Вікторія
Директор з маркетингу, 35 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 27 лет
- Город:
- Ромны
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6969593
Опыт работы
Головний маркетолог
с 01.2018 по 03.2021
(3 года 2 месяца)
ТОВ "ЛАСИЙ КОШИК", Ромни (виготовлення продуктів харчування)
1. Керування проведенням досліджень основних факторів, що формують динаміку споживчого попиту на продукцію підприємства, співвідношення попиту і пропозиції на аналогічні види продукції, технічних і інших споживчих якостей конкурентної продукції.
2. Забезпечення участі служби маркетингу в складанні перспективних і поточних планів виробництва і реалізації продукції, визначенні нових ринків збуту і нових споживачів продукції;
3. Координування діяльності всіх функціональних підрозділів по збору та аналізу комерційно-економічної інформації, створення баз даних по маркетингу;
4. Організація вивчення думок споживачів про продукцію, що випускається підприємством, їх вплив на збут і підготовку пропозицій по підвищенню її конкурентоспроможності і якості;
5. Організація розробки стратегії проведення рекламних заходів в засобах масової інформації, за допомогою зовнішньої, електронної, поштової реклами, реклами на транспорті, участь в галузевих виставках, ярмарках для інформування потенційних споживачів і розширення ринку збуту;
6. Керування формуванням фірмового стилю підприємства на основі брендбуку;
7. Ініціювання розробки пропозицій і рекомендації по зміні технічних, економічних і інших характеристик продукції з ціллю покращення її споживчих якостей і стимулювання збуту;
8. Розроблення рекомендації щодо вдосконалення асортименту та якості продукції, орієнтованої на задоволення потреб споживачів;
9. Прийняття участі в організації виставок, ярмарків, дегустацій, розповсюдженні інформації про виробника та його можливостями;
10. Розробка та реалізація маркетингових акцій та кампаній, спрямованих на торгові точки, дистриб’юторів та споживачів, націлених на просування торгової марки, зростання товарообігу, стимулювання діяльності дистриб’юторів та торгових точок;
11. Розробка та впровадження цінової політики підприємства на основі аналізу цінових пропозицій ринку;
12. Контроль та координація щомісячної звітності інженерно-технічної служби, логістики та відділів реалізації продукції;
13. Надання аналітичної бази економічному підрозділу для нарахування заробітної плати відділу реалізації продукції;
14. Координація та контроль проведення розрахунків вартості продукції для відділу реалізації продаж згідно цінового аналізу ринку;
15. Погодження та контроль проведення договірних кампаній відділу реалізації продукції;
16. Контроль та координація введення нових видів продукції до виробництва;
17. Надання щомісячного табелю для нарахування заробітної плати працівникам маркетингу;
18. Вчасно та оперативно реагувати на зміни загальної ринкової ситуації країни та окремих конкурентів;
19. Контролювати за якісним та своєчасним виконанням посадових обов’язків працівників маркетингу;
20. Проведення аналізу та корегування основних постачальників матеріально-технічного забезпечення підприємства (виробники пакувальної тари та матеріалів, постачальники основної сировинної бази);
Головний маркетолог
с 07.2015 по 12.2017
(2 года 5 месяцев)
ПрАТ "Роменський завод продовольчих товарів", Ромни (виготовлення продуктів харчування)
Образование
Київський Національний Університет Харчових Технологій
Маркетинг, Київ
Высшее, с 2015 по 2020 (4 года 5 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Маркетинг ПРО
3 місяці
Інтернет маркетинг "ЛІРУ"
2 місяці
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий