Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 февраля 2022 PRO

Андрей

Керівник середньої ланки, регіональний представник

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
55 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст з моніторингу заставного майна банку

с 12.2016 по 09.2020 (3 года 9 месяцев)
ТОВ "Рек-Гамма", Днепр (моніторинг заставного майна банку)

•Робота з середнім та крупним бізнесом.
•Проведення зустрічей з власниками компаній, керівниками, головними інженерами.
•Аналіз технічної та правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомого майна, перевірка та виявлення невідповідності фактичного стану та планування об’єктів технічній документації (від земельних ділянок до заводів), робота із кадастровою документацією.
•Аналіз правовстановлюючих документів та проведення перевірок відповідності реєстраційним даним, технічного стану, наявності пошкоджень тощо транспортних засобів, сільськогосподарських машин і механізмів, машин та обладнання виробничих підприємств.
•Перевірка фактичної кількості і стану товарно-матеріальних цінностей на складах (продукти харчування, промислові товари, сільськогосподарська продукція), відповідності даним бухгалтерського/складського обліку.
•Планування оптимальних маршрутів відвідування клієнтів з урахуванням побажань та можливостей всіх зацікавлених сторін.
•Фізичний огляд, перевірка заставного майна з фотографуванням об'єктів застави/іпотеки Банку.
•Складання актів огляду (перевірки) заставного майна, шляхових звітів.
Досягнення:
•Налагоджено продуктивну взаємодію між представниками бізнесу та Банку під час виконання функцій моніторингу заставного майна Банку.
•Чітке дотримання вимог нормативних документів і таймінгу під час виконання функцій моніторингу заставного майна Банку.

Начальник відділу по роботі із заставним майном

с 05.2008 по 12.2016 (8 лет 7 месяцев)
Райффайзен Банк Аваль, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

•Организація роботи відділу з кількістю співробітників до 10. Пошук, проведення співбесід та прийняття нових співробітників.
•Розробка нормативних документів, інструкцій, положень тощо стосовно роботи із заставним майном Бнаку, приведення існуючих у відповідність до вимог законодавчих актів, положень та вимог НБУ.
•Розробка сценарію роботи кожного з співробітників (workflow).
•Безпосередня участь у провадженні процесів обліку заставного майна в програмних комплексах Банку.
•Налагодження системного підходу до робочих процесів моніторингу, оцінки/переоцінки майна.
•Розробка та впровадження технологічних карт роботи відділу з підрахунком KPI.
•Формування бюджету відділу. Розробка внутрішніх документів і розрахункових таблиць.
•Пошук, акредитація, налагодження співпраці та контроль зовнішніх незалежних суб’єктів оціночної діяльности та підрядників.
•Перевірка та погодження звітів незалежних суб’єктів оціночної діяльності, складання висновків щодо прийнятності.
•Сладання висновків щодо прийнятності забезпечення та участь у засіданнях кредитного комітету, робочих групах банка, пов’язана з роботою із заставним майном. Спілкування з аудиторами, представниками НБУ.
•Оцінка всіх видів майна (нерухоме майно, транспортні засоби, сільськогосподарські машини та механізми, обладнання, товарно-матеріальні цінності, сільськогосподарська продукція).
Досігнення:
Налагодження чіткої та злагодженої роботи відділу, продуктивне співробітництво з усіма підрозділами Банку, виконання KPI співробітниками.

Начальник відділення банку

с 03.2004 по 05.2008 (4 года 2 месяца)
Райффайзен Банк Аваль, Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Організація та керування роботою відділення Банку:
•Підбір персоналу, навчання підлеглих.
•Організація процесу продажу всього спектру банківських продуктів корпоративним та приватним клієнтам.
•Забезпечення ефективної, злагодженої роботи та позитивної робочої атмосфери у колективі.
•Планування роботи підрозділу, складання бізнес-плану, бюджету, збір, систематизація та аналіз показників діяльності підрозділу.
•Регулярний аналіз та контроль витрат і доходів підрозділу, виконання планових показників та приріст прибутковості.
•Проведення системної роботи з пошуку та залучення нових клієнтів.
•Контроль за дотриманням найвищих показників якості обслуговування клієнтів.
•Активна співпраця зі страховими компаніями та агентськими структурами.
•Надання звітності, планування та узгодження різних аспектів діяльності підрозділу.

Досягнення:
Виконання та перевиконання планових показників, значний приріст кредитного та депозитного портфелів, прибутковості підрозділу.

Образование

Дніпропетровський гірничий інститут

Шахтобудівельний, економіка та управління в галузях гірничої промисловості та геологорозвідці, Дніпро
Высшее, с 1986 по 1993 (7 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Office Користувач Internet Email Ответственность Пунктуальность Честность Организованность Великий досвід безаварійного керування легковим автомобілем. Великий досвід безаварійного керування легковим автомобілем

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Велика самоорганізованність, здатність працювати автономно, ефективно плануючі свій робочий час.
Завжди відкритий до навчання та розвитку у нових сферах.
Пунктуальний, працелюбний, обладаю аналітичним мишленням.
Позитивно відношусь до відряджень на авто. Є власне авто.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: