Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 декабря 2022

Марианна

Керівник відділу навчання персоналу, HR-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
49 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу навчання та розвитку персоналу

с 12.2020 по наст. время (3 года 5 месяцев)
ЗД АТ Укрпошта, Ужгород (Поштові послуги,логістика)

-проведення навчання нових працівників та підвищення кваліфікації
працюючого персоналу
-організація та проведення навчальних заходів у форматі тренінгів, майстер-
класів, лекцій, польових навчань
-підтримка системи дистанційного навчання персоналу
-реалізація проєктів по донавчанню, перепідготовці персоналу
- звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна), аналіз ефективності роботи
персоналу

менеджер по работе с персоналом

с 12.2017 по 11.2019 (1 год 11 месяцев)
ПП "Cакура-Уж', Ужгород (Пошук персоналу, HR)

Образование

УжНУ

Факультет романо-германской филологии, Ужгород
Высшее, с 1990 по 1995 (4 года 11 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

ON TARGET, сертифікат адміністратора тестів, м. Харків

2012 р.

Дополнительная информация

Резюме
Ткаченко Мар"яна Степанівна


Дата народження.04.12.1974
Місце проживання: м. Ужгород
Сімейний стан: заміжня.
Освіта: закінчена вища, Ужгородський Національний університет,
Факультет романо -германської філології, фах ”Німецька мова та
література.
Конт. тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи:

Грудень 2020- по сьогоднішній день- начальник відділу навчання та
розвитку персоналу ЗД АТ Укрпошта
Функціональні обов’язки:
-проведення навчання нових працівників та підвищення кваліфікації
працюючого персоналу
-організація та проведення навчальних заходів у форматі тренінгів, майстер-класів, лекцій, польових навчань
-підтримка системи дистанційного навчання персоналу
-реалізація проєктів по донавчанню, перепідготовці персоналу
- звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна), аналіз ефективності роботи персоналу

2017 – листопад 2019 – ПП «Сакура - Уж» -менеджер по роботі з
персоналом
Функціональні обов’язки:
-пошук персоналу та ведення проектів згідно замовлень роботодавця
-проведення співбесід, тестування
-збір та підготовка документів для консульства та міграційної служби країни-роботодавця
-організація та контроль виїзду та приїзду працівників, робота з договорами,допомога в адаптації і т.д.
участь в переговорах з потенційними роботодавцями, робота з партнерамина території України.
2015 -2017 – неофіційна робота в сфері підбору персоналу.
2014- 2015- адміністратор торгового залу ТОВ Епіцентр К м.
Ужгород
Функціональні обов’язки:
- контроль роботи торгового залу, робота з рекламаціями та претензіями
покупців
- врегулювання конфліктних ситуацій
- робота з документацією, контроль закриття торгового залу.

2013 - 2014 - менеджер з персоналу відділу по роботі з персоналом
ТОВ Епіцентр К м. Ужгород
Функціональні обов’язки :
-підбір персоналу, проведення співбесід
-адаптація персоналу, навчання персоналу, проведення атестацій
- робота з кадровим резервом ( визначення кандидатів, тестування)
- розробка планів індивідуального кар’єрного зростання, контроль
проходження планів, контрольна перевірка.
- проведення тренінгів для персоналу
- прийом, звільнення, переведення працівників ( частково, в період
відсутності кадровика)

2011- 2012 р. - ТОВ Брейн Сорс Інтернешнл м.Київ
Посада: провідний фахівець з підбору персоналу
Функціональні обов’язки:
- робота з пошуковими системами, відбір резюме
- проведення співбесід, визначення рівня кваліфікації кандидата
- проведення інтерв’ю з елементами інтерв’ю по компетенціях
- участь в міжнародних проектах ( Росія, Молдавія)
- масовий підбір
- навики кадрового діловодства

2004 - 2010р. – Рекрутингова агенція „Комфорт-Сервіс”
Посада: спеціаліст з рекрутингу
Функціональні обов’язки:
- ведення переговорів з замовниками, заключення договорів
- пошук персоналу
- проведення співбесід, визначення рівня кваліфікації згідно вакансії
- оцінка персоналу, визначення особистих якостей кандидатів
- подання резюме замовнику , перевірка рекомендацій
- організація прихованого збору інформації про спеціалістів в конкуруючих
компаніях
- моніторинг рівня заробітних плат
- оцінка складності заявки щодо пошуку та підбору персоналу.
Освіта: закінчена вища, Ужгородський Національний університет,
факультет романо -германської філології, фах ”Німецька мова та
література.
Сертифікати: ON TARGET, сертифікат адміністратора тестів, м. Харків ,
2012 р.
Додаткова інформація:
Вміння працювати з різними джерелами інформації, розвинуті навики
ділового спілкування. наявність організаторських здібностей вміння
письмово і усно спілкуватися з кандидатами, володіння ПК на рівні
впевненого і користувача ( MS Word), Internet, досвід в написанні та
проведенні тренінгів. Грамотна, комунікабельна.


Бажані посади: керівник відділу персоналу, заст. директора по роботі з персоналом, менеджер по роботі з персоналом, комерційний директор, адміністратор та ін.. Допускається неповна зайнятість

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: