Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 января 2024

Юлія

Керівник, HR-менеджер, управляюча, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор салону брендового весільного одягу

с 09.2018 по наст. время (5 лет 8 месяцев)
Pollardi, Львів (Роздрібна торгівля)

- в підпорядкуванні 6 продавців, 2 швеї, 2 прибиральниці.
- веду весь облік салону. Виходячи з портрету споживача самостійно формую асортимент, активно співпрацюючи з фабрикою.
- контролюю строки пошиву та поставки в салон та замовникам безпоседньо.
- працюю в системі 1:с та Bitrix.
- проводжу інвентаризації
- складаю графік виходу на роботу та нараховую з/п
- активно веду сторінку інстаграм з залученням партнерів з організацією спільних воркшопів.
- повністю підтримую життєдіяльність салону ( від сплати рахунків до квітів і води на столиках)).
Самостійно організувала переїзд салону в більш прохідне місце.
Самостійно набираю, навчаю та адаптую свій персонал.
Проводжу час від часу тренінги для персоналу, сама, або залучаю зовнішніх тренерів.
Підняла прибуток салону на 65%.(в сезон)


-

Управляюча магазином

с 09.2015 по 09.2017 (2 года)
ТзОВ «Тімсінтез»всеукраїнська мережа взуттєвих магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)

- відкривала магазин "з нуля" (відкрила 2 магазини у м.Львові)
-підбір персоналу, організація стажування та адаптація нових працівників. Сама розробляла план адаптації
-навчання персоналу(згідно стандартів фірми)
-підготовка та проведення тренінгів( як самостійно так і з залученням зовнішніх тренерів)
-атестація за допомогою "таємного клієнта"
-розробка системи нематеріальної мотивації
-вирішення конфліктних ситуацій
-організація корпоративів
-управління торговим процесом та персоналом
-складання робочих графіків та ведення табелів
-аналіз фінансових та інших показників (обсяг продажів, товарообіг, щоденні звіти про роботу магазину)
-підвищення якісних та кількісних показників обслуговування(створила базу постійних клієнтів)
-облік ТМЦ, інвентаризації
-контроль касової дисципліни
-співпраця з державними органами та орендодавцями.

Старший продавець

с 09.2011 по 09.2013 (2 года)
«WOW SHOP», Львів (реалізація креативних сувенірів та подарунків)

-наставник для нових працівників
-формування щоденних звітів по роботі магазину
-планування графіку продавців
-забезпечення виконання планів продаж
-здійснення замовлення товару та підтримка необхідного асортименту
-участь в інвентаризації
-прийом товару та супровідна документація

Адміністратор торгового залу

с 02.2009 по 10.2011 (2 года 8 месяцев)
ФОП "Кукса", Львів (Роздрібна торгівля)

Старший продавець

с 06.2005 по 04.2008 (2 года 10 месяцев)
ВАТ "Сенсус", Львів (Роздрібна торгівля)

Образование

Львівська комерційна академія

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Высшее, с 2004 по 2007 (2 года 8 месяцев)

Вивчала такі предмети, що можуть бути пов'язані з бажаною вакансією:
-Зовнішньо-економічна діяльність підприємства
- митна справа
-менеджмент під-тва
-електронна комерція
-трудове право
-організація захисту прав споживачів
-економічний ризик та методи його вимірювання
-ділова іноземна мова(англійська)
-фінанси організацій і під-тв
-етика ділового спілкування
-організація комерційного бізнесу.
Успішно пройшла практику в ресторані "Малехів"

Львівський кооперативний коледж економіки і права

Товарознавство та комерційна діяльність, Львів
Среднее специальное, с 2001 по 2004 (2 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

У 2020 закінчила школу «Lviv HR Solution» (спеціальність HR-менеджер)

2019 р, 5 місяців

2-ох денний тренінг «Фінансова грамотність мовою HR» Оксана Щур-Шахова

2019, 2дні

тренінг «Моделювання бізнес-процесів» Ясміна Шаалан

2019р, 1 день

«Підвищення особистої ефективності.Коучинг в дії» «Конфлікти в роботі. Види конфліктів.» «10

2017-2019

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint Email 1С:Бухгалтерія Ведення соціальних мереж Бухгалтерський облік Google Google Drive Урегулювання конфліктів ● Знаю основні положення Кодексу законів про працю України Підбір персоналу, організація стажування та адаптація нових Навчання персоналу(згідно стандартів фірми) Підготовка та проведення тренінгів(самостійно+залучені тренери) Досвід організації подій(корпоративи, виїздні тренінги Управління торговим процесом та персоналом Досвід проведення співбесід Вести особисті справи співробітників Підготовка та проведення презентацій Робота в 1С бухгалтерії Знаю специфіку продажів різних груп товарів Правила проведення інвентаризації Маю досвід організації подій(корпоративи, виїздні тренінги, пр

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Готова до багатозадачності, люблю терміни та організованість.Люблю людей та легко знаходжу спільну мову і важелі впливу.Справедлива і чесна, що ціную і в інших.Захоплююся вивченням психології людських взаємовідносин та виговленням відкриток ручної роботи.Хочу працювати в команді і з командою над цікавими проектами.Готова залучити весь свій потенціал. Весела, з хорошим почуттям гумору. З великим задоволенням навчаюся новому.

- готова до відряджень
- водійські права: + кат. В
- Закордонний паспорт: +

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: