Oksana
Керівник відділу кадрів, директор з персоналу
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4723720
Опыт работы
Керівник відділу персоналу (+ кадровий облік)
с 06.2023 по 02.2024
(8 месяцев)
ТОВ Альба Профіль Трейд, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)
Організація процесів працевлаштування
Наймання й адаптація (від лінійних до топ позицій)
Аналіз причин плинності персоналу
Формування відносин в колективі
Взаємодія з власником компанії й керівниками відділів
Робота з зовнішніми контрагентами
Повний цикл кадрового адміністрування
Розроблення посадових інструкцій, положень
Заступник керівника відділу персоналу
с 10.2018 по 03.2022
(3 года 5 месяцев)
AGR GROUP, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
(Агро направлення (рослинництво, тваринництво, елеватори), виробництво (харчова промисловість), трейдинг, юридична компанія, ЗЕД і т.д.)
Організація та контроль роботи відділу управління персоналом;
Створення профілів посад (вакансій) співробітників;
Участь у розробці організаційної структури керуючої компанії, участь в описі бізнес-процесів;
Побудова, автоматизація рекрутингових та кадрових процесів з нуля;
(онбординг, офбординг, кадрове діловодство);
Розробка та впровадження програм адаптації та розвитку, формування внутрішнього HR-бренду
Формування корпоративної культури, навчання персоналу; оцінка персоналу;
Консультування членів правління з питань управління персоналом;
Організація ефективної системи підбору персоналу: пошук від лінійних до ТОП-позицій, розміщення вакансій, проведення співбесід, супровід кандидата на всіх етапах узгодження, адаптація нових співробітників.
Директор з управління персоналом
с 10.2017 по 02.2018
(4 месяца)
ТОВ “Українскі Радіотелекомунікації”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Пошук та підбір персоналу (топ-позиції, лінійний персонал);
Створення кадрового резерву;
Ведення переговорів (листування, інтерв'ю, очні співбесіди) з претендентами;
Розробка посадових інструкцій, внутрішньої документації;
Організація корпоративних заходів.
Менеджер з персоналу
с 12.2015 по 10.2017
(1 год 10 месяцев)
ТОВ “Українскі Радіотелекомунікації”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, лікарняні, відпустки, відрядження, військовий облік, звільнення працівників);
Ведення особових справ та трудових книжок співробітників;
Розробка штатного розкладу, складання посадових інструкцій;
Ведення графіка відпусток співробітників;
Робота в 1 С 8.3 ЗУП, Мedok;
Формування внутрішніх звітів компанії;
Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних та рекомендованих листів, робота з кур'єрськими службами).
Менеджер з персоналу
с 06.2011 по 12.2014
(3 года 6 месяцев)
ПП “Зеон”, Київ (IT)
Формування профілю посади майбутнього співробітника;
Пошук та підбір персоналу,
Вибір оптимальних джерел пошуку;
Взаємодія з рекрутинговими агентствами;
Розміщення інформації в мережі Інтернет;
Проведення співбесід,
Наповнення бази даних кандидатів, формування кадрового резерву, формування звітності, контроль проходження кандидатами випробувального терміну; моніторинг ринку праці;
Взаємодія з усіма департаментами компанії;
Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, відпустки, лікарняні, відрядження, звільнення працівників);
Ведення особових справ та трудових книжок співробітників;
Розробка штатного розкладу, посадових інструкцій;
Ведення графіка відпусток співробітників;
Підготовка, розробка та реєстрація колективного договору в місцевому органі виконавчої влади;
Робота в 1 С: Підприємство 8.2.
Офіс-менеджер
с 04.2011 по 05.2011
(1 месяц)
ПП “Зеон”, Київ (IT)
Документообіг;
Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів;
Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних і рекомендованих листів, робота з кур'єрськими службами);
Надсилання, прийом електронної пошти;
Оперативне виконання завдань керівника;
Ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
Отримання довідок та інших документів у РДА, МВС, Держгірпромнагляду, Міністерстві юстиції та ін.;
Підготовка тендерної документації;
Робота з посольствами, оформлення віз;
Проведення реєстрації спецтехніки;
Робота з державними реєстраційними службами, отримання дублікату статуту підприємства, перереєстрація підприємства.
Адміністратор залу (+ каса)
с 03.2009 по 01.2010
(10 месяцев)
ТОВ “Мегапаб”, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Управління колективом (15-20 чол.);
Планування та координування робочих змін
Зустріч та розміщення відвідувачів;
Прийом та проведення банкетів (складання меню, оформлення залу, посадка гостей);
Навчання персоналу;
Організація проведення трансляцій футбольних матчів;
Контроль рівня задоволенності Гостей, та вирішення нестандартних питань;
Взаємодія з постачальниками, планування та контроль за складом продуктів та іншого обладнання;
Організація та контроль за проведенням інвентаризації;
Робота з еркіпером;
Робота з касовим апаратом.
Провідний спеціаліст з кадрової роботи та діловодства
с 10.2002 по 07.2008
(5 лет 9 месяцев)
Територіальна державна інспекція праці в Київській області, Київ (Державні організації)
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
Прийом, звільнення, переведення, особові картки, ведення та зберігання трудових книжок, відпустки;
Упорядкування трудових договорів, посадових інструкцій, штатного розкладу, графіків відпусток;
Видача та облік довідок, розрахунок відпускних;
Формування кадрового резерву;
Проведення конкурсу заміщення вакантних посад державних службовців.
Образование
Чернігівський державний інститут права соціальних технологій та праці
Правознавство, юрист, Чернігів
Высшее, с 2003 по 2009 (6 лет)
Професійно-технічне училище № 38
Секретар-референт, Київ
Среднее специальное, с 2001 по 2002 (1 год)
Дополнительное образование и сертификаты
Підвищення кваліфікації в Інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації по програмі “Кадровий менеджмент”
2015
Семінар “Кадровий облік: актуальні зміни в КЗпП та Пенсійному страхуванні, нові нормативні акти”
2011
Республіканські постійно діючі курси підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів системи соціального захисту населення
2003
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Tel: Нуль6сім, 5дев'ять 66 дев'ять 99
Етичність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, здатність до швидкого навчання, висока працездатність, впевненість у собі, орієнтація на постійний професійний розвиток.
Неготова до відряджень.
Похожие кандидаты
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Киев, Борисполь
HRD, HR, заступник директора з питань персоналу, інспектор з кадрів
Киев
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Киев
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Керівник, заступник керівника відділу кадрів, служби персоналу
28000 грн, Киев, Конотоп, Удаленно
HRD, HR generalist, менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів
Киев