Анна
Діловод, спеціаліст з документообігу, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город проживания:
- Борисполь
- Готов работать:
- Борисполь, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6110044
Опыт работы
Головний спеціаліст відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату адміністрації
с 06.2010 по 03.2020
(9 лет 9 месяцев)
Бориспільська районна державна адміністрація Київської області, Борисполь (Місцевий орган державної виконавчої влади)
1. Контроль за дотримання управліннями, відділами, статурними підрозділами райдержадміністрації вимог інструкції з діловодства, регламенту райдержадміністрації та національних стандартів.
2. Реєстрація та технічна обробка вхідної, вихідної, нормативно-розпорядчої документації в системі електронного документообігу «АСКОД» за допомогою персонального комп»ютера.
3. Технічний контроль за строками проходження і виконання службових документів, що надійшли до райдержадмінісрації.
4. Відправка вихідної кореспонденції адресатам.
5. Дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу.
6. Виявлення факту порушення виконавської дисципліни та підготовку відповідних доповідних записок про вжиття заходів до порушників виконавської дисципліни.
7. Оперативний пошук документів в системі електронного документообігу «АСКОД».
8. Здійснення електронного зв»язку з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності.
9. Виконання доручень голови районної державної адміністрації, І-го заступника та заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації та начальника відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату районної державної адміністрації.
10. Здійснення підготовки документів та оформлення справ для здачі на державне зберігання.
11. Організація роботи з архівними документами, забезпечення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передачі в архів, проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання, підготовка справ до передачі у відділ архівної справи та реєстраційних дій райдержадміністрації.
12. Організація нагляду за станом збереження документаційного фонду установи в електронній формі та користування ним, здійснення пошуку документів, виготовлення та видачу необхідних копій документів (в т.ч. архівних копій).
13. Здійснення інформаційно-довідкової роботи з документами, оперативний, інформаційний обмін з використанням службової пошти.
Образование
Київський національний університет культури і мистецтв
Спеціальність – документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація – документознавець, менеджер в органах державного управління і влади, Киев
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Похожие кандидаты
Специалист по документообороту, деловод
Киев
Діловод, менеджер, спеціаліст з документообігу
30000 грн, Киев
Спеціаліст з документообігу, контент-менеджер, відділу кадрів, з діловодства, з продажу
18000 грн, Киев
Специалист по документообороту, менеджер по продаже, туризму
10000 грн, Киев, Удаленно
Діловод, фахівець з документообігу, архіваріус
Киев
Діловод, спеціаліст з документообігу
Борисполь