Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 августа 2017

Екатерина

Руководитель отдела продаж, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Луганск
Готов работать:
Луганск, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Пользователь Internet Организаторские способности

Дополнительная информация

RÉSUMÉ


Mrs.Katerin Kuleshova

Zhukova block,3/29 January, 31 1992
91051 Lugansk,
Ukraine
Phone [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)




Job objective: Obtain employment in the field of public relations that will allow me to use my ability to work with people and take advantage of my knowledge of English. Working with Information technologies. Drawing up budget and business plan of the enterprise, drawing up estimate of department. Working with the sails and marketing.
Experience:
2016-till now - working as a head of a group of sailing department
2014-2015 - Working as teacher of English in "Palace of creativity and youth" with groups and individual studies.
2010-2015 - Public stock company “LuganskLokomotiv”, economist of the financial department, Design software: Adobe Photoshop
Other software: MS Office,Operating systems: MS DOS, MS Windows 98, MS Windows 2000, MS Windows XP, Vista, Lenox,Freely oriented in the software and hardware.
2009-2010 Detective agency, interpreter.
2008-till now the tutor of English(from beginers to advanced level) and German (for begginers);
2007 - "The Mirror", office manager, web technologies
Education:
2009-2015 National East-Ukrainian University named by Volodimir Ivanovich Dal, specialization management of foreign economic activity, master of management of foreign economic activity.
2009 - Degree with Honors in Law and English, school Collegium №36 with evidence of an interpreter;
Duties: schedules of meetings, appointments and recording of the personnel, interpreting and translation of documents.
Languages:
ENGLISH Fluent reading, writing and speaking ability. Qualified as interpreter and translator. GERMAN basic, translating with vocabulary.
Travel history: Russia, Ukraine.
Profound computer skills: WinWord, Excel Finance programs, Program 1C budgeting
Additional information: Married (children 1); driving license "B" ;ready for business trips.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: