Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 февраля 2024 PRO

Олена

Керівник з розвитку продажів та якісного сервісу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник проектів з контролю клієнтського сервісу Управління менеджменту якості

с 11.2016 по наст. время (7 лет 7 месяцев)
АТ "Укрпошта", Киев (Транспорт, логістика)

•Організація проведення оцінки якості обслуговування клієнтів для перевірки дотримання стандартів обслуговування клієнтів;
•Організація процесу контролю якості клієнтського сервісу у відділеннях методом «Таємний покупець» та іншими методами;
•Формування відповідних аналітичних звітів в межах компетенції управління;
•Координація роботи з надання консультативної, методичної та практичної допомоги підрозділам центрального апарату та мережі з питань.

Начальник відділу управління якістю та підтримки продажів

с 12.2007 по 12.2015 (8 лет)
ПАТ "ВТБ банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка та впровадження моделі продажів роздрібного бізнесу (ВТБгрупп&McKinsey&Company)
•Розробка та впровадження Концепції якості в мережі продажів;
•Розробка, впровадження та супроводження Інформаційно – довідкової служби «Гаряча лінія» (Оперативна підтримка співробітників роздрібного бізнесу– on-line);
•Розробка та впровадження рекомендацій з продажу роздрібних продуктів («Посібник з продажів», навчальні курси «Якісний сервіс», розробка та ведення блогу «Територія якості» більше - 150 статей про досвід в продажах та про надання якісного сервісу, які впроваджені в компаніях світу, розробка щоденників для директорів відділень, програми мотивації, навчальні відео – ролики, бібліотека якості і т.д.)
•Розробка та впровадження форматів та структури відділень.

Експерт відділу організації банківських процесів

с 04.2006 по 12.2006 (8 месяцев)
OTP Bank, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Керівник відділення

с 09.2002 по 01.2006 (3 года 4 месяца)
Прокредит банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Образование

Київський національний економічний університет

Фінанси та кредит, Киев
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 8 месяцев)

Дополнительная информация

4 роки досвіду успішного впровадження якісного сервісу ( NPS, CSI) в компанії національного оператора поштового зв'язку (11 000 відділень/3 000 в проєкті).

15 років досвіду в банківській сфері в напрямках: розвиток якісного сервісу, розвиток та підтримка продажів роздрібних послуг, розробка та впровадження продуктів і послуг. Розробка моделі продажів з роздрібного бізнесу, тиражування на мережу (160 відділень) та успішне впровадження.

Розробка та впровадження концепції Якісного сервісу (методологія, навчальні курси, впровадження проєктів «Таємний покупець» та «Телефонне опитування клієнтів» NPS, CSI, написано більше 150 статей про досвід в продажах та про надання якісного сервісу, які впроваджені в компаніях світу).

Захоплююсь процесами та їх оптимізацією.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: