Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2013

Татьяна

Руководитель отдела, топ-менеджер, логист, 4 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Ладыжин

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Редько Тетяна Михайлівна
Дата народження:16 січня 1988 року .
Адреса: м. Київ, вул. Дегтярівська, 28 кв.6.
Телефон мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Освіта:
2009-2012 Національний університет біоресурсів і природокористування України,факультет землевпорядкування, напрям підготовки - геодезія, картографія,землеустрій.
2003-2007 Верхівський сільськогосподарський технікум, факультет землевпорядкування, кваліфікація – технік -землеувпорядник.
Додаткова освіта:
2004-2007 Верхівський сільськогосподарський технікум, оператор комп’ютерного набору.
2009-2010 Школа комерційних стратегій, тренінг- центр «Бейз».
2012 Школа продажів Лариси Цвєтової.
2012 Навчальний центр « Успіх» - психологічна структура особистості.
Трудова діяльність:
10.03.2011- 5.09.2011 року - ПСГП « Савинецьке».
Посада:бухгалтер.
3.09.2011 – 09.09.2012 року - ПП « Ікс-Пост».
Посада: менеджер по роботі з ключовими клієнтами.
15.09.2012 – по цей час, ТОВ « Фрі груп».
Посада - Комерційний директор.
Досвід роботи:
-Постановка бухгалтерського обліку з « нуля» з використанням 1С « Бухгалтерія».
-Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
-Ведення обліку товару, оформлення документів, складання та здача звітності по ПДВ, облік розрахункових операцій, складання та здача звітності по заробітній платі, складання статистичної звітності, контролювання своєчасного проведення платежів.
-Умінні будувати структуру та налагоджувати командне взаємовідношення.
-Практичні знання в області менеджменту та маркетингу, управління персоналом.
-Навики ведення переговорів та підписання договорів, запуск проектів з « нуля».
-Навики планування та бюджетування.
-Уміння керувати процесом перетворення - ефективна оцінка перспективи і розробка стратегії в широкому контексті завдань.
- Повний аналіз та нестандартне рішення для максимального результату.
- Уміння максимально використовувати потенціал персоналу - аналіз можливостей, організація корпоративного духу, створення мотиваційного середовища.
-Уміння орієнтуватися на досягнення результату - ефективне управління ресурсами в умовах зміни пріоритетів в цілях досягнення максимального результату.
-Визначення першочергових цілей та формування планів.
-Супровід продажів.
-Підбір і організація роботи персоналу.
-Планування, організація, координація і контроль прямих / непрямих продажів і закупівель на підприємстві.
-Забезпечення виконання планів продажів.
-Стратегічне та фінансове планування діяльності та розвитку компанії.
- Коригування відділу закупівель, відділу продажів і складу компанії.
- Організація і побудова бізнес-процесів маркетингу.
- Управління маркетинговою і рекламною діяльністю.
- Розробка та реалізація процесу регулярного дослідження ринку, аналіз конкурентів, визначення поточних і перспективних потреб ринку.
- Визначення цінової та асортиментної політики
Особисті якості:
Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
Надаю перевагу колективній та командній роботі, ефективному та раціональному розподілу повноважень. Чіткому виконанню професійних обов’язків, швидко переймаю навики та адаптуюсь до нових умов.
Знання мов:
Українська – вільно.
Російська – вільно.
Англійська – розмовний.
Додаткові відомості:
Сімейний стан - розлучена
Діти- донька 5 років.





Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: