Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 сентября 2022 PRO

Дмитрий

Керівник відділу продажів

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний фахівець команди по роботі з клієнтами

с 12.2015 по 10.2020 (4 года 10 месяцев)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)

- Розробка національної стратегії розвитку дистриб'юції (різноманітні сценарії).
- Керівництво роботою національного дистриб'ютора тютюнових та тютюновмісних виробів ("ТЕДІС Україна") к напрямках: покриття пунктів торгівлі, показники дистриб'юції, ефективність роботи торгових агентів.
- Розрахунок кредитних лимітів для "ТЕДІС Україна" й прямих клієнтів.
- Забеспечення координаціх процесів дистриб'юції між різними відділами компанії "Філіп Морріс" (Продажі, Маркетинг, Логістика, національний дистриб'ютор, прямі клієнти, суб-гуртовики) на різних рівнях (головний офіс, регіональні підрозділи, теріторіальні відділи).
- Розробка й впровадження стратегії дистриб'юції нових брендів.
- Розробка й впровадження національної стратегії нових продуктів HEETS та IQOS на ринку України.
- Керівництво та координація різноманітних проектів (моніторінг цін, збільшення об'ємів продажів, використання цінової переваги, тощо).
- Розробка й проведення спеціальних програм по збільшенню асортименту та об'ємів продажів для прямих клієнтів та суб-гуртовиків

Провідний фахівець команди з розвитку мерчандайзінгу в торгівлі

с 03.2013 по 12.2015 (2 года 9 месяцев)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)

- Розробка національної стратегії розвитку цільового розміщення обладнання (POSM) й матеріалів для пунктів продажу.
- Координація взаємодії по рзробці й розміщенню POSM / ТPOSM між різними відділами (Маркетінг у торгівлі, Маркетінг, Продажі, Теріторіальні підрозділи).
- Розробка національних планів проведення заходів з мерчандайзінгу в торгівлі для польових сил.
- Керівництво роботою технічного персоналу на національному рівні: складання бюджету, розробка й оновлення тарифів, контроль робочого процесу.
- Створення нових типів POSM / ТPOSM для брендів (нові продукти, модернізація пакування, комунікаційні матеріали) і для розміщення портфелю марок Компанії в пунктах торгівлі.
- Пошук постачальників та побудова партнерских відносин з виробниками обладнання й матеріалів.
- Аналіз розміщення обладнання й матеріалів за ключовими показниками: кількість, якість, швидкість.
- Контроль використання бюджету на придбання та обслуговування обладнання

Керівник відділу маркетингу в торгівлі

с 03.2011 по 03.2013 (2 года)
Philip Morris International, Київ (Легка промисловість)

- Керівництво маркетингом в торгівлі на рівні регіону Київ.
- Керівництво командою до 100 працівників (5 прямих підлеглих).
- Адаптація національної стратегії маркетингу в торгівлі до регіональних особливостей, координація взаємовідносин міх головним офісом і теріторіальними командами, розробка й впровадження регіонального плану розвитку бізнесу.
- Формування, розподілення бюджету та контроль за його використанням у напрямках: розмішення й обслуговування обладнання, комунікаційні матеріали, комерційні програми, заходи щодо стимулювання продажіву пунктах торгівлі та HoReCa.
- Розробка регіональних програм збільшення присутності торгових марок і запобігання тимчасової відсутності продукції Компанії у пунктах торгівлі.
- Координація проектів з дослідження впливу різноманітних типів комунікаційних матеріалів й обладнання на споживачів.
- Організація й проведення спеціальних ознайомчих і контрольних візитів (Market visits) для співробітників Компанії з інших ринків та країн, в тому числі, висших посадових осіб Philip Morris International

Керівник відділу маркетингу в торгівлі

с 12.2006 по 03.2011 (4 года 3 месяца)
Philip Morris International, Донецьк (Легка промисловість)

- Керівництво маркетингом в торгівлі на рівні регіону Донецьк (Донецька та Луганська область).
- Керівництво командою до 80 працівників (3 прямих підлеглих).
- Адаптація національної стратегії маркетингу в торгівлі до регіональних особливостей, координація взаємовідносин міх головним офісом і теріторіальними командами, розробка й впровадження регіонального плану розвитку бізнесу.
- Планування, розподілення бюджету та контроль за його використанням у напрямках: розмішення й обслуговування обладнання, комунікаційні матеріали, комерційні програми, заходи щодо стимулювання продажіву пунктах торгівлі та HoReCa.
- Розробка регіональних програм збільшення присутності торгових марок і запобігання тимчасової відсутності продукції Компанії у пунктах торгівлі.
- Адаптація національних й розробка регіональних програм по підвищенню ефіктивності співпраці з дистриб'юторами.
- Розробка та впровадження планів покриття теріторії польовими силами

Керівник теріторіальної команди торгових представників

с 08.2004 по 12.2006 (2 года 4 месяца)
Philip Morris International, Луганськ (Легка промисловість)

- Формування й керівництво роботою команди до 7 співробітників (5 торгових представників, фахівець з просування продуктів, технічний фахівець) на теріторії Луганської та частині Донецької області.
- Визначення якісних та кількостних показників покриття теріторії, розподілення районів покриття між членами команди.
- Проведення розвиваючих тренінгів, контроль роботи, складання планів розвитку персонала й теріторії.
- Аналіз ринкової ситуації та визначення основних чинників, що впливають на продажі продукції, робота з ключовими клієнтами (мережі, суб-гуртові пункти торгівлі, пункти торгівлі з високим рівнем продажів).
- Планування й реалізація заходів, скерованних на ознайомлення споживачів з продукцією Компанії та збільшення продажів

Торговий представник (мерчандайзер)

с 12.1999 по 08.2004 (4 года 8 месяцев)
Philip Morris International, Луганськ (Легка промисловість)

- Аналіз теріторії щодо впливу різних постачальників.
-Пошук найкращих способів спілкування із споживачами про иарки Компанії за допомогою різноманітних заходів.
- Навчання персоналу пунктів торгівлі спілкуванню з покупцями.
- Збільшення долі ринку й обсягів продажу продукції Компанії на теріторії.
- Контроль цільового розподілу продуктів за сегментами споживачів.
- Підтримання належного зовнішнього вигляду продукції та збільшення її видимості на вітринах пунктів торгівлі.
- Консультації власників та відповідальних осіб в пунктах торгівлі по збільшенню прибутковості за допомогою продуктів Компанії. Рекомендації по формуванню сбалансованого асортименту.
- Проведення в пунктах торгівлі різноманітних заходів із збільшення обсягів продажів.
- Підписання нових договорів, контроль за виконанням умов свівробітництва згідно існуючим договорам

Образование

Східно-Український Державний університет

Менеджмент у виробничій сфері, фахівець, Луганськ
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — выше среднего

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: