Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 мая 2024 PRO

Oksana

Керівник відділу кадрів, директор з персоналу

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу персоналу (+ кадровий облік)

с 06.2023 по 02.2024 (8 месяцев)
ТОВ Альба Профіль Трейд, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Організація процесів працевлаштування

Наймання й адаптація (від лінійних до топ позицій)

Аналіз причин плинності персоналу

Формування відносин в колективі

Взаємодія з власником компанії й керівниками відділів

Робота з зовнішніми контрагентами

Повний цикл кадрового адміністрування

Розроблення посадових інструкцій, положень

Заступник керівника відділу персоналу

с 10.2018 по 03.2022 (3 года 5 месяцев)
AGR GROUP, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

(Агро направлення (рослинництво, тваринництво, елеватори), виробництво (харчова промисловість), трейдинг, юридична компанія, ЗЕД і т.д.)

Організація та контроль роботи відділу управління персоналом;
Створення профілів посад (вакансій) співробітників;
Участь у розробці організаційної структури керуючої компанії, участь в описі бізнес-процесів;
Побудова, автоматизація рекрутингових та кадрових процесів з нуля;
(онбординг, офбординг, кадрове діловодство);
Розробка та впровадження програм адаптації та розвитку, формування внутрішнього HR-бренду
Формування корпоративної культури, навчання персоналу; оцінка персоналу;
Консультування членів правління з питань управління персоналом;
Організація ефективної системи підбору персоналу: пошук від лінійних до ТОП-позицій, розміщення вакансій, проведення співбесід, супровід кандидата на всіх етапах узгодження, адаптація нових співробітників.

Директор з управління персоналом

с 10.2017 по 02.2018 (4 месяца)
ТОВ “Українскі Радіотелекомунікації”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Пошук та підбір персоналу (топ-позиції, лінійний персонал);
Створення кадрового резерву;
Ведення переговорів (листування, інтерв'ю, очні співбесіди) з претендентами;
Розробка посадових інструкцій, внутрішньої документації;
Організація корпоративних заходів.

Менеджер з персоналу

с 12.2015 по 10.2017 (1 год 10 месяцев)
ТОВ “Українскі Радіотелекомунікації”, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, лікарняні, відпустки, відрядження, військовий облік, звільнення працівників);
Ведення особових справ та трудових книжок співробітників;
Розробка штатного розкладу, складання посадових інструкцій;
Ведення графіка відпусток співробітників;
Робота в 1 С 8.3 ЗУП, Мedok;
Формування внутрішніх звітів компанії;
Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних та рекомендованих листів, робота з кур'єрськими службами).

Менеджер з персоналу

с 06.2011 по 12.2014 (3 года 6 месяцев)
ПП “Зеон”, Київ (IT)

Формування профілю посади майбутнього співробітника;
Пошук та підбір персоналу,
Вибір оптимальних джерел пошуку;
Взаємодія з рекрутинговими агентствами;
Розміщення інформації в мережі Інтернет;
Проведення співбесід,
Наповнення бази даних кандидатів, формування кадрового резерву, формування звітності, контроль проходження кандидатами випробувального терміну; моніторинг ринку праці;
Взаємодія з усіма департаментами компанії;
Ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, відпустки, лікарняні, відрядження, звільнення працівників);
Ведення особових справ та трудових книжок співробітників;
Розробка штатного розкладу, посадових інструкцій;
Ведення графіка відпусток співробітників;
Підготовка, розробка та реєстрація колективного договору в місцевому органі виконавчої влади;
Робота в 1 С: Підприємство 8.2.

Офіс-менеджер

с 04.2011 по 05.2011 (1 месяц)
ПП “Зеон”, Київ (IT)

Документообіг;
Прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів;
Робота з вхідною, вихідною кореспонденцією (надсилання звичайних і рекомендованих листів, робота з кур'єрськими службами);
Надсилання, прийом електронної пошти;
Оперативне виконання завдань керівника;
Ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
Отримання довідок та інших документів у РДА, МВС, Держгірпромнагляду, Міністерстві юстиції та ін.;
Підготовка тендерної документації;
Робота з посольствами, оформлення віз;
Проведення реєстрації спецтехніки;
Робота з державними реєстраційними службами, отримання дублікату статуту підприємства, перереєстрація підприємства.

Адміністратор залу (+ каса)

с 03.2009 по 01.2010 (10 месяцев)
ТОВ “Мегапаб”, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління колективом (15-20 чол.);
Планування та координування робочих змін
Зустріч та розміщення відвідувачів;
Прийом та проведення банкетів (складання меню, оформлення залу, посадка гостей);
Навчання персоналу;
Організація проведення трансляцій футбольних матчів;
Контроль рівня задоволенності Гостей, та вирішення нестандартних питань;
Взаємодія з постачальниками, планування та контроль за складом продуктів та іншого обладнання;
Організація та контроль за проведенням інвентаризації;
Робота з еркіпером;
Робота з касовим апаратом.

Провідний спеціаліст з кадрової роботи та діловодства

с 10.2002 по 07.2008 (5 лет 9 месяцев)
Територіальна державна інспекція праці в Київській області, Київ (Державні організації)

Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
Прийом, звільнення, переведення, особові картки, ведення та зберігання трудових книжок, відпустки;
Упорядкування трудових договорів, посадових інструкцій, штатного розкладу, графіків відпусток;
Видача та облік довідок, розрахунок відпускних;
Формування кадрового резерву;
Проведення конкурсу заміщення вакантних посад державних службовців.

Образование

Чернігівський державний інститут права соціальних технологій та праці

Правознавство, юрист, Чернігів
Высшее, с 2003 по 2009 (6 лет)

Професійно-технічне училище № 38

Секретар-референт, Київ
Среднее специальное, с 2001 по 2002 (1 год)

Дополнительное образование и сертификаты

Підвищення кваліфікації в Інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації по програмі “Кадровий менеджмент”

2015

Семінар “Кадровий облік: актуальні зміни в КЗпП та Пенсійному страхуванні, нові нормативні акти”

2011

Республіканські постійно діючі курси підвищення кваліфікації керівників та спеціалістів системи соціального захисту населення

2003

Знания и навыки

Bitrix24 settings MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Office Пользователь Internet 1С ЗУП Работа с оргтехникой MS Visio 1С:Предприятие E-Staff Рекрутер Слепая печать Підбір керівного персоналу Ведення кадрового обліку Самостійність Онбординг персоналу

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Tel: Нуль6сім, 5дев'ять 66 дев'ять 99
Етичність, відповідальність, врівноваженість, комунікабельність, ініціативність, здатність до швидкого навчання, висока працездатність, впевненість у собі, орієнтація на постійний професійний розвиток.
Неготова до відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: