Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Вікторія

Директор українського філіалу, агентства працевлаштування за кордоном

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адаптації

с 05.2018 по 10.2020 (2 года 5 месяцев)
Украінсько-канадський центр адаптаці, Торонто (Консультативна підтримка новоприбулих в Канаду)

Перші місяці перебування в Канаді. Отримання (підтвердження) водійських прав. Пошук роботи в Канаді. Складання резюме. Як шукати потрібну інформацію. Допомога в підборі канадського ВНЗ або школи. Відкриття банківського рахунку. Мобільний зв'язок .

Директор закладу

с 06.2015 по 04.2017 (1 год 10 месяцев)
ресторація "Маєток щастя" (європейська кухня), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- запуск двох ресторанів різних форматів з «0»
- розробка концепції ресторану,
- управління оперативною діяльністю ресторану;
- розробка бюджету підприємства,
- реконструкція та ребрендінг закладу (пошук підрядників, моніторинг цін, контроль виконання робіт, підбір меблів відповідно до концепції та дизайну закладу, підбір обладнання та інвентарю),
- впровадження маркетингових заходів;
- оформлення дозвільних та установчих документів,
- підбір та навчання персоналу,
- пошук та співпраця з постачальниками,
- організація роботи з контролюючими органами.
- розробка меню, бізнес меню, комплексне меню, банкетне меню, фуршети, швецький стіл;
- організація та контроль взаємодії між кухнею та залом;
- моніторинг сучасних тенденцій в ресторанному бізнесі,
- сценарій відкриття закладів.

Директор закладу

с 06.2015 по 04.2017 (1 год 10 месяцев)
ресторан "Крафт" (гастро-паб), Львов (Готельно-ресторанний бізнес)

- запуск двох ресторанів різних форматів з «0»
- розробка концепції ресторану,
- складання бюджету закладу,
- контроль за виробничо-господарською діяльністю закладу;
- ведення звітності підприємства,
- підвищення середнього чеку,
- розробка та впровадження заходів, спрямованих на підвищення рентабельності закладу;
- пошук підрядників, контроль виконання ремонтних робіт, підбір меблів відповідно до концепції та дизайну закладу, підбір обладнання та інвентарю,
- оформлення дозвільних та установчих документів,
- підбір, навчання та адаптація персоналу,
- співпраця з постачальниками,
- організація роботи з контролюючими органами,
- моніторинг та впровадження сучасних тенденцій в ресторанному бізнесі

Керівник call-центру

с 11.2011 по 04.2015 (3 года 5 месяцев)
Таксі "Оптимальне", Львів (Пасажирські і грузові перевезення)

Управління щоденною роботаю call‑центру (колектив 50 працівників). Планування і
участь в наборі персоналу, написання і вдосконалення скриптів, забезпечення
ефективного стажування та адоптаціі нових працівників. Обробка скарг і запитів
клієнтів, складання графіків роботи працівників, нарахування заробітної плати.
Вибіркова прослушка діалогів для контролю якості та мінімізації помилок в діалогах
операторів. Моніторинг ринку на предмет нових рішень. визначення оптимальної кількості зайнятих робочих місць, планування і розподіл завдань;
контроль трудової дисципліни, індивідуальних і колективних показників роботи;
контроль якості і дотримання стандартів обслуговування клієнтів,
внутрішніх процедур, стандартів і правил компанії, включаючи моніторинг запису розмов.
Проведення запланованих навчань співробітників групи:
забезпечення співробітників групи інформацією про нововведення;
забезпечення постійного підвищення рівня знань і кваліфікації
співробітників.
Аналіз групової і індивідуальної статистики роботи, аналіз записів розмов з метою виявлення позитивних або негативних тенденцій, надання результатів аналізу і підготовка пропозицій для можливих вирішень певного завдання.

Регіональний менеджер

с 02.2011 по 09.2011 (7 месяцев)
"Ізі Кредит", Львов (Фінанси, банки, страхування)

- організація та координація роботи відділу,
- контроль і управління посадових обов'язків співробітників,
- розробка заходів по підвищенню ефективності діяльності відділу,
- контроль за своєчасним складанням звітності щодо поточної та простроченої дебіторської заборгованості, кредитним лімітам, простроченням по оплаті і т. п. дотримання процедур та політики компанії, найм персоналу, організація навчання.

Регіональний менеджер

с 10.2007 по 12.2010 (3 года 2 месяца)
ТзОВ King of Zion , ТМ «Масяня», Львов (Роздрібна торгівля)

- робота з постійними клієнтами;
- робота по розширенню клієнтської бази;
- проведення переговорів з клієнтами по збільшенню асортименту і представленості продукції компанії в торгових точках;
- проведення презентацій новинок;
- мерчандайзинг;
- проведення тренінгів і демонстрацій новинок продукції для консультантів магазинів;
- організація і проведення рекламних акцій - робота з мережами;
Професійні досягнення:
Сформувала у відділі продажів професійну команду. За час роботи в компанії більше, ніж у два рази збільшила обсяги продажів. Відновила співпрацю з компаніями, які раніше відмовилися від закупів в компанії.

Директор видавничого дому

с 09.1998 по 09.2007 (9 лет)
ТзОВ "Ілюзіон", Львов (Видавництво, поліграфія)

- створення і розвиток редакційного департаменту з "0",
- маркетингові дослідження потреб ринку для обґрунтування;
- контроль підготовки матеріалів для здачі в друк, пошук нових цікавих проектів і ліцензій, аналіз їх потенціалу для ринку;
- затвердження матеріалів у ліцензіатів, управління штатом редакторів;
- керівництво процесом створення нових журналів;
- планування кожного номера журналу;
- участь в переговорах і підготовка документації по ліцензійних продуктів, розробка проектів розвитку окремих напрямків діяльності компанії, розробка і створення різних маркетингових і рекламних проектів як самостійно, так і спільно з іншими компаніями;
- організація роботи редакції;
- стратегічне і тактичне управління комерційними і творчими процесами;
- бізнес-планування, бюджетування;
- розподіл повноважень, контроль виконання, звітність;
- організація і контроль діяльності підрозділів підприємства;
- організація та контроль адміністративно-господарської діяльності в цілому;
- рішення кадрових питань, навчання та перенавчання персоналу.

Образование

Український поліграфічний інститут імені Івана Федорова

Хімік - технолог поліграфічного виробництва, Львов
Высшее, с 1992 по 1997 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси «Ефективне управління підприємством»

2008

Знания и навыки

  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Знання офісних програм

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

- багаторічний досвід адміністративної та комерційної діяльності — експерт, використовую в даний час, 15 років досвіду;
- водійське посвідчення права кат. "В", стаж 15 років;
- наявність закордонного паспорта;
- готовність до відряджень;
Особисті якості:
активність, цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, амбіційність, креативність, аналітичні здібності, самостійність у роботі, вміння приймати рішення і нести за них відповідальність, вміння організовувати людей на досягнення поставлених завдань, вміння вести результативні переговори, мобільність, можливість працювати в ненормованому графіку, бажання працювати і заробляти.
Наукова діяльність:
- два авторських права

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: