Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 апреля 2021

Олена

Шеф-повар, кассир-администратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

MS Excel 1С:Підприємство D2 System

Дополнительная информация

Мельник Олена Владленівна
24.11.1969 р.н
м. Київ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
МЕТА
Претендую на посаду керуючий домогосподарством/ шеф-кухар в сім’ю для перспективи і розвитку своїх професійних якостей і реалізації потенціалу.
КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
Я висококваліфікований фахівець з 18-річним досвідом роботи в сфері шеф-кухаря і керівника. Маю досвід організації та контролю ресторанної справи. Володію знаннями української, російської, європейської та кавказької кухні, також розроблення авторського меню. Навички співпраці з постачальниками якісних і свіжих продуктів. Координація в діяльності ресторану на всіх його робочих процесах. Ідеальні знання харчових алергенів, дієт по М.П.Певзнеру , розробила інструкції для всього персоналу ресторану по ТБ та гігієни праці. Вміння працювати на всіх процесах кухні. Працюю з хоспером, мангалом, індукцією, пароконвектоматом та дров'яною піччю. Організовувала виїзний кейтерінг: проведення дитячих свят, весіль, корпоративів-70 в рік, спільні проекти з постачальниками-Укрспирт, 1 Приватна Броварня, Сандора. Вмію працювати в тісному співробітництві з іншими фахівцями і в режимі багатозадачності. Вмію працювати у високому темпі і укладатися в стислі терміни. Швидко знаходжу спільну мову з новими людьми. Швидке і чітке формування стратегій в залежності від цілей і завдань.
НАВИЧКИ
Навички в керуванні
Ввічливість
Навчання та підбір персоналу
Організація роботи
Управління сферою послуг
Порядність і чесністьАналітичне мислення
Запуск проекта з «нуля»
Налагодження робочих процесів
Проведення внутрішнього аудиту Психологічна стабільність
Націленість на результат

ДОСВІД РОБОТИ
Шеф-кухар / адміністратор залу
/ закупник / управляюча кафе / кухар VIP- родини
ТОВ «Аква-трейд»
Кафе «Lautrek», Київ
10.2004 - 07.2020
Обов’язки:
•Здійснювала керівництво ресторанного закладу;
•Проведення регулярного та періодичного навчання персоналу ресторану;
•Складання, регламентація і впровадження програми навчання персоналу щодо питань сервісу;
•Контроль за роботою персоналу ресторану в питаннях сервісу;
•Організовувала і контролювала діяльність співробітників для забезпечення ритмічного випуску страв належної якості та асортименту відповідно до технологічних карт;
•Проводила роботу з удосконалення організації виробничого процесу, впровадженню прогресивної технології /ХАССП/, ефективному використанню техніки, підвищенню професійної майстерності працівників з метою підвищення якості страв, продуктів;
•Контролювала терміни, асортимент, кількість і якість їх надходження і реалізації;
•Забезпечувала на основі вивчення попиту споживачів різноманітність асортименту страв і кулінарних виробів, становила меню /1 в тиждень-нова страва/;
•Здійснювала постійний контроль за технологією приготування їжі, нормами закладки сировини і дотриманням працівниками санітарних вимог і правил особистої гігієни;
•Складала графік виходу співробітників на роботу;
•Організовувала облік, складання і своєчасне подання звітності про виробничу діяльність, впровадження передових прийомів і методів праці;
•Контролювала експлуатацію технічного обладнання;
•Проводила інструктаж по технології приготування страв та інших виробничих питань;
•Контролювала дотримання працівниками правил і норм охорони праці та техніки безпеки, санітарних вимог і правил особистої гігієни, виробничої та трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
•Брала участь у виготовленні вишуканих страв;
•Проводила роботу з підвищення кваліфікації працівників;
•Контроль за якості виробничого процесу;
•Контроль якості сировини;
•Оновлення основного меню;
•Сезонне,дієтичне, дитяче, банкетне меню;
•Спеціальні пропозиції;
•Регулювання та планування витрат, нарахування та видача з/п працівникам.
Досягнення:
•Підвищення продуктивності ресторанного закладу;
•Підбір і навчання молодої професійної команди;
•Займалась контролем ліній приготування страв/ за 16 років не одного випадку з отруєнням/;
•Навички в роботі і подачі дорогих продуктів;
•Забезпечила якісне і своєчасне приготування страв з доброякісних продуктів харчування згідно з правилами виробничої санітарії, кухонним обладнанням, техніки безпеки і протипожежного захисту і норм охорони праці, з неухильним дотриманням технології їх приготування;
За 16 років роботи не було жодної скарги на отруєння відвідувачем, персоналу та керівництва ресторану.
ОСВІТАКрасилівське кулінарне училище.
Кухар 4 рівня

Закінчила курс по введенню ХАССП / Безпечність харчових продуктів 08.2020 році.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: