Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 марта 2024

Євген

Team lead (Customer support, Gambling), 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Customer support team lead (gambling)

с 05.2021 по 01.2023 (1 год 8 месяцев)
FirstUa, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Gambling
- навчання та стажування retention менеджерів, починаючи с того, що таке онлайн казино, та які є його різноманітності. Закінчуючи тим, які є типи гравців та як правильно з ними комунікувати
- регулярні зустрічі 1t1 з кожним менеджером, з метою отримання та надання зворотнього зв'язку, покращення морального стану кожного менеджера та команди в цілому
- оцінка якості дзвінків(KPI) по кожному менеджеру та надання зворотнього зв'язку, з метою вдосконалення особистих показників та покращення клієнтського сервісу
- створення excel таблиць та формул для зручності роботи менеджерів та ведення документацій
- ведення статистики(продуктивність, KPI дзвінків, конвертація) по кожному менеджеру у підрозділі та відділу взагалом, з метою аналізу та покращення роботи підрозділу
- щотижневий звіт по роботі підрозділу для керівництва
- щосезонне проведення атестацій для підрозділу для покращення та перевірки знання підрозділу стосовно нових та старих провайдерів, обнов сайту та CRM, навичок роботи с запереченнями клієнтів
- написання скриптів для нових промоакцій на сайті та пояснення механіки їх роботи
- мотивація та індивідуальний контакт з кожним співробітником підрозділу
- керування роботи та розподілення відповідальності між супервайзерами
- робота з CRM так покращення її безпеки для запобігання витіку информаціі

- створив та впровадив систему контролю якості для менеджерів(KPI)
- створив та впровадив систему оцінки продуктивності підрозділу, для розуміння скільки людина виділяє реального часу на виконання работи за день
- створив та впровадив атестації та тестування для покращення професійних навичок підрозділу
- приймав участь у створенні категорій продзвону клієнтів для покращення якості продзвону бази
- приймав участь у створенні мотиваційнної системи

Retention manager

с 05.2020 по 05.2021 (1 год)
FirstUA, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Gambling
- продзвон бази користувачів по різним категоріям
- персональна робота с VIP-клієнтами сайту, та обговорення індивідуальних акцій для них з керівництвом
- навчання та стажування нових співробітників на основі персонального досвіду
- допомога відділу підтримки з верифікацією нових клієнтів на сайті
- покращення персональних навичок нових співробітників у вільний час
- допомога відділу підтримки з некомунікабельними клієнтами
- робота з CRM системою

- створив та впровадив систему розподілу відповідальності менеджерів, для покращення якості та кількості дзвінків щодня
- приймав участь у створенні першої мотиваційної системи для підрозділу

Sales manager

с 06.2019 по 02.2020 (8 месяцев)
LClub, Київ (Краса, фітнес, спорт)

- формування заказів та збирання продукції для клієнтів
- погрузка і розгрузка товарів та відправка їх на пошту
- поклейка та розподіл накладних для посилок

Customer support team lead

с 12.2018 по 07.2019 (7 месяцев)
Sunburn Studio, Київ (IT)

Gambling
- навчання та стажування нових співробітників для підрозділу support та callcenter
- продзвон гарячої бази клієнтів по різним категоріям
- продзвон холодної бази клієнтів для збільшення клієнтської бази
- робота з CRM там адмін-панелью
- створення таблиць та документацій excel для покращення та зручності роботи підрозділу
- створення скриптів продзвону для нових промоакцій сайту

- створив скрипти для продзвону різноманітних категорій користувачів сайту
- створив відділ support(callcenter) з нуля
- створив програму навчання для нових співробітників

Customer support team lead

с 09.2018 по 12.2018 (3 месяца)
Slot-Stars, Київ (IT)

- навчання та стажування нових співробітників компаніі
- створення скриптів для продзвону холодної бази клієнтів
- продзвон та приведення клієнтів з холодної бази
- ведення статистики відділу та документації
- регулярний зворотній зв'язок за керівництвом там підрозділом
- контроль роботи підрозділу та покращення професійних навичок кожного співробітника
- робота з CRM та адмін-панелью

- створив та впровадив скрипт для продзвону холодної бази клієнтів, основуючись на власному досвіді
- брав участь у продзвоні системи мотивації для себе та підрозділу

Retention manager Gambling

с 04.2018 по 09.2018 (5 месяцев)
Lime Consalting, Київ (IT)

- продзвон гарячої бази клієнтів по різноманітним категоріям
- ведення та покращення персональної бази клієнтів
- відправка індивідуальних листів гравцям с метою збільшення своєї бази клієнтів
- робота з CRM та адмін-панелью
- активно брав участь у мітингах підрозділу

- внес достатній вклад для отримання підвищенної премії підрозділу
- поставив новий рекорд по депозитам для першого місяця роботи

Менеджер по роботі з клієнтами(ВІП)

с 08.2016 по 12.2017 (1 год 4 месяца)
LuckyLabs, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- технічна підримка віп-клієнтів у чаті та по телефону
- промо різноманітних акцій на сайті для зацікавлення клієнтів
- спілкування по пошті та відправка персональних листів до віп-клієнтів
- щотижневий продзвон своєї персональної бази с метою піклування та повернення клієнтів у гру
- ведення персональної бази та відправка регулярного звіту до керівництва
- робота с CRM
- створення завдань для технічної підтримки сайту с ціллю рішення запитів клієнтів
- створення завдань для фінансового відділу сайту с ціллю рішення запитів клієнтів

- створив та впровадив власні шаблони промоакцій для покращення власної мотиваціі

Менеджер з продажу

с 08.2015 по 01.2016 (5 месяцев)
Найкращий Ломбард, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- консультація клієнтів та продаж різноманітної електронної техніки
- проведення регулярних ревізій по магазину для перевірки наявності продукціі
- робота з касою та CRM системою

Оператор інформаційної підтримки

с 09.2013 по 06.2015 (1 год 9 месяцев)
LuckyLabs, Київ (IT)

- консультація клієнтів у чаті та надання технічноі підтримки
- формування завдань для відділу технічної підтримки сайту стосовно запитів клієнтів
- відправка персональних листів до клієнтів
- слідкування за фінансовим станом системи та щоденний звіт
- щоденне заповнення своєї властної статистики та віпправка звіту до керівництва

Образование

Дут

IT, Київ
Неоконченное высшее, с 2015 по 2019 (3 года 4 месяца)

Знания и навыки

Confluence CRM MS Excel MS Word Навчання персоналу Управління персоналом Консультація клієнтів та надання послуг

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: