Костянтин
Операційний директор
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5086792
Опыт работы
Операційний директор
с 06.2020 по 02.2022
(1 год 8 месяцев)
Support.ua, Київ (Retail Service Provider)
Обов'язки:
- керівництво операційним департаментом (контакт центр, відділ сервісу, логістика, адміністративно господарський відділ, відділ розробки ПО);
- оптимізація та систематизація бізнес-процесів;
- впровадження ERP системи (підготовка технічних завдань, контроль реалізації);
- модернізація систем роботи Контакт центру;
- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- розробка та впровадження системи мотивації (KPI);
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
Досягнення:
- завдяки оптимізації процесів зменшено строк надання послуг клієнтам з 14 днів до 5 днів;
- зменшена кількість пропущених дзвінків з 18% до 1%;
- SL підвищено з 78% до 96%
- зросла якість послуг та клієнтоорієнтовність, завдяки розробці та впровадженню алгоритмів, скриптів обслуговування та системи KPI;
- рівень задоволеності клієнтів (NPS) виріс з 56% до 92%;
- мінімізація витрат на ремонт та обслуговування (знижено на 40%);
- проведена реструктуризація контакт центру;
- значно покращений та спрощений CJM, розроблені та впроваджені чат боти;
- розроблений та впроваджений мобільний додаток для клієнтів;
- розроблений та впроваджений особистий кабінет клієнта;
- автоматизовані ключові бізнес процеси;
- укладені договори з такими компаніями як: DC Link, MUK, Candy;
В.о. Генерального директора
с 11.2018 по 07.2019
(8 месяцев)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Киев (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)
З 2008 по 2020 рік працював в компанії ТОВ «СОС Сервіс Україна» (страхова група PZU. 150 співробітників).
- визначення та розробка заходів для реалізації планів компанії;
- планування прибутку, тактичне та стратегічне планування;
- розробка продуктів, типових пропозицій товариства;
- розробка, впровадження та підтримка нових продуктів, включаючи - побудову тарифної політики, інтеграцію в IT- cистеми тощо;
- робота над рентабельністю і прибутковістю напрямків, контроль фінансових показників;
- підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компанії;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію діяльності компанії;
- проведення переговорів, укладання договорів з замовниками, споживачами послуг (В2В);
- управління персоналом (150 співробітників в підпорядкуванні), організація навчання персоналу.
Операційний директор
с 11.2018 по 12.2019
(1 год 1 месяц)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, експертиза і оцінка, врегулювання збитків)
- керівництво операційним управлінням, 80 співробітників в підпорядкуванні (п’ять контакт центрів - медичного обслуговування, технічного обслуговування, інформаційного обслуговування, обслуговування страхування життя, обслуговування подорожуючих за кордон);
- організація та оптимізація роботи підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка цін та тарифів на товари (послуги, роботи) Товариства;
- ведення переговорів від імені Товариства з будь-якими партнерами та потенційними клієнтами Товариства;
- підготовка та видача письмових та усних розпоряджень щодо діяльності підпорядкованих структурних підрозділів;
- розробка та впровадження заходів, направлених на оптимізацію операційної діяльності Товариства;
- модернізація систем роботи Контакт центрів.
Начальник відділу оцінки
с 07.2008 по 11.2018
(10 лет 4 месяца)
СОС Сервіс Україна (страхова група PZU), Київ (страхування, асистанс, організація експертиз, врегулювання збитків)
- практичний досвід з визначення розміру страхового відшкодування;
- досвід надання послуг технічного асистансу;
- знання Законів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність;
- розробка договорів, алгоритмів, інструкцій;
- розширення партнерської мережі;
- управління та регулювання діяльності партнерів та підрядників (понад 265 осіб);
- врегулювання та мінімізація складних збитків.
Старший фахівець з оцінки майна з 01.2014р. по 09.2015р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)
Старший фахівець інформаційно-технічного обслуговування з 08.2013р. по 01.2014р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)
Оцінювач стажист автотранспорту з 03.2009р. по 03.2010р. (сфера страхування, експертиза та оцінка, асистанс)
Спеціаліст відділу організації послуг технічного асистансу з 07.2008р. по 03.2009р. (сфера страхування, контакт центр, асистанс)
Образование
MIM-Київ
Pre-MBA, Київ
Высшее, с 2021 по 2022 (1 год)
Київський університет економіки права та туризму.
Облік і аудит, Киев
Высшее, с 2010 по 2014 (3 года 4 месяца)
Дополнительное образование и сертификаты
Laba, управління бізнес-процесами
2021, 3 місяці
MIM Київ, pre-MBA управління бізнес-процесами
2021-2022
тренінг «Управління персоналом»
2017
курс тренінгу компанії «Kiy» за напрямом «Ефективні комунікації»
2012
курси підготовки та підвищення кваліфікації у Національній академії внутрішніх справ
2018
семінар з підвищення кваліфікації за спеціалізацією судова авто-товарознавча експертиза та оцінка
2015
підготовка та підвищення кваліфікації аварійних комісарів в Українському центрі післяаварійного захисту «Експерт-Сервіс»
2008
стажування на оцінювача колісних транспортних засобів в ТОВ «Експертно-асистуюча компанія «Легіон»
2009, 12 місяців
АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, НАЛАШТУВАННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ CREATIO
2023, 1 місяць
Знания и навыки
Знание языков
Английский — средний
Рекомендации
-
Мандриченко Олександр Борисович
Директор з розвитку бізнесу, Smiddle Украина
Контактные данные скрыты -
Зубач Василь Леонідович
Член правління, ЧАО "СК "ПЗУ Украина"
Контактные данные скрыты -
Кірій Євген
Власник, Support.ua
Контактные данные скрыты
Дополнительная информация
Професійні досягнення:
⦁підвищив якість послуг та відповідно авторитет компанії на ринку;
⦁за короткий період укладено договори з такими клієнтами як:
ТАС, УСГ, Глобус, Еталон, Ютіко, Альфа страхування, Вусо, Перша; Граве Україна;
АВТ Баварія, Europ Assistance Polska, AWP Polska.
⦁суттєво мінімізував витрати компанії завдяки впровадженню нової стратегії
⦁компанія пройшла конкурсний відбір та уклала Договір з Моторно(транспортним) страховим бюро України, Альфа Страхування, Інтер-Ріск Україна, Приватні інвестиції та ін.;
⦁впровадив власні ідеї, які були реалізовані через ІТ рішення, та допомогли оптимізувати роботу різних напрямків компанії;
⦁розвинув партнерську мережу аварійних комісарів, експертів оцінювачів до більш ніж 265 осіб;
⦁відкрив нові напрями роботи: оцінка майна, ТМЦ, рухомих речей, землі, адміністрування автопарків та інші;
Ділові та особисті якості:
Ведення переговорів будь-якого рівня, оптимізація бізнес-процесів для досягнення високих показників, відповідальність, вміння добре та швидко аналізувати, вміння працювати з великим обсягом інформації, уважність, високий рівень самоорганізації.
Похожие кандидаты
CEO, Business owner, Development Officer
Киев
Керівник підприємства
Киев, Львов, Другие страны
Финансовый директор, CEO, CFO
Киев, Львов
,
еще 3 города
Генеральний директор
Киев