Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 PRO

Ольга

Бізнес-асистент, помічник керівника (HR), 40 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Куратор онлайн-школи, помічник керівника

с 10.2018 по 02.2022 (3 года 4 месяца)
Онлайн-школа, Віддалено (Освіта, наука)

Обовʼязки:
1. Продаж онлайн-курсів, виставлення рахунків, договорів, ведення клієнтів
2. Курування навчальним процесом в онлайн-школі:
- перевірка д/з, контроль успішності учнів
- створення, редагування, налаштування уроків у Getcourse, графіку навчання
- оперативна техпідтримка учнів, адміністрування та модерація груп у месенджерах
- ведення звітів
- Постановка задач кураторам
3. Технічна підтримка вебінарів:
- створення вебінарних кімнат та модерація вебінарів (Bizon365, Clickmeeting) робота зі статистикою
- налаштування смс-оповіщень, автодозвону, email-розсилки
- робота з Бітрікс24: налаштування роботів, робота з лідами

Досягнення:
За перший рік кількість учнів під моїм кураторством збільшилася з 4 до 130 осіб, які навчались одномоментно. З технічного помічника виросла до експерта школи та старшого адміністратора. Займалась повним циклом навчання на платформі Getcourse, потім перейшла у відділ з продажу.

SMM-менеджер

с 05.2017 по 10.2019 (2 года 5 месяцев)
Різні замовники, Дніпро (Освіта, наука)

- Складання контент-плану на місяць
- Створення контенту у Photoshop
- Ведення соціальних мереж: VK, FB, Instagram

Помічник керівника, HR, офіс-менеджер

с 04.2016 по 09.2017 (1 год 5 месяцев)
УА-Медіа, Київ (IT)

За час роботи в компанії у мене змінювалися обов'язки з розвитком компанії, тому список обов'язків досить різнобічний. Напрацювала навички у підборі персоналу, контролю роботи всього офісу, первинної бухгалтерії.

Детальний перелік обов'язків:
-доручення керівника
-контроль роботи менеджерів з продажу та всього бек-офісу
-пошук необхідної інформації в інтернеті, замовлення меблів, -техніки та госп продукції, забезпечення офісу всім необхідним
-розподіл лідів між менеджерами в crm-системі, тех.підтримка -клієнтів компанії в live chat
-ведення соц.мереж компанії, адміністрування сайту, підготовка -контенту
-оплата всіх рахунків компанії, ведення первинної документації
-e-mail-marketing
-пошук співробітників у напрямі продажу, IT, керівних позицій, -проведення співбесід, у т.ч. англійською мовою
-нарахування та видача зар.плати працівникам усіх підрозділів
-організація заходів та корпоративів
-пошук та контроль роботи копірайтерів

Управляюча (Помічник керівника)

с 09.2014 по 04.2015 (7 месяцев)
Мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Контроль робочого процесу
2. Забезпечення налагодженої роботи та якості обслуговування
3. Закупівля товару, ведення витрат, розподіл доходу
4. Пошук та навчання персоналу
У підпорядкуванні 12 осіб, 3 заклади

Помічник керівника зі знанням англійської мови

с 01.2014 по 09.2014 (8 месяцев)
Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Одним із досягнень була самостійно підготовлена ​​презентація, виступ перед аудиторією понад 50 осіб та успішний продаж послуг.

У напрямку закордонна нерухомість до моїх обов'язків входило:

-Перекладач керівника на зустрічах (з/на англійську/російську)
-Дослідження ринку нерухомості Туреччини
-Підготовка та участь у міжнародних виставках нерухомості (м. Київ)
-Напрацювання власної клієнтської бази
-Складання та розсилання пропозицій щодо об'єктів нерухомості
-Підготовка всіх матеріалів для презентації
-Організація та проведення презентації на тему «Нерухомість у Туреччині, місто Аланія»

По напрямку роботи готелю:

-Контроль роботи всіх служб готелю
-Щоденна звітність завантаження номерного фонду та первинна бухгалтерія
-Пошук персоналу
-Перевірка всіх підрозділів готелю на предмет чистоти, порядку та якості надання послуг

SMM/контент-менеджер, копірайтер

с 02.2013 по 12.2013 (10 месяцев)
Конкретика, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

- Копірайт/Rewrite
- Робота з документацією
- Переклад з/на англійську текстів/презентацій
- Управління контекстною рекламою на Facebook
- Просування торговельного центру у соц. мережах
- Створення рекламних текстів, постів
- Наповнення сайтів
- E-mail, sms-розсилання
- Управління бюджетом РК
- Забезпечення життєдіяльності офісу

Образование

НАУ

Туризм, Киев
Высшее, с 2007 по 2011 (3 года 8 месяцев)

Лицей таможенного дела №144

Киев
Среднее, с 1997 по 2007 (9 лет 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

КНЛУ Факультет довузівської підготовки Курс англійської мови (204 години)

2007

Курси англійської мови

2018, зараз знову відновила

Знания и навыки

Професіоналізм Відповідальність Комунікабельність Акуратність Корекція брів Нюдовий макіяж Вечірній макіяж Весільний макіяж Коктейльний макіяж Візаж Укладання волосся Здатність до навчання

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Досвід особистим помічником більше 5 років. Високо розвинені навички ділового спілкування та збір інформації. Існує успішний досвід пошуку персоналу. Розвинуті лідерські якості, високий рівень відповідальності та самоорганізації. Досвід роботи у віддаленому форматі понад 4 роки.

Однією із сильних сторін вважаю високий рівень відповідальності за свої результати та інтерес за проект у якому працюю. Вмію домовлятися, працювати в команді та керувати, уважна до деталей. Люблю займатися організаційними задачами та приносити користь людям.

Хобі: подорожі, музика, вокал, іноземні мови, психологія.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: