Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 октября 2023 PRO

Тетяна

Директор з маркетингу, 160 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з маркетингу

с 08.2021 по 09.2022 (1 год 1 месяц)
NEO electric, Київ (Енергетика)

У підпорядкуванні:
- контент-менеджер
- дизайнери

Функціональні обов'язки:
1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії для кожного каналу комунікації окремо (smm, e-mail маркетинг, контекстна реклама та SEO).
4. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
5. Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
6. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу.
8. Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
9. Розробка сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції.
10. Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.
11. Розробка контент-стратегії. Подача продукту - фото та опис. 12.Розробка тон оф войс.
13. Розробка каталогу продукції.

Директор з маркетингу

с 08.2019 по 04.2020 (8 месяцев)
ТОВ "Карма Діджітал ЛТД", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

У підпорядкуванні:
smm
дизайнер
PR та event-менеджер
seo контент-менеджер

Досягнення:
Формування відділу маркетингу та побудова системного маркетингу за 3 місяці.
Відкриття 3-х бренд зон JBL в Епіцентрі та 1-єї в Фокстроті (що дало бренду + 18-22% при розподіленні долі покупок по категорії товарів серед конкурентів).
Коллаборації з Don't take fake (конверсія заходу - 26%, приріст обороту у точці збуту - 6,5%) та Under Armour (кілька нових точок збуту та репутаційний прибуток).
Участь JBL у показі ROUSSIN на Ukrainian Fashion Week 2020.

Функціональні обов'язки:
1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів (JBL, harman / kardon, AKG, SHARP, Mark Levinson) в цілому і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа ).
3. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
4. Планування маркетингового бюджету і його оптимізація.
5. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
6. Робота з дилерськими мережами - Алло, Фокстрот, Епіцентр, Ельдорадо, Цитрус, Розетка, Comfy. Складання планів спільної активності і контроль виконання домовленостей.
7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, контент), формулювання посадових інструкцій і розподіл зон відповідальності. Створення стандартів звітності для маркетингового відділу.
8. Постановка і контроль виконання завдань відділу та зовнішніми підрядникам.
9. Розробка BTL- і ATL-активностей.
10. Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
11. Безпосередня участь у формуванні e-commerce напряму. Допомога в постановці ТЗ для розробників, робота з дизайном сайту, наповнення сайту і внутрішня оптимізація.

Консультант по маркетингу

с 10.2018 по 07.2019 (9 месяцев)
E-motion Fitness Community, Київ (Краса, фітнес, спорт)

1. Аналіз поточного стану соціальних мереж E-motion Fitness Community (Insta, FB);
2. Створення стратегії просування бренду у соціальних мережах Insta та FB, а також у мессенджері Telegram;
3. Створення контент-планів для кожної соціальної мережі;
4. Робота з опініон-лідерами;
5. Робота з негативом та відгуками;
6. Розробка єдиного стилю та дизайну для соціальних мереж відповідно до вимог існуючого бренд-буку;
7. Таргет у соціальних мережах Insta та FB.

Директор з маркетингу

с 09.2017 по 09.2018 (1 год)
ТД SHIKO, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

У підпорядкуванні:
smm
дизайнер
PR та event-менеджер
seo
помічник маркетолога

Досягнення:
Формування відділу маркетингу з 0 та побудова системного маркетингу в компанії протягом 2-х місяців.
Розробка плану навчання співробітників відділу та безпосередній коучинг для дизайнера, smm, event-менеджера і помічника маркетолога.
Розробка маркетингових стандартів та пакетних пропозицій для B2B.
Відкриття бренд зон Reima в Мамалюк, Міккі, мережі Спортмастер.
Розробка бренд бука і каталогу ТД SHIKO.
Залучення педіатрів та психологів для PR кампанії з популяризації технологічною дитячого одягу.

Функціональні обов'язки:
1. Аналіз поточного стану маркетингової діяльності компанії.
2. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку компанії і портфеля брендів в цілому (Reima, Lassie, Gusti, Flash) і для кожного обраного каналу комунікації окремо (smm, ppc, SMS і e-mail маркетинг, точка збуту продукції і мас-медіа).
3. Робота з продуктом. Аналіз конкурентів, SWOT-аналіз, вибір ніші, формування ЦА, брендинг і позиціонування продукту.
4. Обробка (аналіз маркетингової ефективності) каналів збуту продукції - В2В, В2С (retail + e-commerce)
5. Планування маркетингового бюджету та оптимізація його.
6. Складання та контроль виконання календаря маркетингових заходів.
7. Формування відділу маркетингу відповідно до завдань компанії, рекрутинг фахівців з маркетингу (smm, дизайнер, event-менеджер), формулювання посадових інструкцій та стандіртів звітності.
8. Постановка і контроль виконання завдань відділом і зовнішніми підрядниками.
9. Розробка BTL- і ATL-активностей.
10. Розробка POS матеріалів та сувенірної продукції. Замовлення на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
11. Участь у створенні системи взаємодії між департаментами, співпраця з департаментами:
- щодо функціоналу та дизайну сайтів для e-commerce B2B і B2C проектів,
- по роботі з B2B клієнтами,
- по роботі з B2C клієнтами
- формування та підтримку корпоративної культури:
- планування підвищення кваліфікації працівників компанії;
- програми корпоративних заходів.

Керівник відділу маркетингу

с 09.2016 по 10.2017 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Акваріум", Київ (Фітнес, спорт)

У підпорядкуванні:
дизайнер
менеджер з продажу реклами

Досягнення:
Перехід за 3 місяці від бартерної системи ведення реклами до фінансової. Відмова від бартербаєрів.
Створення додаткового джерела доходу (продаж рекламних площ) для формування відділу маркетингу (зарплатний фонд) та реалізація маркетингових активностей (контекстна реклами; smm; viber, sms і e-mail розсилки).

Функціональні обов'язки:
1. Створення та реалізація маркетингової стратегії розвитку ФЦ.
2. Планування рекламного бюджету та його оптимізація.
Розробка системи продажу рекламних площин. Ведення ключових клієнтів.
3. Постановка і контроль виконання завдань для відділу.
4. SMM - адміністрування сторінки FB, запуск рекламних кампаній та аналіз їх ефективності.
5. Запуск і аналіз контекстної реклами Google AdWords.
6. Адміністрування сайту фітнес-центру.
7. PR - просування ФЦ в медіа.
8. Розробка макетів для сувенірної продукціі.Заказ на виготовлення і контроль якості продукції. Створення супроводжуючої документації.
9. SMS-інформування клієнтів, viber і e-mail розсилки.

Куратор проекту

с 05.2016 по 08.2016 (3 месяца)
MAMAMUSIC, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

1. Розробка програми серії семінарів школи TRUE STAR Юрія Нікітіна.
2. Організація семінарів (вирішування організаційних питань - пошук місця проведення, спікерів та ін.)
3. Розробка стратегії просування серії семінарів.
4. Маркетинговий аналіз продукту - SWOT-аналіз, формування ЦА, брендинг та позиціонування.
5. Написання супроводжуючих матеріалів для серії семінарів - анонсів, прес-релізів.
6. Допомога в організації концертів.

Project Manager

с 01.2016 по 04.2016 (3 месяца)
Центр духовного развитку "Фортуна", Київ (Освіта, наука)

1. Розробка концепції та стратегії просування проекту.
2. Розробка програм по залученню нових і утримання старих клієнтів.
3. Організація іміджевих і тренінгових заходів, що включає пошук спікерів, складання програми заходу, пошук апаратури і локації для проведення заходу, написання супровідних текстів (анонсів, релізів, пост-релізів, статей) і розробка графічних матеріалів (флаєра, візитки, брошури), просування заходів в медіа та на інтернет-ресурсах.
4. Google AdWords - запуск пошукової та медійної рекламних кампаній. Оцінка ефективності.
5. Наповнення контентом сайту і сторінок Центру.

Менеджер програми лояльності

с 06.2015 по 01.2016 (7 месяцев)
Екіпаж - Сервіс / Фуд Онлайн, Київ (Роздрібна торгівля)

1. Створення та розробка програми лояльності для клієнтів ресурсу Екіпаж Сервіс;
2. Оцінка ефективності програми лояльності;
3. Пошук партнерів в програму лояльності для роботи за бартером послуг та спільного pr-просування;
4. Складання офферів і презентацій для залучення партнерів;
5. Ведення ділових переговорів;
6. Написання матеріалів для сайту і блогу компанії;
7. Робота зі зворотним зв'язком від клієнта, робота з негативом.

PR-менеджер

с 01.2015 по 03.2015 (2 месяца)
Smile Expo, Київ (Послуги В2В, виставкова діяльність)

1. Створення та виконання PR-стратегії для просування заходів (конференції та виставки по 3d-друку, інтернету речей, криптовалютах, геймінгу...) на території України, Казахстану, Європи.
2. Створення медіа-плану.
3. Пошук інформаційних партнерів.
4. Написання супровідних матеріалів.
5. Створення Прес-кита і Медіа-кита.
6. Пошук партнерів та учасників виставок та коференцій

PR-менеджер, адміністратор

с 02.2014 по 09.2014 (7 месяцев)
Арт-галерея “Мануфактура”, Київ (ЗМІ, медіа)

1. Спілкування з відвідувачами, надання інформаційних консультацій стосовно арт-об'єктів.
2. Розробка концепції виставки.
3. Просування виставки в пресі.
4. Розробка програм з продажу арт-об'єктів.
5. Наповнення контентом офіційного сайту, ведення сторінок у соціальних мережах (FB, Vk).
6. Написання прес-релізів, пост-релізів, анонсів (українська, англійська та російська мови).
7. Написання інтерв'ю, статей про мистецтво.
8. Організація заходів та прес-конференцій.
9. Ведення та впорядкування баз даних арт-об'єктів.
10. Продаж арт-об'єктів.
11. Створення документації галереї.

Художній редактор

с 06.2013 по 01.2014 (7 месяцев)
Видавничий дім "Комерсант_Україна", Київ (ЗМІ, медіа)

1. Ведення рубрик "Афіша", "Віп-зона" і "Як відпочили".
2. Написання коментарів і анонсів.
3. Складання афіші.

Образование

Національний технічний університет «Київський Політехнічний Інститут» ім. Сікорського

Економічний факультет, управління бізнесом, Київ
Высшее, с 2018 по 2021 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Андрій Федорів. Курс «Тато Бренду»

2018

Lvl80 - marketing school

Інтернет маркетинг, 2018

Свободная. Курс маркетингу

2017

Свободная. Курс журналістики

2013

Знания и навыки

SMM Менеджмент бізнес-процессів Бюджетування. Планування маркетингових витрат Брендинг продуктів і послуг. Розробка позиціонування і айдентики Прописання стратегії компанії / бренду Планування маркетингової активності Дослідження ринку. Аналіз галузі, сегментація ринку Аналіз продукту і конкурентного поля, прописання УТП. SEO: внутрішня оптимізація сайту (робота з контентом) Робота з базами даних та системами керування. Прописание стратегий продвижения продукта в соц сетях Выбор канала коммуникации (соц сети) исходя из ЦА продукта Создание контент плана Администрирование сети (тексты, графика, видео, отзывы) Запуск и анализ рекламы Insta, FB

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Професійні навички:

Управлінські навички:
побудова плану роботы та завдань для кожного співробітника відділу, контроль виконання плану, прописання KPI відділу в цілому, і для кожного співробітника окремо, побудова системи комунікацій між відділами, організація систем збору даних, організація систем аналітики даних, формування відділу.

Менеджмент бізнес-процессів.
Побудова процесів компанії, в яких приймає участь маркетинг.

Бюджетування.
Планування маркетингових витрат на рік/сезон/квартал/місяць. Оптимізація бюджету.

Прописання стратегії компанії / бренду, планування маркетингової активності, побудова системи розрахунку ефективності маркетингових заходів та оцінка ефективності.

Брендинг продуктів і послуг.
Розробка позиціонування та айдентики.

Дослідження ринку.
Аналіз галузі, сегментація ринку, прогнозування розвитку та тенденцій.Аналіз продукту і конкурентного поля, прописання УТП.

Складання календарів маркетингових активностей (заходи, активності у всіх каналах комунікації зі споживачем, сейл)

Event-маркетинг:
(комплексна організація PR- і маркетингових заходів) виставки, семінари, конференції, презентації, вечірки. Просування подій у медіа; медіапланування.

SMM:
створення стратегії просування сторінки, адміністрування офіційної сторінки, створення і реалізація контент-плану, розробка та запуск рекламних кампаній, робота зі зворотнім зв'язком;

SEO:
зовнішня пошукова оптимізація сайту і внутрішня (оптимізація контенту і перелінковка сторінок);

PPC:
Google AdWords, Яндекс Директ;

Аналітика:
Google Analytics, Яндекс Метрика;

Воронки продажів.
Побудова, структури воронки, поділ на етапи. Вибір інструментів. Безпосередньо запуск. Оптимізація. Оцінка ефективності.

E-mail, sms, viber:
створення стратегії, написання тексту, верстання і дизайн, запуск розсилки, аналіз ефективності;

Робота з базами даних та системами керування.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: