Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 июля 2022 PRO

Марина

Адміністратор, офіс-менеджер, помічник, 12 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Обухов
Готов работать:
Кагарлык, Обухов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор, офіс-менеджер

с 04.2009 по 06.2020 (11 лет 2 месяца)
ТОВ "Луверс", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Організація переговорів, нарад, зустрічей;
прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів; ведення документообігу та ділової переписки;
підготовка аналітичних звітів про роботу відділу;
організація роботи і допомога відділу продажу і фінансового сектору;
оперативне виконання завдань керівників компанії;
організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами.

Заступник директора, менеджер по персоналу, менеджер

с 07.2004 по 08.2008 (4 года 1 месяц)
Всеукраїнська асоціація фахівців з питань реєстрації прав на нерухомість та технічної інвентаризації нерухомості, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Образование

ВМУРОЛ "Україна"

Соціальна робота, Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (4 года 5 месяцев)

Дополнительная информация

Мальована Марина Миколаївна
Адміністратор

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Маю непоганий досвід роботи адміністратором.
Народилась в Києві 01.02.1979 р. Заміжня, мати двох донечок школярок.
Шукаю роботу в Києві, Обухові, Кагарлику але розгляну всі варіанти і пропозиції.
Маю закордонний паспорт і права категоріі В.

Досвід роботи:
2009-2020
ТОВ "Луверс" (рекламна агенція)
Заступник директора з адміністративних питань, менеджер з адміністративних питань
організація переговорів, нарад, зустрічей;
прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів; ведення документообігу та ділової переписки;
підготовка аналітичних звітів про роботу відділу;
організація роботи і допомога відділу продажу і фінансового сектору;
оперативне виконання завдань керівників компанії;
організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами.

2004-2008
Всеукраїнська асоціація фахівців з питань реєстрації прав на нерухомість та технічної інвентаризації нерухомості
Заступник директора, менеджер по персоналу, менеджер
2003-2004
ТОВ Торгівельна мережа "Сусід-1"
Начальник відділу кадрів, адміністратор торгівельного залу, старший касир

2001-2003
ДКП по утриманню житлового фонду Подільського р-ну Києва
Економіст 1 категорії

Навчання:
2003-2008 Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Соціальна робота

1994-1997
Київське училище зв'язку
Оператор зв'язку, телеграфіст, касир-контролер банку

Особисті якості:
Здатність швидко навчатися, уважність, сумлінність, комунікабельність, оптимізм, відповідальність, порядність, пунктуальність, стресостійкість, чесність, енергійність, вміння знаходити спільну мову з клієнтами, вміння працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: