Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 мая 2022 PRO

Ольга

Бухгалтер, адміністратор, помічник керівника, 13 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник фінансового директора компанії.

с 08.2005 по наст. время (18 лет 9 месяцев)
Група компаній «ORIONGLASS», Черкаси (Формування й оброблення листового скла, а саме виготовлення безпечного скла триплекс та сталініт.)

- Робота з банківськими установами України:
Купівля та продаж валюти на міжбанківському ринку (імпорт/експорт);
Погодження/перепогодження валютних контрактів для купівлі/продажу іноземної валюти
(імпорт/експорт);
Відкриття рахунків в банківських установах України (в.т. з засновниками нерезидентами);
Відправка платежів в системі Клієнт – банк (в.т. Зарплатних відомостей);
Ведення відкритих поточних рахунків, зарплатних проектів, проходження фінансового
моніторингу та ідентифікації в банківських установах України;
Оформлення кредитів та депозитів.

- Відкриття рахунків в цінних паперах, купівля – продаж цінних паперів.

- Ведення ФОП ( 3 група – 5% + 2 група – 20%) в програмі 1С. Напрямок діяльності: оптово –
роздрібна торгівля та здача в суборенду нерухомого майна.
Виписка рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт/послуг, прибутково-касових
ордерів;
Ведення Книги Доходів;
Формування та здача звітності (податкова декларація єдиного податку – 1 раз. В квартал та 1
ДФ (ЕСВ) – 1 раз на рік).
- Перевірка нарахованих податків по компаніям;
- Робота з Державними реєстраторами (ЦНАП) внесення змін та доповнень до статутних
документів компанії;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Своєчасна обробка та розподіл всієї інформації, що надходить до керівника, оперативна
передача документів;
- Знаходити потрібну інформацію, аналізувати та надавати зведені дані;
- Виконання важливих доручень керівника;
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Робота з фінансовою допомогою;
- Складання внутрішнього звіту про рух коштів, заборгованість , спілкування з контрагентами;
- Формування пакету документів та реєстрація договорів позик та інвестицій від нерезидентів.

Менеджер з продажу скляних виробів

с 03.2005 по 07.2005 (4 месяца)
Група компаній «ORIONGLASS», Черкаси (Напрямок діяльності: формування й оброблення листового скла, а саме виготовлення безпечного скла триплекс та сталініт.)

- Продаж виробів зі скла.

Оператор з прийому платежів.

с 10.2004 по 03.2005 (5 месяцев)
ПАТ «УКРПОШТА», Черкаси (Транспорт, логістика)

Образование

ЧДТУ

Фінанси, Черкаси
Неоконченное высшее, с 2004 по 2008 (3 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel Користувач ПК MS Office MS PowerPoint Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом

Дополнительная информация

Особисті якості:
- Здібності до навчання;
- Вміння працювати в колективі;
- Цілеспрямованість; комунікабельність, відповідальність;
- Бажання удосконалюватися в професійній;
- Висока працездатність, доброзичливість, працьовитість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: