Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 марта 2024

Олександр

Керівник відділу, менеджер з сервісу, запчастин, гарантії (авто, агро)

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Досвід професійної і трудової діяльності:
• Менеджмент в галузі сервісу техніки клієнтів (pre-sales, after-sales, warranty);
• Впровадження правил, регламентів, стандартів; контроль виконання KPI;
• Підготовка техзавдань, удосконалення системи управлінського обліку;
• Формування системи мотивації, розвиток клієнт-орієнтованої команди;
• Встановлення довгострокових та взаємовигідних відносин з клієнтами і партнерами;
• Орієнтація на результат, фокус на клієнтів, робота в команді, виконання процедур;
• Аналіз ринку, комерційні пропозиції, виконання планів закупок/продажу.

2021 - 2023 рр. – керівник відділу технічного сервісу та гарантії.
Виробничо-господарська діяльність, робота з постачальником (вирішення технічних питань, ведення гарантійної політики, організація імпорту запчастин (ЗЕД)), робота із замовниками (опрацювання запитів, вирішення гарантійних питань, підбір запчастин, консультування, калькуляція і планування платних робіт, укладання договорів), реалізація оптово/роздрібних продажів запчастин, ціноутворення, розвиток бази клієнтів, контроль ТМЦ та ОЗ, налагодження програми обліку, документообіг, ділове листування, бюджетування та ін.
Досягнення: налагодження процесів та організація ефективної роботи; виконання бюджету; обґрунтування та впровадження системи мотивації.

2019 – 2021 рр. – керівник відділу сервісу техніки.
Сервіс-менеджмент, технічне забезпечення сервісної служби, виконання директив з гарантії для дилера, забезпечення продажів, робота з постачальниками та клієнтами компанії щодо вирішення технічних питань, бізнес-бюджетування, документообіг тощо.
Досягнення: впровадження виконання дилерських директив із сервісу; реалізація проекту обліку та визначення KPI з подальшою автоматизацією процесів; оптимізація бюджету.

2012 – 2017 рр. – керівник сервісу техніки; додатково функції спеціаліста з гарантії.
Організація і керівництво діяльністю сервісного персоналу, виконання дилерських директив, виконання планів продажу, калькуляція послуг, підбір запчастин, розвиток клієнтської бази, контроль фінансових показників, звітність, документообіг, ділове листування тощо.
Досягнення: впровадження KPI; ефективна діяльність сервісної служби зі стабільним ростом KPI; виконання дилером вимог за системою Profit Build.

2006 - 2012 рр. – завідувач лабораторії ННЦ «ІМЕСГ» НААН України; керівник проектів.
2003 - 2006 рр. – науковий співробітник; участь в проектах з дослідження надійності і технологій.

Освіта вища технічна:
1994 - 1999 рр. – ВДСГІ, інженер-механік (з відзнакою);
2000 - 2002 рр. – аспірантура в ННЦ „ІМЕСГ”; ктн (PhD); снс;
2012 - 2017 рр. – тренінги «Клієнторієнтоване обслуговування», «Ключові показники в сфері сервісу», «Практична комунікація з клієнтами», «Стратегічне та оперативне планування» та ін.

Знання і навики:
•організація особистого робочого процесу
•планування та керування діяльністю підрозділу
•постановка завдань, аналіз інформації, обґрунтування раціонального рішення
•робота з технічною документацією, каталогами запчастин
•впевнений користувач ПК: MS Office, 1С: 8.3, BAS
•українська, російська, англійська (intermediate)
•посвідчення водія категорії В, С; стаж більше 15 років

Особисті якості:
відповідальний, організований, багатозадачний, стресостійкий, врівноважений, дипломатичний, маю аналітичні здібності, здатен вчитися, бажаю розвиватись, конструктивний у відносинах, порядний, творчий, активний та мотивований.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: