу.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків та інших документів.
• Здійснення необхідних заходів щодо організації конкурсного відбору
осіб, які претендують на зайняття посад.
• Організація заходів щодо підтримки корпоративної культури, а також
формування іміджу та престижу служби в органах місцевого
самоврядування.
• Здійснення заходів по забезпеченню дотримання режиму та трудової дисципліни.
• Підготовка та оформлення документів, щодо заохочення та застосування заходів дисциплінарного впливу.
• Здійснення постійного контролю за дотриманням внутрішнього трудового розпорядку працівниками.
• Розробка штатних розписів, організація ведення табелів обліку робочого часу.
• Підготовка проєктів розпорядчих документів.

Завідувач сектору кадрової роботи та нагород

с 08.2015 по 10.2018 (3 года 2 месяца)
Виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області, Бровари (Державні організації)

• Реалізація державної політики у сфері служби в органах місцевого
самоврядування та з питань трудового законодавства.
• Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності.
• Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
• Контроль дотримання якості та своєчасності оформлення кадрових документів.
• Організація обліку трудової діяльності особового складу з понад 150 осіб.
• Ведення та зберігання кадрової документації відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх правил організації.
• Організація вступу, проходження, припинення служби в органі місцевого самоврядування.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків та інших документів.
• Організація заходів з відзначення державних та професійних свят, ювілейних дат, заохочення, нагородження, відзначення окремих працівників, трудових колективів, які досягли високого професіоналізму і визначних успіхів у виробничій, науковій, державній, військовій, творчій, спортивній та інших сферах діяльності, організація представницьких та інших заходів.

Головний спеціаліст відділу організаційної та кадрової роботи

с 03.2012 по 07.2015 (3 года 4 месяца)
Виконавчий комітет Броварської міської ради Київської області, Бровари (Державні організації)

• Оформлення прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування відповідно до вимог чинного законодавства України.
• Ведення встановленої звітно-облікової документації.
• Підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань.
• Організація конкурсного відбору осіб, які претендують на зайняття посад.
• Заповнення, облік, зберігання трудових книжок та особових справ працівників.
• Підготовка проєктів штатних розписів, ведення табелів обліку робочого часу.
• Розроблення посадових інструкцій, процедур, положень, порядків, проєктів розпорядчих актів та інших документів.
• Підготовка та подання на затвердження матеріалів щодо державних нагород, присвоєння Почесних звань України.

Менеджер з персоналу

с 10.2007 по 04.2011 (3 года 6 месяцев)
ЗАТ "Карпатія-Тур", Бровари (Готельно-ресторанний бізнес)

• Постійна робота у сфері управління персоналом та економіки праці.
• Підготовка та перевірка документів, надання висновків щодо повноти їх оформлення та вжиття заходів для усунення недоліків.
• Ведення обліку трудової діяльності команди з 80 осіб.
• Організація дотримання працівниками правил з охорони праці на підприємстві.
• Внесення даних до системи електронного документообігу підприємства.

Офіс-менеджер

с 01.2007 по 09.2007 (8 месяцев)
ЗАТ "Бромет-металекс", Бровари (Металургійна промисловість, металообробка)

• Координація роботи всіх офісних служб.
• Ведення ділової кореспонденції.
• Зустріч відвідувачів.
• Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу.
• Робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С.
• Організація та ведення діловодства, підготовка звітів.
• Організація свят та інших корпоративних заходів.
• Ведення кадрового обліку команди з 30 осіб.

Accommodation Assistant

с 12.2002 по 09.2003 (9 месяцев)
Castletroy Lodge LTD, Dublin Road, County Limerick, Ireland (Готельно-ресторанний бізнес)

• Підтримання та контроль чистоти в готелі.
• Дотримання високих стандартів обслуговування клієнтів готелю.
• Організація поселення та виселення гостей готелю.
• Планування та організація сніданків в готелі.
• Облік наявності продукції на складі для обслуговування готелю.
• Управління командою персоналу з 15 осіб.

Accommodation Assistant

с 04.2000 по 09.2001 (1 год 5 месяцев)
Adare Manor hotel and golf resort, County Limerick, Ireland (Готельно-ресторанний бізнес)

• Контроль якості прибирання отельних номерів на відповідність стандартам.
• Проведення навчання персоналу.
• Облік наявності продукції на складі для обслуговування готелю.

Образование

Національна Академія державного управління при Президентові України

Публічне управління та адміністрування, Київ
Высшее, с 2016 по 2018 (2 года)

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Управління персоналом і економіка праці, Київ
Высшее, с 2005 по 2008 (3 года)

Національний аграрний університет

Зооінженерія, Київ
Высшее, с 1997 по 2001 (4 года)

Знания и навыки

Робота з великим обсягом інформації Здатність до навчання Ведення кадрового обліку Ведення військового обліку Організація роботи персоналу Організація адаптації персоналу Користувач систем електронного документообігу Знання трудового законодавства Стресостійкість

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

•Сімейний стан: заміжня.
•Водійське посвідчення: так.

Наполегливість у досягненні поставленої мети, вимогливість, перш за все до себе, працелюбність – це ті риси, які допомагають мені у всіх справах та починаннях. Вмію організувати і спрямувати необхідний напрямок роботи. Відповідально ставлюсь до дорученої справи, рішення приймаю оперативно. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня.
Я шукаю можливості роботи та реалізації свого потенціалу в дружньому колективі, з взаємною повагою один до одного.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: