- PRO
Eugene
Супервайзер, керівник контактного центру, 20 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6397204/
Опыт работы
Листоноша
с 09.2022 по наст. время
(2 года)
Укрпошта, Львів (Транспорт, логістика)
- Приймання поштових відправлень та їх реєстрація;
- Відправлення поштових відправлень;
- Сортування поштових відправлень;
- Доставка кореспонденції, листів та відправлень до абонентської скриньки отримувача та/або до дверей;
- Доставка пенсій, субсидій, інших виплат до отримувача. Вручення у руки під підпис;
- Фінансова звітність перед начальником поштового відділення;
Старший менеджер з обслуговування клієнтів
с 08.2020 по 02.2022
(1 год 6 месяцев)
DD-CARGO, Львів (Міжнародна курьерська служба)
- Вирішення наявних питань клієнтів
- Індивідуальна робота та супровід негативно налаштованих клієнтів
- Робота із базою даних
- Web chat та Social Media
- Навчання нових працівників
- Контроль за якістю обслуговування клієнтів з боку операторського складу
- Аналіз результатів роботи та індивідуальна робота з операторами для покращення їх робочих показників (прослуховування дзвінків, індивідуальні бесіди, навчання оператора, слідкування за його робочими показниками)
- Написання робочої документації
- Консультант з клієнтського сервісу
- Надання керівництву консультацій, звітів та ґрунтовних пропозицій для покращення статистичних показників окремих операторів та відділу
Оператор контактного центру
с 03.2018 по 04.2020
(2 года 1 месяц)
ТОВ Оріфлейм Україна, Львів, Київ (Косметика, парфумерія, здорове харчування)
- Вирішення наявних питань клієнтів;
- робота з базою даних;
- навчання нових працівників;
- створення та впровадження робочих інструментів для навчання нових працівників;
- каталогізація наявних запитань від клієнтів у вигляді електронного довідника;
- контроль за якістю обслуговування клієнтів з боку операторського складу;
- аналіз результатів роботи та індивідуальна робота з операторами для покращення їх робочих показників;
- написання робочої документації;
- cкладання робочого графіку;
- формування звітності про результати виконання завдань;
- проведення планових навчальних презентацій;
- участь у вирішенні питань поточної діяльності відділу;
- надання керівництву консультацій, звітів та ґрунтовних пропозицій для покращення статистичних показників окремих операторів та відділу.
- управління командою до 12 операторів
Системний інженер
с 11.2016 по 11.2017
(1 год)
ФОП Almaz-CNC, Львов (Виробництво устаткування)
- Адміністрування інформаційних систем та мереж;
- аналіз та впровадження програмних систем безпеки;
- оформлення інформаційно-довідникових документів;
- розробка системи зворотнього зв'язку для клієнтів;
- розробка та впровадження автоматизованої системи інформування за допомогою електронної пошти.
Фахівець з приймання відправлень
с 08.2016 по 11.2016
(3 месяца)
ТОВ Нова Пошта, Львов (Транспорт, логістика)
- Приймання, сортування, видача відправлень;
- робота з базою даних при видачі відправлень;
- кур'єрська доставка відправлень
Інженер комп'ютерних систем
с 01.2014 по 08.2016
(2 года 7 месяцев)
Фріланс, Львов (IT - консалтинг / Послуги)
- Збірка комп'ютерних систем;
- встановлення Операційної системи(ОС) та супроводжуючого;
програмного забезпечення (ПЗ);
- відновлення працездатності операційних систем;
- налаштування ОС та ПЗ;
- виявлення та видалення шкідливого ПЗ;
- консультації з інформаційної безпеки.
Оператор контактного центру
с 08.2013 по 12.2013
(4 месяца)
Adelina Call Center, Львів (Телекомунікації, зв'язок)
- Вирішення наявних питань клієнтів;
- технічні консультації;
- віддалене налаштування інформаційного обладнання;
- робота з базою даних;
Акумуляторник другої категорії
с 03.2010 по 05.2013
(3 года 2 месяца)
Украерорух (Державний сектор), Львов (Державне підприємство обслуговування повітряного руху України)
- Прийом, встановлення на облік, обслуговування та списання автомобільних стартерних акумуляторних батарей (АСАБ);
- введення в експлуатацію сухозаряджених АСАБ;
- приготування електроліту для АСАБ;
- відновлення нормальної функціональності АСАБ;
- ведення журналу обліку акумуляторних батарей (у тому числі кальцієвих та нікель-кадмієвих не стартерних акумуляторних батарей);
- ведення журналу виконаних дій над акумуляторними батареями;
- надання щотижневої звітності про проведені роботи над акумуляторними батареями;
Образование
Національний авіаційний університет
ІІДС, безпека інформаційних і комунікаційних систем, Київ
Высшее, с 2011 по 2016 (4 года 5 месяцев)
За національним класифікатором України:
- фахівець із організації інформаційної безпеки;
- фахівець із організації захисту інформації з
обмеженим доступом;
- фахівець з режиму секретності ;
- фахівець з розробки та тестування програмного
забезпечення;
- фахівець з розроблення комп'ютерних програм;
- фахівець з інформаційних технологій;
- технічний фахівець в галузі електроніки та
телекомунікацій;
- інспектор з організації захисту секретної
інформації.
Знания и навыки
- Python
- Django
- Django Rest Framework
- JavaScript
- Vue.js
- HTML
- CSS
- Git
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
Мої особисті якості і компетенції є основними "рушіями" до мети. Працюючи з клієнтами, я навчився розумінню беззаперечної важливості кожного окремого клієнта в житті всієї компанії, а розуміння і відчуття "болю" клієнта, призводить до точного знаходження ключового рішення під час розгляду його питання. Працюючи у команді я відчув неможливість підтримувати на відповідному, професійному рівні абсолютно будь-які процеси всередині компанії без її співробітників, їх кваліфікації, мотивації, бажання постійно розвиватися разом з компанією. Мені пощастило при роботі з персоналом побувати у ролі лідера, викладача й екзаменатора. Беручи участь у процесі розробки робочих інструментів як у команді, так і самостійно, мені вдалося виробити в собі відчуття загального потоку процесів компанії в тій мірі, яка мені дозволила виявляти їх вади і пропонувати рішення для їх усунення або оптимізації, а також реалізовувати ці рішення на практиці. Деякі з інструментів, що вироблені та задіяні особисто мною, дозволили новим співробітникам працювати з великим обсягом інформації більш комфортно й у найкоротші строки знаходити вичерпну інформацію по питаннях, що для них цікаві на момент їх найбільшої зацікавленості у них. Ключову роль у створенні таких рішень зіграло почуття залученості у загальний процес роботи компанії і глибоке єднання з її командою співробітників. Робота з клієнтами й над внутрішніми процесами компанії дозволили мені набути досвіду стійкості у стресових ситуаціях, в тому числі, й у конфліктних ситуаціях, дуже широкого спектру складності паралельно з вмінням працювати понаднормово, при необхідності, підтримуючи одночасно декілька незалежних проектів. Навчання співробітників й проведення для них презентацій, дозволили мені знайти для себе розуміння того, що я дуже люблю бути у цій ролі для них, що, на мою думку, повинно займати вагоме місце з боку будь якого співробітника у компаніях будь яких типів, що першочергово позиціюють свою зацікавленість у постійному навчанні своїх співробітників, набутті ними розуміння, що в них завжди буде підтримка від більш досвідчених колег та керівників, а також, в налагодженні між ними тісних зв'язків і взаємин. На мою думку, це відповідним чином позититивно впливає на стабільність процесів всередині компанії та на професійність підходу до цих процесів з боку її співробітників. Всі ці вміння дозволили мені не розмірковуючи прийняти виклик переїхати у інше місто для використання набутого мною досвіду для роботи над створенням нового проекту, який був успішно реалізований і у найкоротші терміни дозволив домогтися значного успіху у секторі клієнтської підтримки, відзначеного позитивними відгуками широкого кола клієнтів компанії.
- Індивідуальний підхід до клієнта та вирішення наявних питань;
- робота з базою даних;
- навчання, екзаменування, аналіз результатів роботи, контроль за якістю обслуговування клієнтів з боку працівників;
-проведення презентацій;
- написання робочої документації
- складання робочого графіку
- формування звітності про результати виконання завдань
- підготовка матеріалу та участь у вирішенні питань поточної діяльності відділу
- робота у стресових ситуаціях
- робота з конфліктами
- понаднормова робота
- вміння працювати з кількома завданнями одночасно
Другие резюме этого кандидата
Львов
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
Образование: 01.2011 - 01.2016: Security of information and communications systems, bechelor (National Aviation University)....
Похожие кандидаты
-
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Львов, Винница , еще 8 городов -
Руководитель колл-центра, супервайзер
Львов, Киев , еще 4 города -
Керівник, директор елеватора, комбікормового заводу, начальник виробництва
35000 грн, Львов, Ивано-Франковск , еще 3 города -
Керівник мережі, відділу продажів, регіональний директор, начальник підрозділу
Львов -
Керуючий, директор філії, регіональний керівник
Львов, Житомир, Киев