Ольга
Начальник отдела кадров, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3423330
Опыт работы
Начальника відділу кадрів
с 07.2020 по наст. время
(3 года 10 месяцев)
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допоги та медицини кат, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Планування, організація і контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін). Підбір персоналу, проведення первинних співбесід. Контроль за заповненням вакантних посад. Складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу. Взаємодія з державними установами (центр зайнятості, фонд соціального страхування, фонд інвалідів, статистичне управління та інші). Ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП). Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації. Організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву.
Менеджера з персоналу.
с 08.2019 по 02.2020
(6 месяцев)
ТОВ «Експрес Техбуд», Київ (Транспорт, логістика)
Планування, організація і контроль кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін). Підбір персоналу, проведення первинних співбесід. Контроль за заповненням вакантних посад. Складання звітності з обліку кадрів та їх якісного складу. Взаємодія з державними установами (центр зайнятості, фонд соціального страхування, фонд інвалідів, статистичне управління та інші). Ведення особових справ працівників пов'язаних з трудовою діяльністю в електронній системі 1С 8.2 (ЗУП). Встановлення контролю виконання актів та доручень вищих органів державної влади , запитів і звернень народних документів , запитів на отримання публічної інформації. Організація роботи сектору діловодства та контролю у відповідності до завдань покладених на сектор. Прийом, реєстрація та індексація всіх категорій вхідних, створених і внутрішніх документів, ведення реєстрації вхідних і вихідних документів, заповнення реєстраційних карт. Здійснення контролю за додержанням терміну виконання документів. Формування справ, їх підготовку до наступного зберігання та використання, передачу у встановлені терміни до архіву.
Начальник отдела кадров
с 05.2014 по 05.2019
(5 лет)
Государственное предприятие "Укркосмос", Киев (Державні організації)
•Подбор персонала
•Ведение кадрового делопроизводства в полном объеме
•Ведение военного учета персонала
•Архивация документов
•Участие в проведении аттестации
•Участие в разрешении трудовых споров
•Ведение кадрового делопроизводства в полном объеме (разработка методических и нормативных документов, ведение табелей, оформление листов нетрудоспособности)
Деловод
с 04.2012 по 01.2014
(1 год 9 месяцев)
Управление Государственной миграционной службы Украины в Сумской области, Сумы (Государственные организации)
•Реализация государственной политики по организации делопроизводства в пределах учреждения;
•Прием, регистрация, учет, текущее хранение, доставка документов, информирование по документам;
•Обеспечение сохранности документационного фонда;
•Внедрение инструкции по делопроизводству
•Контроль за выполнением нормативных документов в соответствии с действующим законодательством
Деловод
с 02.2010 по 03.2012
(2 года 1 месяц)
Сумская региональная лаборатория государственной ветеринарной медицины, Сумы (Государственные организации)
•Ведение общего деловодства;
•Подготовка пакета документов для повышения сотрудников в должности, составление индивидуальных характеристик.
•Написание должностных инструкций, внутреннего трудового распорядка и т.д.;
•Ведение табеля учёта рабочего времени;
•Регистрация приказов приёма на работу, увольнения, общих приказов, отпусков и дежурств, электронных и прочих обращений граждан, писем;
•Оформление командировок;
•Работа с архивом организации;
•Приём и отправка корреспонденции;
•Распределение всей входящей корреспонденции в соответствии с компетенцией сотрудников.
Образование
Сумской педагогический университет им. А. С. Макаренко
Факультет естественных наук, Сумы
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 9 месяцев)
Степень специалиста
Знания и навыки
Другие резюме этого кандидата
Киев
Полная занятость
Резюме Рудик Ольга Григорівна Домашня адреса: м. Суми, вул. Нахімова , 2, Телефон: Дата і місце народження: 11.03.1991р., громадянка України Сімейний стан: не заміжня Мета: працювати на користь держави,...
Похожие кандидаты
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Киев, Борисполь
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Киев
HRD, HR generalist, менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів
Киев
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Киев, Львов
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков
Керівник, заступник керівника відділу кадрів, служби персоналу
35000 грн, Киев, Конотоп, Удаленно