Вікторія
Начальник департаменту персоналу
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Винница
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7613681
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Резюме от 27.05.2019
Слободянюк Вікторія Олександрівна
Менеджер, керівник, начальник відділу, от 10000 грн/мес., полная занятость, неполная занятость, удаленная работа
Дата рождения: 25 апреля 1983 (34 года)
Город: Винница
Телефон: [
Эл. почта: [
Опыт работы
Начальник управління автоматизації страхової діяльності
с 03.2016 по наст. время (3 год 2 месяца)
ПрАТ Страхова компанія Місто (облік та автоматизація обліку страхової компанії)
Обов'язки:
• Організація та контроль роботи управління.
• Підготовка розрахунків для прийняття консолідованих бюджетів і бюджетів окремих підрозділів Товариства, надавати висновки щодо ефективності роботи структурних підрозділів Товариства
• За підсумками року готувати зведений звіт, що відображає підсумки діяльності управління за рік і прогноз розвитку управління на наступний рік.
• Контроль виконання консолідованих бюджетів і бюджетів окремих підрозділів компанії, надання висновків щодо ефективності роботи структурних підрозділів компанії.
• Контроль правильності і своєчасності складання та здачі звітів по договорах, актів наданих послуг.
• Отримання звітності від структурних підрозділів та формування загального звіту по компанії.
• Ведення обліку усіх агентських договорів доручень компанії.
• Консолідація та перевірка актів наданих послуг агентів за звітний період, їх підписання.
• Контроль за правильністю та своєчасною оплатою агентської винагороди, а також премій працівникам компанії.
• Вчасне надання підрозділам компанії інформації про зміну умов співпраці та комісійної винагороди.
• Введення договорів страхування в бази даних.
• Забезпечення схоронності підвідомчих документів.
• Забезпечення передачі договорів страхування в архів.
• Здійснення контролю за отриманням, збереженням, видачею та використанням документів суворої звітності.
• Контроль руху бланків суворої звітності, проведення аналізу використання бланків.
• Забезпечення зберігання документів щодо ідентифікації клієнтів (представників клієнтів), а також осіб, яким компанією було відмовлено у проведенні фінансових операцій, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта, а також усіх документів, що стосуються ділових відносин з клієнтом.
Головні досягнення:
створення автоматизованої системи випуску договорів страхування
автоматизація звітної роботи управління
Начальник відділу обліку та звітності
с 09.2012 по 03.2016 (4 года 10 месяцев)
ПАТ Страхова компанія "МІСТО" (страхування)
Організція та контроль роботи працівників відділу.
Встановлення поточних планових завдань працівникам відділу, аналіз та контроль їх виконання.
Вносення пропозиції щодо мотивації працівників відділу, застосування заходів по заохоченню працівників та стягненням з них.
Контроль видачі бланків страхових договорів спеціалістам, представникам та агентам страхової компанії.
Контроль звітності про рух бланків по видах та проведення аналізу використання бланків.
Вносення договорів страхування в бази даних.
Підготовка та подача у паперовому та електронному вигляді встановлених компанією звітів по своєму напрямку у визначені наказами терміни.
Провення перевірки відповідності даних у звітних формах в електронному вигляді даним в документальному вигляді.
Контроль списання використаних бланків та забезпечення передачі зіпсованих.
Проведення роботи, спрямованої на розвиток відповідальності працівників відділу, чіткого дотримання інтересів страхової компанії, а також збереження комерційної таємниці та інформації, що відноситься до конфіденційної.
Формування архівів договорів страхування.
Досягнення:
1. Бездоганне оволодіння новою версією 1С:Підприєство 8.2
2. Вдосконалення професійних навиків
3. Підвищення власного фахового рівня
Головний фахівець Вінницької філії
с 02.2009 по 11.2011 (2 года 9 месяцев)
ПрАТ Страхова компанія Фідем Лайф (страхування життя)
адміністрування, облік договорів страхування, укладення договорів страхування, складання звітності
Головний фахівець Вінницької філії
с 01.2007 по 01.2009 (2 года)
ВАТ Фортіс Страхування Життя Україна (страхування життя)
адміністрування, укладення, облік договорів страхування, ведення клієнтської бази, звітність
Провідний фахівець
с 01.2006 по 01.2007 (1 год)
ВАТ СК Еталон Життя (страхування життя)
адміністрування, облік та звітність
Образование
Высшее
с 09.1998 по 06.2003
Вінницький інститут регіональної економіки та управління, менеджмент організацій, Вінниця.
диплом спеціаліста
Курси
На даний момент проходжу навчання у Main Academy м. Вінниця, курс «Тестування ПО»
(вивчаю SQL, XML, HTML)
Профессиональные навыки
Навыки работы с компьютером
Досвідчений користувач:
- MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook)
- Операційна система IOS
- 1С Підприємство (версія 8,2; версія 7.7)
Знание языков
Українська — средний
Російська — средний
Англійська — начинающий
Рекомендации
Червінська Яна Станіславівна
начальник відділу методології та андерайтингу, ПрАТ Страхова компанія Місто, [
Дополнительная информация
Особисті якості:
комунікабельність, відповідальність, оперативність виконання, висока ступінь навчання, вміння аналізувати та логічно мислити, пунктуальність, зваженість у прийнятті рішень
Додаткові відомості:
Права водія категорії В
Хобі – читання, біатлон, подорожі, кулінарія
Резюме размещено по адресу: www.work.ua/resumes/1192773
Другие резюме этого кандидата
18 000 грн
Винница, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Начальник департаменту автоматизації страхової діяльності, ПрАТ Страхова компанія Місто, 5 лет 6 месяцев
- Начальник відділу обліку та звітності, ПАТ Страхова компанія "МІСТО", 11 лет 9 месяцев
Похожие кандидаты
Керівник відділу персоналу, HR-директор
Винница, Ивано-Франковск
,
еще 2 города
Начальник отдела кадров, HR-менеджер
20000 грн, Винница
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Винница, Днепр
,
еще 8 городов
Начальник відділу, директор з продажу, заст. директора (SMM)
Винница
Комерційний директор, керівник філії, начальник відділу, регіональний менеджер
35000 грн, Винница, Удаленно
Менеджер по персоналу, инспектор отдела кадров, рекрутер (HR)
Винница