Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 ноября 2023 PRO

Юлія

HR-керівник

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник управління персоналом

с 04.2020 по наст. время (4 года 2 месяца)
ДП «Держгеокадастр», Рівне (Державні організації)

Обов`язки:
- комплектування підприємства персоналом; керувати розробленням перспективних і річних планів ;
-забезпечувати складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами;
-пошук нових співробітників;
-відбір серед кандидатів на вакантні посади висококваліфікованих працівників;
-формувати кадровий резерв ;
-побудова системи адаптації співробітників;
-оцінка, навчання, планування і розвиток кар’єри працівників;
-участь у створенні й ініціюванні своєчасної зміни системи оплати праці, мотивації співробітників;
- побудова ефективних комунікацій всередині підприємства;
-створення комфортної психологічної атмосфери в колективі;
-керувати працівниками відділу.
Ведення військово обліку на підприємстві.
- організація роботи з бронювання військовозобов`язаних та контроль за веденням їх обліку, забезпечення подання відповідної звітності на період мобілізації та на воєнний час;
- подання до відповідних ТЦК та СП, повідомлень про зміну облікових даних призовників, військовозобов'язаних та резервістів;
- перевірка у громадян України під час прийняття на роботу наявності військово-облікового документа.
Чисельність працівників 350 чол.

Керуючий

с 02.2019 по 04.2020 (1 год 2 месяца)
ПП Удовиченко В.С., Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Керування виробничо-господарською діяльністю підприємства.
2. Координація роботи цехів, дільниць та інших виробничих підрозділів.
3. Організація своєчасного постачання підприємства товарами та матеріальними ресурсами.
4. Забезпечення високого рівня ефективності виробництва, впровадження нової техніки та технології, прогресивних форм обслуговування, організації праці, систематичне розроблення та впровадження заходів щодо раціонального використання трудових, матеріальних та фінансових ресурсів.
5.Створення умови для прибуткової діяльності підприємства в конкурентному середовищі.
6. Організація планування, облік, складання та своєчасне подання звітності про фінансово-господарську діяльність підприємства.
Штат 200 чоловік

HR директор

с 02.2012 по 02.2019 (7 лет)
ТОВ "УкрТехноФос", Рівне (виробництво, продажі), Рівне (Сільське господарство, агробізнес)

Обов`язки:
- відкриття нових заводів та підбір персоналу;
- формування штатного розкладу, оцінка ефективності роботи персоналу;
-аналіз робіт існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу;
-розробка системи мотивації співробітників;
- розробка і проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку, аналіз ринку тренінгових послуг;
- організація і проведення корпоративних заходів;
- організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників;
- участь в нарадах, виставках, конференціях компанії;
- побудова системи звільнення , а саме вироблення самої системи припинення трудових відносин з працівниками, яка б не псувала імідж підприємства на ринку праці.
- кадровий маркетинг (дослідження ринку праці, правильне позиціонування підприємства як привабливого роботодавця, інформування цільової аудиторії про можливості роботи на підприємстві, створення та розвиток позитивного образу підприємства для партнерів, клієнтів, інвесторів, споживачів тощо — стратегічно важливою ця задача стає у зв’язку з тим, що на ринку праці сьогодні існує дефіцит висококваліфікованих фахівців і керівників);

Чисельність працівників 450 чол.

Керуюча гіпермаркетом

с 11.2010 по 02.2012 (1 год 3 месяца)
ТОВ "Фудмережа" гіпермаркет Велмарт, Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов`язки:
-відкриття нового магазину, формування команди;
-стратегічне планування розвитку магазину;
-аналіз структури продажів та закупівель;
-визначення розмірів знижок;
-забезпечення своєчасного вступу товарів;
-формування асортименту і роздрібних цін;
-контроль правильної викладки - виконання плану продажів всіх відділів магазину;
товарів;
-робота з персоналом: проведення співбесід, навчання персоналу;
-проведення тренінгів для персоналу та керівного складу;
-контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів;
-проведення інвентаризації, ведення документації, складання і відправлення звітів;
-робота з податковими, пожежними органами, сэс;

Чисельність працівників 250 чол.

Керівник відділу продажів

с 07.2007 по 05.2009 (1 год 10 месяцев)
ТОВ "Експансія" гіпермаркет "ФОЗЗІ", Рівне (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов`язки:
організація роботи відділу продажів: постановка довгострокових і короткострокових цілей, поетапний контроль;
аналітика показників діяльності;
робота з існуючими та пошук нових постачальників, поліпшення умов співпраці;
ведення переговорів, укладання контрактів, організація роботи;
розробка і реалізація цінової і асортиментної політики;
аналіз продажів і списань у відділі;
аналіз результатів інвентаризації відділу;
підготовка та здача звітів;
Чисельність працівників 60 чол

Образование

Міжрегіональна академія управління персоналом м. Луцьк

Магістр права, Луцьк
Высшее, с 2019 по 2022 (3 года)

Європейський університет м. Київ

Магістр управління інноваційною діяльністю, Київ
Высшее, с 2003 по 2009 (5 лет 9 месяцев)

Європейський університет м. Київ

Менеджер-економіст, Київ
Высшее, с 2001 по 2003 (1 год 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Міжнародний Еріксоновський університет коучінга, Коуч

2018-2020

Знание языков

Словацкий — продвинутый

Дополнительная информация

Тренінги:
«Підбір та навчання персоналу»
«Ефективний підбір персоналу»
«Тренінг по переговорах і продажах»
«Техніка ефективного ведення переговорів»
«Стресостійкість. Впевненість в собі»
«Ораторське мистецтво»
«Комунікативні навички. Вирішення конфліктних ситуацій»
«Директор по продажах»
«Ефективне керування відділом продаж»


Мої переваги:
Високий рівень працездатності, відповідальність
комунікабельність, педантичність відносно документів,
стійкість в стресових ситуаціях,
здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях,
легко навчаюся,
порядність,
цілеспрямованість,
енергійність.

Маю авто. Стаж за кермом 14 років.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: