Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 сентября 2021 PRO

Ірина

Персональний асистент, адміністратор, менеджер з адміністративної діяльності

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Обухов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор магазину

с 02.2017 по 11.2018 (1 год 9 месяцев)
Valiza, Обухів (продаж ( жіночі сумки, біжутерія))

моніторинг ринку ( пошук товарів та виробників) ;
ведення переговорів;
закупівля товару;
реалізація товару;
робота з клієнтами ( обслуговування, виявлення потреб, презентація);
підготовка торгової зали ( оформлення, встановлення обладнання) ;
робота з рекламними агенціями ( розробка флаєрів, лого магазину, банерів);
ведення клієнтської бази;
створення гармонійного образу.

Персональний асистент Генерального та Фінансового директорів ( Експати)

с 12.2011 по 08.2014 (2 года 8 месяцев)
Кока Кола Беверіджиз Лімітед, Бровари (Харчова промисловість)

Работа з держустановами:
отримання посвідки (реєстрація іноземців та їх сімей);
отримання дозволу на працевлаштування;
візова підтримка.

Адміністративна підтримка:
прийом дзвінків, контроль підписання документів та здійснення проплат;
переклад документів;
ведення бізнес- календаря керівника ( зустрічі, наради, тренінги);
підготовка презентацій;
ведення бюджету;
організація логістики(зустріч гостей компанії, трансфер, пошук тимчасового/постійного житла, перевезення речей);
підтримка під час відряджень (замовлення готелів, квитків, візова підтримка);
підготовка фінансових звітів( відрядження, зустрічі, школа, комунальні платежі, оплата аренди житла тощо...);
замовлення канцелярії та офісного обладнання/техніки;
організація тренінгів, нарад, корпоративних заходів.

Офіс менеджер/помічник директора по персоналу

с 09.2010 по 08.2011 (11 месяцев)
Група компаній *Олів Лайн*, Київ (Харчова промисловість)

моніторинг ринка праці на рівень заробітної платні, аналіз;
пошук персонала (робітники складу, водії, мерчендайзери);
проведення первинної співбесіди;
ведення табелів, графіка відпусток;
організація та проведення Клубу "Успішний менеджер".

Офіс менеджер

с 10.2009 по 09.2010 (11 месяцев)
Група Компаній *Олів Лайн*, Київ (Харчова промисловість)

прийом телефонних дзвінків ( міні АТС, їх розподіл);
бронювання готелів, замовлення квитків;
прийом та реєстрація вхідної кореспонденції та її передання відповідним структурним підрозділам компанії;
підготовка документів, запитів, збір необхідної інформації;
оформлення підписки на періодичні видання, пролонгація договорів;
організація документообігу;
забезпечення життєдіяльності офісу ( замовлення канцелярії,
води, продуктів харчування, побутової хімії, мед. препаратів, контроль роботи офісної техніки, своєчасна діагностика та ремонт);
організація фуршетів та корпоративних свят;
контроль за роботою водіїв та технічного персоналу.

Секретар

с 09.2008 по 07.2009 (10 месяцев)
ТОВ "Зорак", Київ (Виготовлення та продаж санітарно-гігієнічних товарів)

прийом телефонних дзвінків;
робота із вхідною кореспонденцією;
прийом та обробка замовлень;
переписка з іноземними партнерами;
виконання доручень керівника.

Образование

Київський Славістичний Університет

Міжнародні відносини, міжнародна інформація, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 11 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Мовні курси ( англійська) The London School of English

2011,12 місяців

Школа щасливих жінок

2018, 6 місяців.

Курс *Сам собі стиліст* Morgun Fashion Group

2019, 3 місяці

Make up для себе

2019, 1 місяць

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint Internet User MS Office MS Outlook 1C Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Міні-АТС HCL Notes Accounting АТС

Знание языков

Английский — продвинутый

Дополнительная информация

Інтереси: психологія, ЗОЖ, спорт, одяг, стилістика, кулінарія.

Особисті якості:
пунктуальність, відповідальність, вміння розставляти пріоритети, здатність до ефективної комунікації та роботи в команді, активна життєва позиція, неконфліктність, швидко вчусь новому, чудові організаторські якості, комунікабельність, дипломатичність, презентабельний зовнішній вигляд.


Права категорії В. Стаж 3 роки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: