Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 PRO

Леся

Керівник адміністративно-господарського підрозділу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Монтажник/Оператор виробництва

с 04.2022 по 03.2024 (1 год 11 месяцев)
Fronius Czech Republic Ltd., Інші країни (Енергетика)

- виготовлення нових деталей з використанням спеціалізованих машин;
- стажування та відбір нових працівників, їх подальше навчання;
- контроль якості;
- організація робочого процесу у підрозділі з урахуванням кількості персоналу та їх функціоналу, встановлених норм на кожному етапі виробництва, робочого часу і т.ін.

Начальник відділу / Менеджер Департаменту з управління об'єктами нерухомості

с 02.2018 по 04.2022 (4 года 2 месяца)
ДТЕК СЕРВІС, Київ (Енергетика)

- організація роботи підрозділу з урахуванням поставлених цілей і задач;

- організація і координація клінінгу та експлуатації/обслуговування офісних приміщень загальною площею до 15 000м2 (9-ть поверхів в БЦ та окремі будівлі);

- оптимізація площ в приміщеннях, включаючи роботу з архітекторами;

- організація розсадки і переміщення співробітників (підрозділів) в офісних приміщеннях (більше 1000 робочих місць);

- планування і контроль бюджету, оптимізація заявок і витрат;

- участь в розробці та в запровадженні політик, процедур;

- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;

- ведення переговорів із постачальниками товарів/послуг;

- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;

- організація і налаштування процесів закупівлі напоїв, канцелярії, побутової та офісної техніки, меблів та інших ТМЦ (ОЗ, МНМА, МШП);

- флористика;

- монтаж, демонтаж, обслуговування світлових вивісок, оформлення на них дозвільної документації;

- організація ремонту меблів та побутової техніки, облаштування робочих місць, організація роботи вантажників і вантажних перевезень;

- розробка і впровадження в дію процесу інвентаризації;

- участь у проектах зі сторони зовнішнього замовника (робота з архітекторами і дизайнерами щодо підготовки планувань, візуалізацій, робочих проектів; узгодження планувань, дизайну і меблів із внутрішніми замовниками; участь у робочих зустрічах щодо ремонтно-будівельних робіт і поточних питань, пов'язаних з проектом; вирішення питань з підрозділами Безпеки, ІТ; організація переїзду співробітників в новий БЦ).

Керівник напрямку загальнокорпоративної підтримки

с 11.2017 по 02.2018 (3 месяца)
ПАТ «Укрсоцбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- оптимізація площ у приміщеннях;
- організація розсадки і переміщення співробітників (підрозділів) між офісами (більш 1500 чоловік);
- планування і контроль бюджету;
- контроль та оптимізація заявок і витрат;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- закупка і ремонт/технічне обслуговування ТМЦ (у т.ч.меблів, побутової та офісної техніки, продуктів харчування, посуду, господарських товарів, товарів для підрозділів інкасації і т.ін.);
- розробка і побудова процесу інвентаризації,
оцінка, списання, продаж, утилізація необоротних активів і капітальних інвестицій;
- координація роботи складських приміщень;
- підготовка звітності, узгодження внутрішніх нормативних документів.

Начальник Відділу менеджменту приміщень

с 12.2014 по 11.2017 (2 года 11 месяцев)
ПАТ «Укрсоцбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- планувальні рішення приміщень;
- оптимізація площ у приміщеннях;
- організація переміщень співробітників (підрозділів) між офісами;
- реєстр операційної нерухомості Банку;
- планування і контроль бюджету;
- контроль та оптимізація заявок і витрат;
- підготовка технічних завдань для проведення моніторингу/тендеру на закупку товарів/послуг;
- ведення переговорів із поточними постачальниками товарів/послуг;
- вичитування та узгодження договорів щодо поставки товарів/послуг;
- забезпечення об’єктів банку товарно-матеріальними цінностями (у т.ч.побутова техніка, продукти харчування, посуд, господарські товари, товари для підрозділів інкасації, вогнегасники і т.ін.);
- організація закупівлі та обслуговування касової техніки, рекламних конструкцій (вивіски, лайт-бокси і т.ін.);
- організація закупки і ремонту меблів;
- організація виготовлення та установки броньованих касових конструкцій;
- розробка і налагоджування процесу інвентаризації, списання, продажу, утилізації необоротних активів;
- координація роботи складських приміщень;
- підготовка звітності, узгодження внутрішніх нормативних документів.

Головний економіст Управління у зв’язках із постачальниками

с 10.2013 по 09.2014 (11 месяцев)
ПАТ «Укрсоцбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- підготовка технічних завдань і тендерної документації;
- проведення онлайн-аукціонів на електронній платформі I-Faber;
- підготовка і підписання договорів щодо поставки товарів/послуг;
- проведення переговорів із постачальниками;
- регулярний моніторинг ринку у сфері закупок;
- оптимізація договорів;
- проведення тендерів і моніторингів щодо: канцелярії, витратних матеріалів для каси, штампам і печаткам, продуктам харчування, кур’єрським послугам, спецодягу, товарів для інкасації, бюро перекладів, рекламних конструкцій та ін..

Головний спеціаліст/Начальник Відділу закупівель

с 01.2007 по 10.2013 (6 лет 9 месяцев)
ПАТ «УніКредит Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- підготовка технічних завдань і тендерної документації;
- співпраця і переговори із постачальниками товарів/послуг;
- регулярний аналіз ринку у сфері закупівель;
- підготовка проектів договорів;
- поточні і планові замовлення на закупку товарів/послуг;
- координація работи складів;
- інвентаризація, списання, продаж, утилізація основних засобів;
- організація та керування послугою клінінгу;
- мобільний зв’язок і переліміти;
- кур’єрські послуги;
- автопарк (покупка, лізинг авто, шляхові листи, паливо, ремонти і обслуговування);
- таксі;
- вантажні перевезення;
- підписка на газети та журнали;
- медичне страхування і страхування приміщень;
- закупка: канцелярії, печатної продукції, витратних матеріалів для каси; продуктів харчування; ІТ обладнання і АТМ; будівельних матеріалів; інших МШП і господарських товарів; вивіски і лайт-бокси;
- ремонт та обслуговування основних засобів;
- підготовка звітності, внутрішніх нормативних документів.

Оператор/Бухгалтер

с 05.1998 по 12.2006 (8 лет 7 месяцев)
ПІІ «Жискур Холдінг-Україна», Київ (Роздрібна торгівля)

- робота із базою даних супермаркету;
- отримання, оприбуткування, переоцінка і списання ТМЦ;
- робота із первинними бухгалтерськими документами;
- інвентаризація;
- складання касових, товарних і бухгалтерських звітів;
- інкасація грошових коштів;
- виконання обов’язків товарознавця і завідуючої супермаркета (досвід керівництва колективом у складі 30-ти чоловік).

Образование

Національний університет харчових технологій

Спеціальність «Облік та аудит», кваліфікація спеціаліста з обліку та аудиту, Київ
Высшее, с 1997 по 2003 (6 лет)

Київський технікум громадського харчування

Спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит», кваліфікація бухгалтера, Київ
Среднее специальное, с 1995 по 1997 (2 года)

Знания и навыки

Організаторські здібності Побудова і налаштування процесів "з нуля"

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Навички роботи з ПК:
- впевнений користувач ПК: MS Office
- SAP, ДЕЛО, I-Faber

Водійські права:
Категорія «В» (стаж водіння – 17 років)

Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, працьовитість, чесність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: