Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 января 2023 PRO

Оксана

Помічник керівника, юриста, адвоката, нотаріуса, адміністратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Кривой Рог

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами.

с 03.2017 по 09.2018 (1 год 6 месяцев)
"Кодерлайн" IT Компанія, Кривой Рог (IT)

- Залучення клієнтів, ведення і підтримка існуючих клієнтів;
- Написання комерційних пропозицій;
- Супровід та адміністрування процесу продажів;
- Консультування користувачів по роботі з програмними продуктами на платформі 1С;
- Постановка робочого процесу в команді навколо необхідної задачі;
- Відстеження стану впроваджень і виконання завдань;
- Робота з програмами 1С (ERP, CRM, Документообіг).

Керівник проекту, юрист.

с 01.2015 по 12.2016 (1 год 11 месяцев)
"Ремонтна Служба України" (РСУ), Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Написання договорів;
- Проведення презентацій;
- Розробка комерційної пропозиції;
- Створення клієнтської бази;
- Залучення клієнтів, супровід клієнта на всіх стадіях роботи з ним;
- Організація зустрічей, ведення переговорів з партнерами, клієнтами компанії і укладення договорів;
- Обробка вхідної інформації;
- Ведення внутрішньої документації і реєстрації документів;
- Контроль документообігу;
- Робота з перевіряючими та контролюючими органами.
- Робота з програмою Ліга Закон.

Помічник керівника, провідний фахівець відділу продажів (B2B).

с 10.2011 по 12.2014 (3 года 2 месяца)
ТОВ "Преміум 1", Киев (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Створення клієнтської бази з нуля;
- Адміністрування існуючої клієнтської бази: прийом замовлень, виставлення рахунків, планування і координація поставок;
- Розширення клієнтської бази (холодні дзвінки);
- Організація зустрічей, ведення ділових переговорів, складання презентацій і пропозицій;
- Обговорення комерційних пропозицій з ОПР;
- Укладення довгострокових договорів, складання протоколів розбіжностей до договору;
- Контроль і виконання договірних зобов'язань;
- Участь у створенні та проведенні кадрової політики компанії для реалізації цілей і завдань компанії;
- Участь в побудові та управлінні структурою продажів в сегменті В2В.
- Розробка рекламних компаній, бюджетування;
- Розвиток і просування бренду;
- Робота з програмою 1С. 8.2.

Помічник керівника, секретар.

с 02.2010 по 09.2011 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "Бодрум", Кривой Рог (Виробництво фільтрованної води)

- Планування робочого дня керівника;
- Організація зустрічей, які ініціює керівник;
- Обробка вхідної інформації, кореспонденції, дзвінків;
- Виконання доручень керівника;
- Контроль термінів виконання доручень керівника підлеглими;
- Прийом відвідувачів, організація зустрічей, ділових переговорів;
- Забезпечення життєдіяльності офісу, замовлення квитків і бронювання готелів;
- Подача документів до органів влади;
- Ведення внутрішньої документації і реєстрації документів;
- Робота з кур'єрськими службами, поштовим відділенням;
- Контроль документообігу;
- Ведення ділового листування.

Образование

Одеська Національна Юридична Академія

Прокуратури та слідства. Юрист, Одесса
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Салон краси “Master Class” Міжнародний сертифікат «Перукар»

2019, 8 месяцев

«Спілка Автоматизаторів Бізнесу» 1С:Професіонал «1С:Підприємство 8» для госпрозрахункових організацій

2017

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Пользователь ПК MS PowerPoint Пользователь Internet ЛІГА:ЗАКОН ЛИГА:ЗАКОН Работа с оргтехникой Законодавство України Законодательство Украины CRM База даних Документообіг Документооборот База данных

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Володіння всім пакетом офісних програм, офісною технікою, базами даних. Уміння працювати із законодавчою базою.
Вільне володіння російською та українською мовами.
Посвідчення водія категорії «А», «B».

Особисті якості: Організаторські здібності. Здатність швидко навчатися. Стресостійка. Знання етики ділового спілкування. Презентабельний зовнішній вигляд. Бажання працювати і розвиватися.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: