Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 января 2018

Зоряна

Інспектор з кадрів, керівник відділу, головний бухгалтер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Теребовля
Готов работать:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 09.2012 по наст. время (11 лет 8 месяцев)
Територіальний центр соціального обслуговування (соціальна)

Начальник відділу економічного розвитку, маркетингу, переробки, соціально - трудових відносин, кадрової та ревізійної роботи

с 05.2012 по 09.2012 (4 месяца)
Управління агропромислового розвитку Теребовлянської РДА, Теребовля (Державні організації)

моніторинг аграрної реформи та прогнозування її соціально - економічних наслідків;
контроль за своєчасним і якісним виконанням розпорядчих документів вищестоящих органів райдержадміністрації, управління АПР;
контроль за правильним нарахуванням і своєчасним перерахуванням платежів у бюджет, відрахування коштів у обов'язкові фонди;
участь у роботі юридичної служби по оформленню матеріалів по недостачах та розкрадання коштів і товарно - матеріальних цінностей в господарствах району.
організація нарад, семінарів з питань реформування сільського господарства, обліку і звітності та трудових відносин в с/г підприємствах.

Головний спеціаліст відділу організаційно - кадрової роботи апарату райдержадміністрації

с 08.2010 по 05.2012 (1 год 9 месяцев)
Теребовлянська райдержадміністрація (Державні організації)

Посадові обов’язки:
- організація і здійснення кадрової роботи в апараті РДА;
-організація навчання працівників;
- узагальнення практики роботи з кадрами;
-ведення встановленої звітно – облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу державних службовців, а також керівників підпорядкованих установ;
-організація конкурсного відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців;
-здійснення обробки персональних даних працівників (за їх згодою);
-підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників,
-оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів державним службовцям, внесення про це записів до трудових книжок;
-здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток працівників апарату;
-табелювання робочого часу працівників;
-своєчасна підготовка документів щодо продовження терміну перебування на державній службі працівників;
-здійснення роботи, пов'язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;
-оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника, проведення оформлення листків тимчасової непрацездатності;
-підготовка документів для відрядження працівників ;
-здійснення організаційного забезпечення роботи атестаційної комісії та контроль за проведенням атестації в підпорядкованих установах;
-забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів,
- здійснення контролю за дотриманням Закону України "Про державну службу" та інших актів законодавства з питань кадрової роботи та державної служби.

Штатна чисельність райдержадміністрації: 150 осіб.

Старший інспектор центру професійної орієнтації

с 07.2009 по 07.2010 (1 год)
Чернівецький торговельно – економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету (Освіта, наука)

Обов’язки:
- укладення договорів зі студентами, які навчаються на контрактній основі;
- організація агітаційно-роз'яснювальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах;
- прийом документів для вступу у ЧТЕІ КНТЕУ

Образование

Чернівецький торговельно – економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Обліково – фінансовий факультет, спеціальність – державні фінанси, кваліфікація – магістр з фінансів, м. Чернівці
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 9 месяцев)

Диплом магістра з відзнакою.

Дополнительное образование и сертификаты

Тернопільський регіон. центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ.влади;навчання за проф програмою

Грудень 2010

Тернопільський регіон. центр //-//-// ;навчання за напрямком "Державне управління"

Квітень 2011

//-//-//; навч. за тематичним семінаром «Правові аспекти організації та ведення кадрової роботи в органах державної влади "

Листопад 2011

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Internet Explorer Opera Adobe Photoshop Mozilla Firefox Google Chrome Графічні редактори

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості:
Комунікабельність, привітність, стресостійкість, відповідальність, дипломатичність, ініціативність, наполегливість, доброзичливість, енергійність.

Інтереси та захоплення:
Художня література, домашні тварини, кулінарія, активний відпочинок на природі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: