Елена
Администратор, офис-менеджер (интернет-магазин), помощник руководителя, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3306122
Опыт работы
Помічник керівника, діловод
с 09.2018 по 08.2020
(1 год 11 месяцев)
ДП Конярство України, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Экономист
с 08.2014 по 02.2015
(6 месяцев)
ТОВ «Агросахінест-2002», Киев (продажа продукции снек)
2019-2020 працюю в державному підприємстві
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Администратор
с 12.2013 по 07.2014
(7 месяцев)
«Агромат-Сервіс, Киев (продажа сантехника/плитка)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами. Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Инспектор отдела качества, менеджер технического отдела
с 06.2011 по 04.2013
(1 год 10 месяцев)
ТОВ» Автологістика», Киев (автологистика)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Менеджер
с 09.2009 по 04.2010
(7 месяцев)
ТОВ «АТЕК Сервіс», Киев (сельскохозяйственная техника, з/ч)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Администратор офиса, инспектор по кадрам, зам директора по хоз части, и. о. генерального директора.
с 03.2005 по 09.2009
(4 года 6 месяцев)
Тов «Компанія Діловий Центр, Киев (аренда и обслуживание помещений,)
Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами.
Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки
Образование
Тернопільський національний економічний університет
Університет «Економіка та підприємство, спеціальність «Фінанси та кредит», Киев
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця. Відповідальна і працелюбна людина маю хист знаходити вірне рішення, можу працювати в команді, комунікабельність всебічний розвиток швидке орієнтування у ситуаціях, активна життєва позиція прагнення до розвитку зростанню, готовність вчитися, робота на результат.
Другие резюме этого кандидата
20 000 грн
Киев, Удаленно
Полная занятость, неполная занятость
Останнє місце роботи: 01.08.2014 р. ТОВ «Агросахінест-2002» прийнята на посаду економіст. 10.02.2015 р. ТОВ «Агросахінест-2002» звільнена з займаної посади за угодою сторін. 2016 Святошинський центр...
Похожие кандидаты
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
20000 грн, Киев, Васильков
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Киев, Львов
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев