Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 марта 2024 PRO

Наталія

Помічник керівника, адміністратор готелю та ресторану, менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Борислав
Готов работать:
Трускавец

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор приймального відділення

с 10.2019 по 01.2023 (3 года 3 месяца)
Спеціалізований Трускавецький санаторій Батьківщина, Трускавець (Готельно-ресторанний бізнес)

-оформлення гостей згідно соціальних путівок
-підписання трьохсторонніх договорів
-звітність місячна, річна
-контроль за виконанням роботи підпорядкованого персоналу

Менеджер відділу маркетингу

с 04.2017 по 09.2017 (5 месяцев)
Курортний готель "Лісова пісня", Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

з 04.2017 по 09.2017 (5 місяців)
Курортний готель "Лісова пісня", Трускавець
Організація та проведення семінарів, конференцій та виставок на базі готельного комплексу.
Проведення ефективної маркетингової політики, рекламної діяльності та ін.
Підготовка та проведення ділових переговорів з турфірмами.
Підготовка та участь у туристичних виставках та ярмарках.
Пошук можливостей виходу на нові ринки, пошук та відпрацювання каналів просування готельних продуктів

Керівник готелю та ресторану

с 05.2013 по 08.2023 (10 лет 3 месяца)
Гірськолижний комплекс " Плай", Сколе (Готельно-ресторанний бізнес)

з 11.2013 по 08.2023 (7 років)
готель"Карпатська Ружа" , ресторан «У Господаря» на гірськолижному комплексі "Плай", Львівська область Сколівський район с. Плав'я (гірськолижний курорт)
-загальне керівництво готелю та ресторану;
- підбір та навчання персоналу;
-організація та контроль безперебійної та ефективної роботи готелю та ресторану;
-вирішення адміністративно-господарських питань;
- розробка внутрішніх правил проживання та посадових інструкцій для готелю та ресторану;
-Оптимізація ефективності роботи персоналу;
-Ведення звітної документації;
-Контроль якості надання послуг, поліпшення стандартів;
-Забезпечення завантаження готелю;
-зустріч/заселення/виселення гостей;
-Робота з готельними програмами (R-Keeper,Servio);
-закупівля товарно-матеріальних цінностей для готелю та ресторану;
-здійснення інвентаризацій метеріальних цінностей;
-ведення графіків роботи, табелювання;
-організація банкетів, весіль, днів народжень,конференцій
-складання меню на різні заходи

Менеджер готелю

с 08.2012 по 08.2013 (1 год)
"Royal Hotels & SPA Resorts Geneva", Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

з 08.2012 по 08.2013 (1 рік)
"Royal Hotels & SPA Resorts Geneva", Трускавець (служби прийому та розміщення)
-координування роботи адміністраторів, консьєржів та белбоїв;
-Забезпечення дотримання стандартів обслуговування відвідувачів;
-Забезпечення виконання підлеглими працівниками вказівок керівництва готелю;
-контроль безпеки матеріальних цінностей;
-консультація гостей з питань, що стосуються послуг в готелі
-вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій;
-контроль за відповідним станом приміщень та житлових номерів готелю;
-контроль дотримання працівниками трудової та виробничої дисципліни;
- Складання графіків та табелів.

Менеджер відділу закупівель

с 03.2012 по 09.2012 (6 месяцев)
Роял Хоспітелліті Групп, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

-ведення переговорів під час співпраці
-замовлення та координація доставки матеріалів в готелі
- ведення бази постачальників та поповнення новими
- Контроль взаєморозрахунків
- пошук нового товару та постачальників, підтримання та розвиток відносин з активними постачальниками
- взаємодія з постачальниками (складання замовлень, погодження термінів постачання)

Адміністратор служби прийому і розміщення

с 10.2010 по 03.2012 (1 год 5 месяцев)
санаторно -купортний компоекс "Женева", Трускавець (Готельно-ресторанний бізнес)

-прийом та розміщення гостей;
- робота з готельною програмою В 52;
- знання касової дисципліни;
- робота з терміналом;
- чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за послуги;
- Організація своєчасного розрахунку гостей за проживання та обслуговування;
- надання інформації про наявність вільних місць у готелі, характеристику номерного фонду, інформування про режим роботи всіх служб готелю та зв'язки з ними;
- Повна матеріальна відповідальність за довірене обладнання, матеріали, цінності.
-оперативне вжиття необхідних заходів для ліквідації різноманітних конфліктних ситуацій;
- прийняття рішень у межах своєї компетенції;
- робота з офісною технікою.

Образование

Університет міжнародних технологій та менеджменту

Готельно-ресторанний бізнес, Жешів, Польша
Высшее, с 2009 по 2013 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Семинар по ресторанному бизнесу Александра Мусатова

2016,3 дня

Тренінг для готельєрів: «Все, що ви хотіли знати про продажі та ціни на готельні послуги: плануємо цінову політику на 2017-й рік

2017

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Access 1С:Бухгалтерия Бухгалтерский учет SERVIO

Знание языков

  • Английский — средний
  • Польский — продвинутый

Рекомендации

  • Юрків Андрій Павлович

    Юрків Андрій Павлович

    Генеральный директор, в Санаторно-курортном комплексе "Royal Hotels & SPA Resorts Geneva" г. Трускавец

    Контактные данные скрыты
  • Баліцький Семен Миколаєвич

    Баліцький Семен Миколаєвич

    Генеральный директор, гостиница “ Карпатская Ружа “ на горнолыжном курорте “Плай “ Львовская область Сколевский район с. Плавье

    Контактные данные скрыты
  • Зануда Валентина Вікторівна

    Зануда Валентина Вікторівна

    Генеральний менеджер, Роял Хоспителити Групп

    Контактные данные скрыты
  • Колінко Наталя Орестівна

    Колінко Наталя Орестівна

    Керівник відділу маркетингу, Лісова Пісня

    Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Характер спокойный, уравновешенный, но свои взгляды отстаиваю активно и аргументировано, доброжелательная, коммуникабельная, умею анализировать и логически мыслить,стрессоустойчивость, ассертивность, объективность. Вредных привычек не имею.
Организаторские способности, в том числе тимбилдинг (построение команды, сплочение коллектива),умение быстро и оперативно принимать решения ,способности к аналитическому мышлению , таланты лидера
Стрессоустойчивость, ассертивность, объективность

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: