Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 мая 2020 PRO

Анна

Діловод, спеціаліст з документообігу, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Борисполь
Готов работать:
Борисполь, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний спеціаліст відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату адміністрації

с 06.2010 по 03.2020 (9 лет 9 месяцев)
Бориспільська районна державна адміністрація Київської області, Борисполь (Місцевий орган державної виконавчої влади)

1. Контроль за дотримання управліннями, відділами, статурними підрозділами райдержадміністрації вимог інструкції з діловодства, регламенту райдержадміністрації та національних стандартів.
2. Реєстрація та технічна обробка вхідної, вихідної, нормативно-розпорядчої документації в системі електронного документообігу «АСКОД» за допомогою персонального комп»ютера.
3. Технічний контроль за строками проходження і виконання службових документів, що надійшли до райдержадмінісрації.
4. Відправка вихідної кореспонденції адресатам.
5. Дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу.
6. Виявлення факту порушення виконавської дисципліни та підготовку відповідних доповідних записок про вжиття заходів до порушників виконавської дисципліни.
7. Оперативний пошук документів в системі електронного документообігу «АСКОД».
8. Здійснення електронного зв»язку з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності.
9. Виконання доручень голови районної державної адміністрації, І-го заступника та заступника голови, керівника апарату районної державної адміністрації та начальника відділу управління персоналом, документообігу та організаційно-інформаційної діяльності апарату районної державної адміністрації.
10. Здійснення підготовки документів та оформлення справ для здачі на державне зберігання.
11. Організація роботи з архівними документами, забезпечення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають передачі в архів, проведення експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання, підготовка справ до передачі у відділ архівної справи та реєстраційних дій райдержадміністрації.
12. Організація нагляду за станом збереження документаційного фонду установи в електронній формі та користування ним, здійснення пошуку документів, виготовлення та видачу необхідних копій документів (в т.ч. архівних копій).
13. Здійснення інформаційно-довідкової роботи з документами, оперативний, інформаційний обмін з використанням службової пошти.

Образование

Київський національний університет культури і мистецтв

Спеціальність – документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація – документознавець, менеджер в органах державного управління і влади, Киев
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

Користувач Internet Робота з оргтехнікою АСКОД СЕД

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: