Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олександра

Керівник відділу продажів, адміністратор, керуюча проєктами

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Николаев
Готов работать:
Николаев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керуюча проектами

с 03.2023 по 07.2024 (1 год 4 месяца)
Українсько-чеське меблеве підприємство, Дистанційно (Будівельна промисловість, деревообробка)

Організація роботи та управління комунікаціями всіх учасників проєкту - забезпечення своєчасного подання інформації, розподіл завдань і контроль за дотриманням термінів, контроль якості виконаних завдань.
Координація проєктів - розробка, управління і ведення календаря виробництва замовлень, облік термінів виробництва, закупівель, монтажу меблів, планування етапів роботи, відстеження прогресу.
Контроль за закупівлями матеріалів - своєчасність, відповідність специфікації, кількість і оптимізація.
Ведення обліку витрат, аналіз перевитрат матеріалів, оптимізація витрат.
Планування і контроль доставки меблів, включно з експортними операціями та встановленням.
Планування встановлення замовлень і контроль післяпродажного обслуговування.
Планування графіка роботи всіх співробітників меблевого підприємства (конструкторів, відділу закупівель, роботи складу, складальників).
Управління поточними організаційними завданнями, оперативне розв'язання проблем, що виникають

Керівник філії

с 10.2021 по 02.2023 (1 год 4 месяца)
Торгово-виробнича компанія, Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація діяльності філії з "нуля". Організація та контроль роботи складу. Формування та контроль складських залишків. Розробка та впровадження стратегії продажів у регіоні, структурування, визначення нових каналів збуту
Активний пошук та залучення нових клієнтів. Розробка програм мотивації для дилерів
Розробка та реалізація програм, спрямованих на просування бренду та збільшення обсягу продажу. Забезпечення виконання філією цільових показників за оборотом, рентабельністю, прибутком
Впровадження стандартів роботи компанії на новій території
Управління асортиментом на території філії.
Управління персоналом, формування ефективної команди, підбір, адаптація, навчання, атестація, мотивація, постановка завдань та контроль виконання (якість та терміни)
Контроль роботи роздрібного та конструкторського-технологічного відділів продажу.
Організація оптимальної взаємодії збутового та складського підрозділів філії
Планування та контроль виконання бюджету. Оптимізація витрат та статей витрат
Контроль дебіторської заборгованості
Систематичний моніторинг конкурентів
Взаємодія з логістикою, управління товарними запасами
Взаємодія із виробництвом.
Оперативна звітність для керівників компанії

Керівник відділу продажів

с 06.2020 по 09.2021 (1 год 3 месяца)
Меблева фабрика, Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Здійснення загального керівництва відділом продажів.
Побудова структури відділу продажу та схеми взаємодії співробітників відділу.
Організація та координація діяльності відділу продажів (розподіл завдань, постановка планів, звітність).
Підбір персоналу, навчання продукту, навчання з прайсами, каталогами, роботи з клієнтами.
Систематичні тренування персоналу. Створення базових стандартів для персоналу.
Використання CRM систем у роботі відділу.
Контроль за станом дебіторської та кредиторської заборгованості клієнтів.
Повне управління комерційними відносинами з усіма клієнтами відповідно до бізнес-цілей компанії, продуктової та цінової стратегії.
Ведення комерційних переговорів із ключовими клієнтами.
Аналіз існуючої бази даних клієнтів. Розширення ринку збуту, пошук та залучення нових клієнтів. Укладання договірних відносин. Ділове листування з агентами та партнерами.
Моніторинг конкурентного середовища. Відвідування галузевих виставок, форумів та конференцій.
Збільшення обсягу продажів; розробка та впровадження заходів щодо досягнення планових показників продажів.
Моніторинг спеціалізованих майданчиків за оголошенням тендерів. Підготовка пакету документів з тендерної пропозиції. Підготовка пакета документів для підписання договору, контроль завершення процесу

Регіональний менеджер

с 09.2018 по 05.2020 (1 год 8 месяцев)
Меблева фабрика, Миколаїв (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з існуючою базою клієнтів, пошук нових клієнтів, проведення комерційних переговорів.
Збільшення продажів: розвиток території збуту продукції; залучення до співпраці. Робота із мережею дилерів.
Виявлення потреби клієнтів у продукції, узгодження та обробка замовлень клієнтів, оформлення необхідних документів.
Контроль відвантаження товару клієнтам та оплати за укладеними договорами. Ведення звітності.
Логістика: Контроль виконання доставки товару за якістю та кількістю.
Маркетинг: вивчення ринку товарів (аналіз попиту та споживання, їх коливання, цінова політика та умови роботи конкурентів) та тенденції його розвитку.
Ведення документообігу: рахунки, видаткові накладні, звіти (1С); договори, комерційні пропозиції; робота із тендерною документацією, ведення внутрішньої звітності підприємства.
Виконання поставлених керівником завдань. Розробка пропозиції щодо вдосконалення своєї роботи та роботи компанії. Прийняття рішень у межах своєї компетенції

Головний менеджер

с 05.2013 по 08.2018 (5 лет 3 месяца)
Салон меблів "Decor Plaza", Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Аналіз ринку виробників та постачальників меблів. Відвідування тематичних виставок та презентацій. Особисте знайомство із виробничими потужностями виробників. Перевірка умов виробництва та відповідності виготовленої продукції до її заявлених характеристик. Аналіз асортименту продукції, співвідношення ціни якості. Залучення нових постачальників, проведення із нею переговорів про співробітництво.
Розробка концепції дизайну магазину та підбір виставкових зразків.
Обслуговування покупців. Складання проектів дизайну меблів та підбір товару залежно від побажань та матеріальних можливостей клієнта. Ведення звітної документації.
Замовлення товару у постачальників та контроль його своєчасного виконання. Прийом товару, оцінка якості. Контроль своєчасної доставки та встановлення замовленого товару клієнту.
Ведення та організація залишків складу, облік руху товару. Інвентаризація. Вирішення поточних питань магазину.

Керуюча магазинами

с 05.2009 по 02.2013 (3 года 9 месяцев)
Салон-магазин Дитячих та підліткових меблів «Майєр'ок», Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Розробка концепції дизайну магазину та підбір виставкових зразків. Ведення звітної документації. Ведення та організація залишків складу, облік руху товару. Інвентаризація. Вирішення поточних питань магазину. Організація та контроль роботи продавців.
Прийом заявок від продавців на замовлений товар. Замовлення товарів постачальникам та контроль його своєчасного виконання. Організація транспортної логістики, прийом товару, оцінка якості. Облік руху товару. Контроль своєчасної доставки та встановлення замовленого товару клієнту.
Контроль виконання обсягу продажу заявленого асортименту. Аналіз структури продажів та якості обслуговування покупців.
Обслуговування покупців. Складання проектів дизайну меблів та підбір товару залежно від побажань та матеріальних можливостей клієнта

Головний менеджер

с 05.2007 по 05.2009 (2 года)
Салон-магазин «Італійські меблі», Миколаїв (Роздрібна торгівля)

Робота з постачальниками та замовниками. Прийом заявок від продавців на замовлений товар. Замовлення товарів постачальникам та контроль своєчасного виконання. Організація транспортної логістики, прийом товару, оцінка якості. Облік руху товару. Контроль своєчасної доставки та встановлення замовленого товару клієнту.
Організація та управління роботою персоналу. Контроль правильної викладки виробів.
Аналіз структури продажу та якості обслуговування покупців

Образование

МДУ ім. В.Сухомлинського

Педагогіка та методика середньої освіти. Історія. Правознавство, Миколаїв
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Знання педагогіки та методики середньої освіти, історії, права, міжнародних відносин, психології, основ економіки

Дополнительное образование и сертификаты

ТОВ "Інститут сучасних професій"

курси секретаря, менеджера (березень – червень 2007г)

Щорічне відвідування Київської міжнародної виставки меблів, дизайну та предметів інтер'єру з метою підвищення кваліфікації

2013-2019

Тренінг Скрипти збільшують продаж (вхідні та вихідні дзвінки)

2018

Тренінг Підвищення кваліфікації з техніки продажів

2017

Тренінг Методологія продажів

2019

Відвідування виробництва мебелевих фабрик Києва, Білої Церкви, Одеси з метою підвищення кваліфікації

2013-2019

Курси Керівника відділу холодних продажів

2020

Курси Управління проектами

2023

Знания и навыки

  • MS Office
  • Користувач Internet
  • CRM
  • Бітрікс24
  • Управління персоналом
  • Логістика
  • PRO100
  • Робота з постачальниками
  • Керівництво торговим підприємством
  • Управління товарообігом
  • Відкриття нових філіалів
  • Управління роздрібною мережею
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Побудова відділу продажу
  • Ведення CRM
  • Управління командою
  • Ведення документації
  • Лідерство
  • Адаптивність
  • Управління проєктами

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Досвід відкриття та запуску торгових філій та виробничих підрозділів з нуля. Вміння підібрати та мотивувати колектив професіоналів, націлених на результат.
Досвід ведення успішних переговорів із клієнтами та держ. органами (контроль за виконанням договірних та фінансових зобов'язань). Великий досвід репрезентації інтересів компанії перед третіми особами. Розуміння принципів та вміння планувати щомісячні та річні бюджети. Досвід роботи із постачальниками. Досвід управління товарообігом. Виконання планових показників та завдань, складених центральним офісом.
Управлінський досвід у сфері роздрібного та гуртового продажу.
Навички роботи з тендерною документацією.
Ділові якості: Високий ступінь відповідальності, працьовитості та цілеспрямованості; вимогливість до підлеглих (правильна постановка завдань та виважене делегування повноважень, а також контроль за їх виконанням);
Орієнтир на успіх та високу результативність;
Висока навченість та працездатність; Гідний рівень професіоналізму; Розвинена комунікабельність
Знання засад менеджменту, адміністрування, кадрового діловодства, практичної психології.
Знання специфікацій та асортименту в меблевій сфері, натяжних стелях, керамічній плитці, сантехніці, шпалерах, ламінаті.
Знання української мови досконало, англійська базова.
Навички роботи з комп'ютером: 1С, Pro100, CRM Bitrix 24, Microsoft Office, Internet.
Наявність водійських прав.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: