Резюме от 31 октября 2018 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5133112/

Адміністративний директор

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Адміністративний менеджер

с 12.2017 по наст. время (1 год 1 месяц)
ЗМІ

• Управління всіма контрактами з постачальниками, що надають послуги та товари, пов'язані з управлінням приміщеннями та офісним приладдям і поточними витратами
• Ініціювання та контроль процесу всіх запитів на закупівлю товарів і послуг, пов'язаних з управлінням приміщеннями, офісним приладдям і поточними витратами
• Проведення оцінки пропозицій щодо закупівлі товарів і послуг
• Організація діловодства
• Ведення переговорів з орендодавцями
• Складання та контроль адміністративного бюджету
• Пошук і підбір співробітників в якості адміністративного персоналу
• Координація роботи з прибирання / обслуговуючого персоналу
• Контроль за дотриманням вимог з охорони праці, протипожежної безпеки і техніки безпеки
• Організація та планування зустрічей
• Планування та організація нарад
• Оновлення та підтримка офісних політик і процедур
• Бронювання поїздок
• Організація ремонтів, переїздів

Прес-секретар

с 06.2017 по 11.2017 (5 месяцев)
ДП «Держзовнішінформ», м. Київ (Інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх і внутрішніх товарних ринків)

• Написання прес-релізів, статей на корпоративному сайті
• Взаємодія із ЗМІ (написання та розміщення статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю керівника компанії, офіційних повідомлень)
• Ведення звітності та аналіз ефективності проведених заходів
• Формування та управління іміджем компанії
• моніторинг ЗМІ та аналіз поточних показників
• Моніторинг та реакція на відгуки про компанію на тематичних сайтах
• Моніторинг та аналіз інформаційного простору на предмет реалізації PR-стратегії
• Пошук партнерів для подальшої співпраці з ними
• Участь в організації виставок, конференцій, заходів компанії та менеджменту
• написання контенту для корпоративного сайту, сторінок соціальних мереж
• Створення аналітичної інфографіки
• Фото та відео зйомка заходів компанії

Адміністративний директор

с 12.2015 по 06.2017 (1 год 6 месяцев)
Lake studio, м. Київ (Дизайн студія)

Адміністрування роботи студії
створення, підтримка бази клієнтів
• іноземні роздрібні продажі
прийом і обробка іноземних замовлень
комунікація з іноземними клієнтами
• логістика в Україні та за кордоном
Розробка та моніторинг кращих логістичних рішень в Україні та за кордоном
контроль за виконанням умов договорів
• управлінська звітність
контроль безготівкових розрахунків
ведення каси приходу / витрати
місячна звітність за фінансовими доходами і видатками
місячний бюджет
річний бюджет
аналіз фінансових результатів
облік та видача зарплат
• бухгалтерська діяльність
ведення первинної бухгалтерської документації
виписка рахунків, актів виконаних робіт
звірки з контрагентами
контроль міграції документів
• собівартість та ціноутворення
ціноутворення, прорахунки (собівартість-опт-реалізація)
• юридичні питання
Контроль за виконанням умов договорів
оформлення договорів з постачальниками, підрядниками, оптовими покупцями
• адміністрування офісу
оптимізація витрат
• логістика показу
технічна організація показу
• інформаційні технології
взаємодія з системним адміністратором
підтримка сайту компанії і поштового сервера
• Human Resourсes
оформлення трудових книжок
штатний розклад
розклад відпусток
виплата з / п, господарських виплат
відрядження
• Робота з ЗМІ (спільно з піар відділом)

Національний менеджер з продажу та просування

с 01.2014 по 12.2015 (1 год 11 месяцев)
ТОВ "Варнет груп", м. Київ (Дистрибюторська компанія)

• Ведення та розвиток бази клієнтів (холодні дзвінки, В2В, В2С)
• Пошук і проведення переговорів з постачальниками
• Обробка та оформлення замовлень (виставлення рахунків, укладання договорів)
• Розробка схем знижок для постійних клієнтів
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах
• Моніторинг цін конкурентів
• Дослідження потреб ринку і побудова стратегії розвитку ТМ
• Складання маркетингового бюджету з урахуванням потреб ринку і позицій конкурентів
• Ведення звітності про продажі
• Розрахунок логістики для створення найкращого маршруту доставки
• Врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами

Адміністративний директор

с 09.2008 по 12.2013 (5 лет 3 месяца)
Клінінг-Про, м. Київ (Фасіліті менежмент організація)

• Загальне керівництво і організація діяльності компанії, організація роботи адміністраторів об'єктів та іншого персоналу (25 осіб).
• Організація та контроль документообігу (складання і контроль виконання договорів, складання рахунків та ін.)
• Управління та контроль над готівковими надходженнями і фондом заробітної плати в межах бюджету.
• Організація і управління освітніх процесів для персоналу.
• Пошук іноземних партнерів, проведення переговорів і підписання договорів.
• Підбір персоналу (пошук, найм, звільнення).
• Організація зустрічей, конференцій, дозвілля іноземних партнерів.
• Організація PR-акцій, розміщення реклами компанії в друкованих та електронних ЗМІ.
• Формування замовлень, придбання основних засобів (обладнання, інвентар), контроль їх експлуатації.
• Щомісячне складання звітів регіонального представництва (моніторинг виконання бюджету, аналіз виконання прогнозних показників)
• Підготовка документів та участь в тендерних торгах.
• Моніторинг та вивчення діяльності конкурентів.

Асистент начальника PR відділу

с 01.2008 по 08.2008 (7 месяцев)
Телеканал «Інтер», м. Київ (ЗМІ)

• Збір інформації в друкованих ЗМІ про діяльність компанії та її топ менеджмент
• Аналіз отриманих даних
• Формування щомісячних звітів про імідж компанії

Бухгалтер

с 09.2007 по 12.2007 (3 месяца)
ТОВ «Сіті тур», м. Київ (Туризм)

• Ведення бухгалтерського обліку (1С), складання статистичних фінансових звітів
• Складання щомісячних управлінських фінансових звітів
• Фінансове планування, робота з системою «Клієнт-Банк»


Образование

Університет банківської справи Національного банку України, Київ

Економічний, Облік та аудит, м. Київ
Высшее, с 09.2007 по 07.2008 (10 месяцев)

Університет банківської справи Національного банку України, Львів

Економічний, Облік та аудит, Львів
Высшее, с 09.2003 по 06.2007 (3 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Ukrainian media E-school (2018, 3 місяці)
  • Університет банківської справи Deutsche Bundesbank (2008, 2 тижні)

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — начинающий

Дополнительная информация

Наявність лідерських та управлінських, організаторських навичок
• Досвід керівництва колективом від 25 чоловік
• Навички бюджетування, планування діяльності компанії
• Комунікаційні та презентаційні навички


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: