Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Лілія

Адміністратор офісу, офіс-менеджер, товарознавець, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер

с 09.2021 по 03.2024 (2 года 6 месяцев)
Тов "Канц Ретекс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функціонал: Замовлення товарів, виписка первинних документів, проведення звірок щодо залишків товару, ціноутворення, координація роботи транспортного відділу (оформлення подорожнього листа, контроль доставки товару, відправка, отримання посилок); досвід активного продажу, зустріч відвідувачів, ділове листування, ведення бази контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, контроль та оформлення договорів із клієнтами, контроль оплати за угоди.

Адміністратор офісу

с 08.2018 по 09.2021 (3 года 1 месяц)
Весна, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Функціонал: Замовлення товарів, ведення планових та позапланових переобліків, виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишкам товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), координація роботи транспортного відділу (у т.ч.контроль доставки товару);досвід активних продажів, зустріч відвідувачів. ділове листування, ведення контактів. Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, забезпечення роботи офісу. Участь у виставках та ярмарках.

Менеджер,офіс-менеджер Видавництва

с 05.2016 по 09.2018 (2 года 4 месяца)
Дух и літера, Київ (Видавництво, поліграфія)

Функціонал: Виписка первинних документів (рахунки, прибуткові та видаткові накладні), проведення звірок по залишках товару (уцінки, переоцінки, прийоми та повернення товарів, замовлення товару, ціноутворення), Досвід активних продажів, зустріч відвідувачів,
ділове листування, ведення контактів. Робота з сайтом (внесення, зміна актуальної інформації, розсилки, ін.), ведення сторінки фейсбук та інстаграм.Прийом вхідних дзвінків. Ведення ділової документації, Забезпечення роботи офісу (канцтовари, продукти. ін.). Участь у виставках та ярмарках.

Образование

УМО

Менеджмента та психології , магистр экономики, Київ
Высшее, с 2007 по 2011 (4 года)

Дипом Бакалавр та магістр з відзнакою

КТГГ

Товарознавство та комерційна діяльність, Київ
Среднее специальное, с 2005 по 2007 (2 года)

Диплом товарознавця-коммерсанта

Дополнительное образование и сертификаты

Менеджер ЗЕД

2016, 3 місяця

Стилист

2019

Школа стилю Свій метод

2021 2 місяці

Знания и навыки

Комунікабельність

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Теоретичні та практичні знання у галузі господарського права, маркетингу, менеджменту, навчання персоналу, практичний досвід успішних взаємин із клієнтами. Володіння програмами: MICROSOFT OFFIСE, MS Excel,"1С - Бухгалтерія" 7.7, 8.2-впевнений користувач. Адміністративні та організаторські здібності.
Цілеспрямованість, відповідальність, спрямованість на результат, кмітливість, комунекабельність, не здатність до конфліктів, ініціаторські якості.
Эл.почта [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: