Ольга
Бухгалтер, адміністратор, помічник керівника, 13 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6888522
Опыт работы
Помічник фінансового директора компанії.
с 08.2005 по наст. время
(18 лет 9 месяцев)
Група компаній «ORIONGLASS», Черкаси (Формування й оброблення листового скла, а саме виготовлення безпечного скла триплекс та сталініт.)
- Робота з банківськими установами України:
Купівля та продаж валюти на міжбанківському ринку (імпорт/експорт);
Погодження/перепогодження валютних контрактів для купівлі/продажу іноземної валюти
(імпорт/експорт);
Відкриття рахунків в банківських установах України (в.т. з засновниками нерезидентами);
Відправка платежів в системі Клієнт – банк (в.т. Зарплатних відомостей);
Ведення відкритих поточних рахунків, зарплатних проектів, проходження фінансового
моніторингу та ідентифікації в банківських установах України;
Оформлення кредитів та депозитів.
- Відкриття рахунків в цінних паперах, купівля – продаж цінних паперів.
- Ведення ФОП ( 3 група – 5% + 2 група – 20%) в програмі 1С. Напрямок діяльності: оптово –
роздрібна торгівля та здача в суборенду нерухомого майна.
Виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт/послуг, прибутково-касових
ордерів;
Ведення Книги Доходів;
Формування та здача звітності (податкова декларація єдиного податку – 1 раз. В квартал та 1
ДФ (ЕСВ) – 1 раз на рік).
- Перевірка нарахованих податків по компаніям;
- Робота з Державними реєстраторами (ЦНАП) внесення змін та доповнень до статутних
документів компанії;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Своєчасна обробка та розподіл всієї інформації, що надходить до керівника, оперативна
передача документів;
- Знаходити потрібну інформацію, аналізувати та надавати зведені дані;
- Виконання важливих доручень керівника;
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Робота з фінансовою допомогою;
- Складання внутрішнього звіту про рух коштів, заборгованість , спілкування з контрагентами;
- Формування пакету документів та реєстрація договорів позик та інвестицій від нерезидентів.
Менеджер з продажу скляних виробів
с 03.2005 по 07.2005
(4 месяца)
Група компаній «ORIONGLASS», Черкаси (Напрямок діяльності: формування й оброблення листового скла, а саме виготовлення безпечного скла триплекс та сталініт.)
- Продаж виробів зі скла.
Оператор з прийому платежів.
с 10.2004 по 03.2005
(5 месяцев)
ПАТ «УКРПОШТА», Черкаси (Транспорт, логістика)
Образование
ЧДТУ
Фінанси, Черкаси
Неоконченное высшее, с 2004 по 2008 (3 года 8 месяцев)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Особисті якості:
- Здібності до навчання;
- Вміння працювати в колективі;
- Цілеспрямованість; комунікабельність, відповідальність;
- Бажання удосконалюватися в професійній;
- Висока працездатність, доброзичливість, працьовитість.
Похожие кандидаты
Документознавець, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Черкассы
Администратор, секретарь, помощник руководителя
16000 грн, Черкассы
Адміністратор, секретар, помічник керівника
Черкассы
Офіс-менеджер, оператор 1С, адміністратор, помічник директора
12000 грн, Черкассы
Помічник директора, секретар, менеджер з якості
15000 грн, Черкассы
Офіс-менеджер, помічник керівника, керівник виробництва
20000 грн, Черкассы