Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2024 Файл

Людмила

Начальник відділу кадрів

Возраст:
47 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Решетило Людмила Дмитрівна

Дата народження:
07.08.1976

Сімейний стан:
розлучена

Адреса:
м.Харків вул. Луї Пастера, 200, кв. 30

Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Вайбер)

e-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: отримання посади спеціаліста відділу кадрів

Ключові вміння та навички:






вміння вести облік особового складу підприємства, згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації; оформлювати прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю;формувати і вести особові справи працівників, вносити зміни, пов’язані з трудовою діяльністю; готувати необхідні матеріали, що стосуються винагород і заохочень працівників; заповнювати, вести облік і зберігати трудові книжки, визначати трудовий стаж, видавати довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; вести облік надання відпусток працівникам, здійснювати контроль за складанням і дотримання графіків чергових відпусток; вести архів особових справ, готувати документи для здавання їх до державного архіву; вносити інформацію про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежити за його своєчасним оновленням і поповненням; здійснювати контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; вести облік порушень трудової дисципліни і громадського порядку, контролювати своєчасне прийняття адміністрацією, громадськими організаціями і трудовими колективами відповідних заходів; складати встановлену звітність про роботу з кадрами ведення документообігу,обробка кореспонденції.
Досвід роботи

12.042016-14.08.2020,

02.10.2023-цей час
Комунальне некомерційне підприємство «Міський клінічний пологовий будинок № 6» Харківської міської ради
Посада:
старший інспектор з кадрів
Функціонал:
ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій;
формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників.
заповнення, ведення облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.;
ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
оформлення документів, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім’ям;
складання звітності про роботу з кадрами;
внесення даних про працівників до системи eHealth та до програми «Медичні кадри».

12.042016-14.08.2020
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області
Посада:
страховий експерт з охорони праці Ізмаїльського відділення
Функціонал:

участь у розслідуванні нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань;участь у перевірці знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників підприємств;вивчення і поширення позитивного досвіду створення безпечних і нешкідливих умов праці;здійснення контролю за виконанням заходів щодо усунення причин нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, запропонованих комісіями з розслідування;розробленні актів з охорони праці, що діють у межах підприємства;розробленні комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення стану умов безпеки праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання;ведення пропаганди безпечних і нешкідливих умов праці, в тому числі через засоби масової інформації.ведення обліку страхових випадків, їх аналіз;

17.10.2006-11.04.2016
Управління соціального захисту населення Ізмаїльської районної державної адміністрації Одеської області
Посада:
завідувач сектором з питань кадрової та інформаційної роботи
Функціонал:

ведення документообігу;обробка кореспонденції;ведення обліку особового складу підприємства;оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства. а також іншу встановлену документацію з кадрів;формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю:заповнення, облік і збереження трудових книжок, визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;складання звітності про роботу з кадрами.

Освіта

1993-1999
Ізмаїльський державний педагогічний інститут
Спеціальність:
початкове навчання та основи інформатики
Навички роботи на комп’ютері:

Досвідчений користувач: MsWord, Excel, eHealth, «Медичні кадри».
Навички роботи: M.E.Doc, 1С.

Водійські права:
Категорії В
Особисті якості:
Грамотність, уважність, аналітичний розум, оперативність, відповідальність; раціональність і ефективність в організації праці на робочому місці; дотримання норм технологічного процесу.
Додаткова інформація:

Можливі відрядження

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: