Ольга
Бізнес-асистент, помічник керівника (HR), 40 000 грн
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Другие страны
- Готов работать:
- Другие страны, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2136999
Опыт работы
Куратор онлайн-школи, помічник керівника
с 10.2018 по 02.2022
(3 года 4 месяца)
Онлайн-школа, Віддалено (Освіта, наука)
Обовʼязки:
1. Продаж онлайн-курсів, виставлення рахунків, договорів, ведення клієнтів
2. Курування навчальним процесом в онлайн-школі:
- перевірка д/з, контроль успішності учнів
- створення, редагування, налаштування уроків у Getcourse, графіку навчання
- оперативна техпідтримка учнів, адміністрування та модерація груп у месенджерах
- ведення звітів
- Постановка задач кураторам
3. Технічна підтримка вебінарів:
- створення вебінарних кімнат та модерація вебінарів (Bizon365, Clickmeeting) робота зі статистикою
- налаштування смс-оповіщень, автодозвону, email-розсилки
- робота з Бітрікс24: налаштування роботів, робота з лідами
Досягнення:
За перший рік кількість учнів під моїм кураторством збільшилася з 4 до 130 осіб, які навчались одномоментно. З технічного помічника виросла до експерта школи та старшого адміністратора. Займалась повним циклом навчання на платформі Getcourse, потім перейшла у відділ з продажу.
SMM-менеджер
с 05.2017 по 10.2019
(2 года 5 месяцев)
Різні замовники, Дніпро (Освіта, наука)
- Складання контент-плану на місяць
- Створення контенту у Photoshop
- Ведення соціальних мереж: VK, FB, Instagram
Помічник керівника, HR, офіс-менеджер
с 04.2016 по 09.2017
(1 год 5 месяцев)
УА-Медіа, Київ (IT)
За час роботи в компанії у мене змінювалися обов'язки з розвитком компанії, тому список обов'язків досить різнобічний. Напрацювала навички у підборі персоналу, контролю роботи всього офісу, первинної бухгалтерії.
Детальний перелік обов'язків:
-доручення керівника
-контроль роботи менеджерів з продажу та всього бек-офісу
-пошук необхідної інформації в інтернеті, замовлення меблів, -техніки та госп продукції, забезпечення офісу всім необхідним
-розподіл лідів між менеджерами в crm-системі, тех.підтримка -клієнтів компанії в live chat
-ведення соц.мереж компанії, адміністрування сайту, підготовка -контенту
-оплата всіх рахунків компанії, ведення первинної документації
-e-mail-marketing
-пошук співробітників у напрямі продажу, IT, керівних позицій, -проведення співбесід, у т.ч. англійською мовою
-нарахування та видача зар.плати працівникам усіх підрозділів
-організація заходів та корпоративів
-пошук та контроль роботи копірайтерів
Управляюча (Помічник керівника)
с 09.2014 по 04.2015
(7 месяцев)
Мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
1. Контроль робочого процесу
2. Забезпечення налагодженої роботи та якості обслуговування
3. Закупівля товару, ведення витрат, розподіл доходу
4. Пошук та навчання персоналу
У підпорядкуванні 12 осіб, 3 заклади
Помічник керівника зі знанням англійської мови
с 01.2014 по 09.2014
(8 месяцев)
Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Одним із досягнень була самостійно підготовлена презентація, виступ перед аудиторією понад 50 осіб та успішний продаж послуг.
У напрямку закордонна нерухомість до моїх обов'язків входило:
-Перекладач керівника на зустрічах (з/на англійську/російську)
-Дослідження ринку нерухомості Туреччини
-Підготовка та участь у міжнародних виставках нерухомості (м. Київ)
-Напрацювання власної клієнтської бази
-Складання та розсилання пропозицій щодо об'єктів нерухомості
-Підготовка всіх матеріалів для презентації
-Організація та проведення презентації на тему «Нерухомість у Туреччині, місто Аланія»
По напрямку роботи готелю:
-Контроль роботи всіх служб готелю
-Щоденна звітність завантаження номерного фонду та первинна бухгалтерія
-Пошук персоналу
-Перевірка всіх підрозділів готелю на предмет чистоти, порядку та якості надання послуг
SMM/контент-менеджер, копірайтер
с 02.2013 по 12.2013
(10 месяцев)
Конкретика, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
- Копірайт/Rewrite
- Робота з документацією
- Переклад з/на англійську текстів/презентацій
- Управління контекстною рекламою на Facebook
- Просування торговельного центру у соц. мережах
- Створення рекламних текстів, постів
- Наповнення сайтів
- E-mail, sms-розсилання
- Управління бюджетом РК
- Забезпечення життєдіяльності офісу
Образование
НАУ
Туризм, Киев
Высшее, с 2007 по 2011 (3 года 8 месяцев)
Лицей таможенного дела №144
Киев
Среднее, с 1997 по 2007 (9 лет 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
КНЛУ Факультет довузівської підготовки Курс англійської мови (204 години)
2007
Курси англійської мови
2018, зараз знову відновила
Знания и навыки
Знание языков
- Русский — свободно
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Досвід особистим помічником більше 5 років. Високо розвинені навички ділового спілкування та збір інформації. Існує успішний досвід пошуку персоналу. Розвинуті лідерські якості, високий рівень відповідальності та самоорганізації. Досвід роботи у віддаленому форматі понад 4 роки.
Однією із сильних сторін вважаю високий рівень відповідальності за свої результати та інтерес за проект у якому працюю. Вмію домовлятися, працювати в команді та керувати, уважна до деталей. Люблю займатися організаційними задачами та приносити користь людям.
Хобі: подорожі, музика, вокал, іноземні мови, психологія.
Похожие кандидаты
Помічник керівника, бізнес-адміністратор, офіс-менеджер
20000 грн, Удаленно
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львов, Удаленно
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Чернигов, Удаленно
Помощник по кадрам, бухгалтер, администратор, офис-менеджер
15000 грн, Киев, Удаленно
Перекладач, офісний працівник, офіс-менеджер
3000 грн, Ивано-Франковск, Удаленно
Администратор, офис-менеджер (интернет-магазин), помощник руководителя
20000 грн, Киев, Удаленно