Дмитрий
Керівник відділу продажів
- Занятость:
- Полная занятость.
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7140968
Опыт работы
Провідний фахівець команди по роботі з клієнтами
с 12.2015 по 10.2020
(4 года 10 месяцев)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)
- Розробка національної стратегії розвитку дистриб'юції (різноманітні сценарії).
- Керівництво роботою національного дистриб'ютора тютюнових та тютюновмісних виробів ("ТЕДІС Україна") к напрямках: покриття пунктів торгівлі, показники дистриб'юції, ефективність роботи торгових агентів.
- Розрахунок кредитних лимітів для "ТЕДІС Україна" й прямих клієнтів.
- Забеспечення координаціх процесів дистриб'юції між різними відділами компанії "Філіп Морріс" (Продажі, Маркетинг, Логістика, національний дистриб'ютор, прямі клієнти, суб-гуртовики) на різних рівнях (головний офіс, регіональні підрозділи, теріторіальні відділи).
- Розробка й впровадження стратегії дистриб'юції нових брендів.
- Розробка й впровадження національної стратегії нових продуктів HEETS та IQOS на ринку України.
- Керівництво та координація різноманітних проектів (моніторінг цін, збільшення об'ємів продажів, використання цінової переваги, тощо).
- Розробка й проведення спеціальних програм по збільшенню асортименту та об'ємів продажів для прямих клієнтів та суб-гуртовиків
Провідний фахівець команди з розвитку мерчандайзінгу в торгівлі
с 03.2013 по 12.2015
(2 года 9 месяцев)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)
- Розробка національної стратегії розвитку цільового розміщення обладнання (POSM) й матеріалів для пунктів продажу.
- Координація взаємодії по рзробці й розміщенню POSM / ТPOSM між різними відділами (Маркетінг у торгівлі, Маркетінг, Продажі, Теріторіальні підрозділи).
- Розробка національних планів проведення заходів з мерчандайзінгу в торгівлі для польових сил.
- Керівництво роботою технічного персоналу на національному рівні: складання бюджету, розробка й оновлення тарифів, контроль робочого процесу.
- Створення нових типів POSM / ТPOSM для брендів (нові продукти, модернізація пакування, комунікаційні матеріали) і для розміщення портфелю марок Компанії в пунктах торгівлі.
- Пошук постачальників та побудова партнерских відносин з виробниками обладнання й матеріалів.
- Аналіз розміщення обладнання й матеріалів за ключовими показниками: кількість, якість, швидкість.
- Контроль використання бюджету на придбання та обслуговування обладнання
Керівник відділу маркетингу в торгівлі
с 03.2011 по 03.2013
(2 года)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)
- Керівництво маркетингом в торгівлі на рівні регіону Київ.
- Керівництво командою до 100 працівників (5 прямих підлеглих).
- Адаптація національної стратегії маркетингу в торгівлі до регіональних особливостей, координація взаємовідносин міх головним офісом і теріторіальними командами, розробка й впровадження регіонального плану розвитку бізнесу.
- Формування, розподілення бюджету та контроль за його використанням у напрямках: розмішення й обслуговування обладнання, комунікаційні матеріали, комерційні програми, заходи щодо стимулювання продажіву пунктах торгівлі та HoReCa.
- Розробка регіональних програм збільшення присутності торгових марок і запобігання тимчасової відсутності продукції Компанії у пунктах торгівлі.
- Координація проектів з дослідження впливу різноманітних типів комунікаційних матеріалів й обладнання на споживачів.
- Організація й проведення спеціальних ознайомчих і контрольних візитів (Market visits) для співробітників Компанії з інших ринків та країн, в тому числі, висших посадових осіб Philip Morris International
Керівник відділу маркетингу в торгівлі
с 12.2006 по 03.2011
(4 года 3 месяца)
Philip Morris International, Донецьк (Легка промисловість)
- Керівництво маркетингом в торгівлі на рівні регіону Донецьк (Донецька та Луганська область).
- Керівництво командою до 80 працівників (3 прямих підлеглих).
- Адаптація національної стратегії маркетингу в торгівлі до регіональних особливостей, координація взаємовідносин міх головним офісом і теріторіальними командами, розробка й впровадження регіонального плану розвитку бізнесу.
- Планування, розподілення бюджету та контроль за його використанням у напрямках: розмішення й обслуговування обладнання, комунікаційні матеріали, комерційні програми, заходи щодо стимулювання продажіву пунктах торгівлі та HoReCa.
- Розробка регіональних програм збільшення присутності торгових марок і запобігання тимчасової відсутності продукції Компанії у пунктах торгівлі.
- Адаптація національних й розробка регіональних програм по підвищенню ефіктивності співпраці з дистриб'юторами.
- Розробка та впровадження планів покриття теріторії польовими силами
Керівник теріторіальної команди торгових представників
с 08.2004 по 12.2006
(2 года 4 месяца)
Philip Morris International, Луганськ (Легка промисловість)
- Формування й керівництво роботою команди до 7 співробітників (5 торгових представників, фахівець з просування продуктів, технічний фахівець) на теріторії Луганської та частині Донецької області.
- Визначення якісних та кількостних показників покриття теріторії, розподілення районів покриття між членами команди.
- Проведення розвиваючих тренінгів, контроль роботи, складання планів розвитку персонала й теріторії.
- Аналіз ринкової ситуації та визначення основних чинників, що впливають на продажі продукції, робота з ключовими клієнтами (мережі, суб-гуртові пункти торгівлі, пункти торгівлі з високим рівнем продажів).
- Планування й реалізація заходів, скерованних на ознайомлення споживачів з продукцією Компанії та збільшення продажів
Торговий представник (мерчандайзер)
с 12.1999 по 08.2004
(4 года 8 месяцев)
Philip Morris International, Луганськ (Легка промисловість)
- Аналіз теріторії щодо впливу різних постачальників.
-Пошук найкращих способів спілкування із споживачами про иарки Компанії за допомогою різноманітних заходів.
- Навчання персоналу пунктів торгівлі спілкуванню з покупцями.
- Збільшення долі ринку й обсягів продажу продукції Компанії на теріторії.
- Контроль цільового розподілу продуктів за сегментами споживачів.
- Підтримання належного зовнішнього вигляду продукції та збільшення її видимості на вітринах пунктів торгівлі.
- Консультації власників та відповідальних осіб в пунктах торгівлі по збільшенню прибутковості за допомогою продуктів Компанії. Рекомендації по формуванню сбалансованого асортименту.
- Проведення в пунктах торгівлі різноманітних заходів із збільшення обсягів продажів.
- Підписання нових договорів, контроль за виконанням умов свівробітництва згідно існуючим договорам
Образование
Східно-Український Державний університет
Менеджмент у виробничій сфері, фахівець, Луганськ
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — выше среднего
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Customer Relation Team Lead, Philip Morris International, 4 года 10 месяцев
- Trade Merchandising Development Team Lead, Philip Morris International, 2 года 9 месяцев
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Руководитель команды по работе с клиентами, Philip Morris International, 4 года 10 месяцев
- Ведущий специалист команды по развитию мерчандайзинга в торговле, Philip Morris International, 2 года 9 месяцев
Похожие кандидаты
Заступник директора департаменту, управління, начальник відділу, керівник проєктів
Киев
Директор департамента продаж, руководитель отдела, региональный менеджер (В2В)
Киев
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажів
Киев
Начальник відділу продажу, комерційний директор, керівник партнерської мережі
Киев
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков