Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 мая 2024

Інна

Бухгалтер, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер єдиний

с 01.2024 по наст. время (4 месяца)
Сантехпростір, Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку ФОП на єдиному податку 2 група, а саме:

- розрахунки з контрагентами, оплата товарів/послуг у клієнт-банку, відображення операцій у бухгалтерському обліку;
- ведення Книги обліку доходів та витрат ФОП;
- ведення товарного обліку ФОП;
- кадровий облік працівників: прийняття, звільнення, відпустки, подання повідомлення у ДПС;
- нарахування та виплата заробітної плати, лікарняних, відпускних;
- формування та подання Об"єднаної звітності;
- підготока та подання звітності по ФОП;
- сплата податків по ФОП та контроль у електронному кабінеті;
- ПРРО Чекбокс;
- післяплата / контроль оплати Нова Пей.
Маю досвід відкриття та ліквідації ФОП, внесення змін до КВЕД, виготовлення електроних ключів.

Головний бухгалтер

с 08.2023 по 03.2024 (7 месяцев)
ТОВ «Світ Агро ВП», Вінниця (Сільське господарство, агробізнес)

Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії, а саме:

- ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С версія 8.3 та BAS-бухгалтерія;
- рознесення банківської виписки у програмі 1С версія 8.3 та програмі BAS-бухгалтерія;
- оплата товарів/послуг у клієнт-банку (Аваль та Приватбанк);
- ведення кадрового обліку працівників (прийняття, звільнення, відпустки, переведення, повідомлення про прийняття на роботу у ДПС);
- нарахування та виплата заробітної плати працівникам та відображення операцій у бухгалтерськом уобліку;
- формування та подання Об"єднаної звітності;
- виписка та реєстрація вихідних податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
- реєстрація вхідних податкових накладних та розрахунків коригувань до них;
- розблокування заблокованих податкових накладних;
- формування та подання податкової декларації з ПДВ;
- облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, ПММ, з проведенням річної інвентаризації;
- ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
- контроль та формування актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами;
- оформлення подорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива;
- створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця, забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками та забезпечення поставки товарів на склад компанії;
- знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення, успішна командна робота та співпраця;
- закриття року, формування Балансу компанії;
- формування та подання фінансової звітності малого підпр-тва.
Маю досвід відкриття (реєстрації) ТОВ з нуля на типовому Статуті, відкриття рахунків у банку, створення електронних підписів.

Бухгалтер

с 05.2021 по 01.2024 (2 года 8 месяцев)
ТОВ «Кроп-Інкріс», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С версія 8.3 та програмі BAS-бухгалтерія;
• кадровий облік працівників філії компанії (прийняття, звільнення, відпустки працівників, повідомлення про прийняття на роботу у ДПС);
• нарахування заробітної плати працівникам філії та виплата її через клієнт-банк;
• виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
• реєстрація вхідних податкових накладних та розрахунків коригувань до них;
• облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, ПММ, з проведенням річної інвентаризації на філії;
• ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
• контроль та складання актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами філії;
• оформлення подорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива та щомісячне подання всіх документів до Центрального офісу компанії, щомісячне списання ПММ;
• створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця;
• забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками;
• забезпечення поставки товарів на склад представництва;
• виконання обов'язків офіс-менеджера - приймання дзвінків, ведення вхідної кореспонденції, відправка листів та документів клієнтам, виконання розпоряджень керівника філії;
• телефонні і офісні продажі на час відсутності менеджерів, знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення;
• успішна командна робота та співпраця на представництві.

Бухгалтер

с 06.2015 по 05.2021 (5 лет 11 месяцев)
МПП Фірма «Ерідон», Вінниця (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
• ведення первинної документації (рахунки, прибуткові та видаткові накладні, акти виконаних робіт, договора купівлі-продажу та надання послуг) в програмі 1С;
• збір та подання рахунків по госп.товарах і послугах філії до оплати;
• виписка та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригувань до них;
• облік (оприбуткування та списання) ТМЦ, основних засобів, палива, з проведенням річної інвентаризації на філії;
• ведення складського обліку товарів з проведенням інвентаризації складу;
• контроль та складання актів звірок по взаєморозрахунках з контрагентами філії;
• контроль за оформленням дорожніх листів торгових менеджерів за нормами списання палива та щомісячне подання всіх документів до Центрального офісу компанії у м. Київ;
• складання та подання Податкової декларації з плати за землю та податку на нерухомість;
• створення рейсів та пак-листів на відвантаження товарів зі складу і доставки їх до покупця;
• забезпечення перевезень продукції стронніми перевізниками;
• забезпечення поставки товарів на склад представництва;
• виконання обов'язків офіс-менеджера - приймання дзвінків, ведення вхідної кореспонденції, відправка листів та документів клієнтам, виконання розпоряджень керівника філії;
• телефонні і офісні продажі на час відсутності менеджерів, знання прайс-листів, аналіз проблем в продажах та їх покращення;
• успішна командна робота та співпраця на представництві.

Головний бухгалтер

с 10.2014 по 06.2015 (8 месяцев)
Науково-дослідне господарство "Агрономічне", Вінниця (Змішане сільське господарство)

Бухгалтер по розрахунках

с 09.2011 по 09.2014 (3 года)
Вінницький національний аграрний університет, Вінниця (Освіта, наука)

Бухгалтер

с 05.2011 по 08.2011 (3 месяца)
Приватне акціонерне товариство "Продовольча компанія "Поділля", Крижопіль (Сільське господарство, агробізнес)

Касир

с 08.2010 по 09.2010 (1 месяц)
Приватне підприємство "Мальвіна", Крижопіль (Торгівля ПММ)

Образование

Вінницький національний аграрний університет

Облік і аудит, Вінниця
Высшее, с 2007 по 2012 (4 года 8 месяцев)

У 2007 році вступила у ВНАУ на факультет "Облік і аудит", спеціальність "Облік і аудит".
У 2011 році отримала диплом "Бакалавра" з відзнакою.
У 2012 році закінчила ВНАУ та отримала диплом "Спеціаліста" з обліку і аудиту з відзнакою.

Знания и навыки

MS Excel M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія BAS Бухгалтерія FREDO Звіт Знання ПКУ Ведення кадрового обліку Сервіс Вчасно 1С УТП Користувач BAS

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

• маю спокійний, урівноважений характер. Цілеспрямована, наполеглива, стресостійка, доброзичлива, комунікабельна, старанна, пунктуальна;
• вмію аналізувати та приймати швидко нові рішення, нести за них відповідальність;
• відповідально підходжу до виконання поставлених завдань, швидко дію в стресових ситуаціях.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: