Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 сентября 2022

Володимир

Руководитель отдела, отделения

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер відділу продажів

с 02.2020 по наст. время (4 года 3 месяца)
ТОВ ДК Софіябуд, Киев (Недвижимость)

- відпрацювання вхідного трафіку (дзвінки та візити до відділу продажів)
- продаж нерухомості (житлової та комерційної)
- супроводження клієнтів з моменту резервування об'єкту нерухомості до моменту видачі ключів
- участь у підписанні договорів (резервування, попередній, купівлі-продажу)
- супроводження клієнта в нотаріальній конторі та допомога при оплаті за договором
- організація і проведення переглядів об'єктів нерухомості
- продаж додаткових послуг
- реклама об'єктів нерухомості
- здача в оренду житлової та комерційної нерухомості

Руководитель отделения банка

с 11.2017 по 02.2020 (2 года 3 месяца)
АТ КБ Приватбанк, Київ (Финансы, банки, страхование)

Серед досягнень:

- Вивів та утримував відділення серед лідерів в рейтингу системи банку за рахунок ефективних продажів підопічними та особистих
- Неодноразові подяки від керівництва за кращі показники по системі: депозити фізичних осіб, пенсійної програми, депозити та залишки юридичних осіб
- Запровадження "сценарію" обслуговування клієнтів у відділенні
- За час роботи повне оновлення персоналу відділення за рахунок підготовки до підвищення і переведення на вищі посади до інших відділеннь


Функції керівника:



- Підбір та адаптація персоналу для роботи у відділенні
- Контроль касової дисципліни згідно постановам НБУ та чинного законодавства
- Постановка планових показників підлеглим по продажу продуктів клієнтам банку
- Контроль продажів (ведення таблиць з фактом продажів
- Підвищення KPI відділення та продавців (виконання поставленого плану та збільшення кросс-продажів)
- Ефективне планування робочого часу свого та співробітників
- Проведення нарад з підлеглими (аналіз планових задач та факт їх виконання)
- Матеріальна та нематеріальна мотивація персоналу
- Організація матеріального забезпечення відділення (взаємодія з АГУ, проведення поточних ремонтів, закупівля канцелярії, прибирання та ін.)
- Організація продажів


Функції менеджера (продавця):

-:Активне залучення нових клієнтів на обслуговування в банк
- Прямі продажі банківських продуктів та послуг
- Проведення зустрічей та презентацій банківських продуктів керівникам та бухгалтерам підприємств та організацій
- Ведення та обслуговування наявної бази корпоративних клієнтів
- Продаж кредитних продуктів корпоративним клієнтам
- Обслуговування клієнтів фізичних осіб у відділенні
- Проведення первісного фінансового моніторингу
- Залучення на зарплатні проекти
- Залучення на еквайринг
- Аналіз структури власності клієнтів юридичних осіб
- Продаж кредитних карт фізичним особам
- Продаж преміальних карт керівникам підприємств
- Первісне читання і аналіз фінансової звітності підприємств перед кредитуванням

Менеджер по обслуживанию корпоративных клиентов

с 01.2017 по 11.2017 (10 месяцев)
АТ КБ Приватбанк, Київ (Финансы, банки, страхование)

- Пошук та залучення нових клієнтів.
- Організація та проведеннв зустрічей з корпоративними клієнтами.
- Активні продажі поточних рахунків.
- Залучення на зарплатні проекти.
- Залучення на кредитування (в т.ч. лізинг).
- Продаж всього спектру банківських продуктів та послуг.
- Виконання плану продажів.
- Супроводження діючої бази клієнтів.

Заместитель начальника отдела продаж продуктов корпоративным клиентам

с 08.2016 по 01.2017 (5 месяцев)
ПАТ Банк Український капітал, Киев (Финансы, банки, страхование)

- залучення на обслуговування юридичних осіб;
- робота з чековими книжками;
- здійснення холодних та гарячих дзвінків з метою залучення клієнтів;
- виконання планів продажів;
- залучення на зарплатні проекти;
- робота з корпоративними картками;
- видача банківських гарантій;
- залучення на прийом платежів;
- оформлення електронних тендерних гарантій (для Prozorro);
- залучення партнерів та агентів для забезпечення продажів;
- робота з валютою (ЗЕД).

Главный специалист по обслуживанию юридических лиц в отделении

с 02.2016 по 08.2016 (6 месяцев)
ПАТ Банк Михайлівський, Киев (Финансы, банки, страхование)

- залучення на обслуговування юридичних осіб;
- відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків клієнтам;
- супроводження клієнтів юридичних осіб;
- робота з чаковими книжками;
- робота з касою;
- здійснення холодних та гарячих дзвінків з метою залучення клієнтів;
- виконання планів продаж;
- перевірка та підготовка документів для оформлення кредиту (спрощений фін аналіз);
- перевірка та підготовка документів для відкриття рахунку;
- аналіз ФОП на видачу кредиту;
- залучення на еквайринг;
- залучення на зарплатні проекти;
- робота з корпоративними картками;
- видача банківських гаратній;
- залучення на прийом платежів;
- робота з валютою (ЗЕД);
- заключення договорів на партнерське кредитування.

Специалист по обслуживанию клиентов

с 07.2014 по 02.2016 (1 год 7 месяцев)
ПАТ Банк Михайлівський, Київ (Финансы, банки, страхование)

- залучення на обслуговування фізичних і юридичних осіб;
- відкриття поточних, карткових, депозитних, розрахункових рахунків клієнтам;
- супровід клієнтів фізичних та юридичних осіб;
- робота з чековими книжками;
робота з касою;
- здійснення холодних та гарячих дзвінків з метою залучення клієнтів;
- виконання поставлених завдань щодо планів продажу;
- перевірка та підготовка документів для оформлення кредиту;
- перевірка та підготовка документів для відкриття рахунку юридичної особи.


Досягнення:



- запуск нового відділення з нуля;
- виконання плану продажів;
- щоденне відпрацювання понад 50 клієнтів з техніки холодних дзвінків на кредитні картки, як наслідок збільшення продажів кредитних карток;
відпрацювання кредитних заявок, як наслідок збільшення продажів кредитів відділенням;
- розробив ефективну методику з пошуку та залучення нових клієнтів для запуску відділення з «нуля».

Специалист по обслуживанию клиентов

с 12.2013 по 07.2014 (7 месяцев)
ПАТ Банк Руский Стандарт, Київ (Финансы, банки, страхование)

Должностные обязанности:
- привлечение физических лиц на обслуживание в банк;
- открытие депозитных, текущих, карточных счетов клиентам;
- сопровождение клиентских операций;
- решение проблемных ситуаций;
- оформление страховых подуктов;
- открытие-закрытие вечерней кассы;
- выполнение плановых показателей.
Достижения: разработана методика продажи дополнительных страховых продуктов клиентам, в связи с чем удержание отделением лидирующих позиций в рейтинге отделений на протяжении трех месяцев в данном направлении.

Специалист по обслуживанию клиентов

с 11.2012 по 11.2013 (1 год)
ПАТ КБ Приватбанк, Київ (Финансы, банки, страхование)

Должностные обязанности:
- привлечение клиентов на кредитные карты, депозиты и платежи;
- текущее обслуживание клиентов при обращении в отделение;
- прием платежей;
- привлечение клиентов на пенсионные, социальные и детские карты;
- выполнение плана продаж;
- первичная консультация клиентов МСБ.

Образование

Національний університет державної податкової служби України

Факультет фінансів та банківської справи, Ірпінь
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Office Пользователь ПК Пользователь Internet Email Водительские права кат. B Почтовый клиент АБС Б2 АБС Умение общатся с людьми и находить общий язык Пеустановка ПО на ПК(Windows и т.п.)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

- Активная жизненная позиция, целеустремлённость;
- Организаторские способности, коммуникабельность;
- Инициативность, ответственность, оперативность, оптимизм;
- Креативность, быстрая обучаемость;
- Умение общаться с людьми и находить общий язык.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: