Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 ноября 2019 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4350874

Керівник, менеджер, економіст, адміністратор, 27 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник управління, підрозділу, напрямку

с 06.1995 по наст. время (28 лет 11 месяцев)
Формування показників бюджету, супроводження діяльності керівників вищої ланки, менеджмент, фінансовий аналіз діяльності підприємств

Напрямки роботи:
управління/аутсорсингові послуги/надання консультацій:
розробка стратегічних заходів щодо організації роботи структурних підрозділів/територіальних підрозділів;
щоденний аналіз масивних потоків інформації ;
складання кошторисів,
планування дохідної та витратної частин бюджету;
аналіз та контроль за виконанням доведених завдань по забезпеченню виконання стратегічних напрямків - річного / квартального бізнес плану / місячного бізнес і оперативного планів / контроль за розробкою і виконанням оптимізаційних заходів щодо статей собівартості, бюджетного розпису, адміністрування ризиків;
організація та проведення міжнародних зустрічей /дотримання регламенту міжнародного протоколу;
надання інформаційно-консультативних послуг по оформленню звернень, оформлення запитів на отримання ЗПІ;
участь в роботі Комітету з управління собівартістю виробництва в Компанії;
підготовка на щотижневій основі розгорнутого звіту про виконання показників по Компанії (витрати, реалізація, рух грошових коштів) для оперативних нарад за участю керівництва Компанії;
підготовка масштабних презентаційних та аналітичних матеріалів, підготовка проектів розпорядчих документів, підготовка слайдів;
інформаційно – консультативні послуги з ведення та оформлення документообігу з держорганами, міністерствами , бізнес структурами;
робота по консультуванню/підготовка звітів з управлінського обліку;
консультації з деяких питань податкового законодавства;
організація брифінгів, семінарів.

Образование

Київський торгово-економічний університет

Економіка підприємства, Киев
Высшее, с 1990 по 1995 (4 года 8 месяцев)

Тренінги:
•2003 рік: базовий курс-Project management (управління проектами) - Міжнародний інститут бізнесу - м. Київ.
•2014 рік (липень): підвищення кваліфікації в Дипломатичній академії України при МЗС України з питань дипломатичного протоколу та етикету.
•2014 рік (жовтень): школа вищого корпусу державної служби, тренінг:
«Тренінг для тренерів».
•2015 рік (вересень): національна академія державного управління при Президентові України – Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів: «Конфлікти, стреси, маніпулювання в управлінській і політичній діяльності».
•2015 рік (листопад): національна академія державного управління при Президентові України – Інститут підвищення кваліфікації керівних кадрів: «Конфлікти, стреси, маніпулювання в управлінській і політичній діяльності».

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Email Користувач ПК, безперервний стаж роботи, відповідальність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Мета пошуку: самореалізація, професійний та якісний ріст як фахівця, гідний рівень заробітної плати, робота для власного задоволення та з метою отримання результату.
Можу спілкуватися як російською так й українською мовами.
Якщо ви вирішите що для вашої вакансії мені не буде вистачати досвіду або практики – прошу вас врахувати, що в мене велике бажання до змін, навчання та до цікавої та вмотивованої роботи.

Персональні якості:
Досвід роботи понад 25 років, переважна частина з якого на керівних посадах обумовило навички керівника, менеджера, психолога, організатора.
Професійний підхід до вирішення поставлених завдань, організована, комунікативна, відповідальна, цілеспрямована, вимоглива в роботі, зацікавлена в підвищенні професійного рівня. Досвід роботи із значним обсягом інформації (Excel)/масивом даних, стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: